Bekijk volle/desktop versie : Smaakmaker Amrabat: 'Tien miljoen euro is heel veel geld in deze tijd'



29-10-2011, 02:03
Nordin Amrabat heeft zich in korte tijd opgewerkt tot een van de smaakmakers in de Turkse competitie. Afgelopen zomer werd de aanvaller van Kayserispor met onder meer Galatasaray in verband gebracht, maar de ex-speler van onder meer PSV is naar eigen zeggen niet uit op een transfer. "Na mijn periode bij PSV heb ik mezelf één ding beloofd: ik wil niet meer ergens op de bank zitten."

"Ik zit uitstekend bij Kayserispor", benadrukt Amrabat in gesprek met het weekblad Voetbal International. "Ik heb een meerjarig contract, pas goed in het elftal, speel alles en kan me ontwikkelen." Kayserispor laat de 24-jarige aanvaller niet voor minder dan tien miljoen euro gaan. "Een jaar geleden verpieterde ik op de bank in Eindhoven en nu ben ik volgens de media miljoenen waard."

"In de voetballerij staat of valt alles met de kansen die je wel of niet krijgt", vervolgt de ex-speler van FC Omniworld en VVV-Venlo. "Bij PSV kreeg ik die niet. Ik had de pech dat Balázs Dzsudzsák de pannen van het dak speelde. Dat is het verhaal. Tien miljoen euro is heel veel geld in deze tijd. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er een club is die dat bedrag even op tafel legt."

29-10-2011, 03:17


Vroegaaaaaahhhh gooide ik 10 miljoen gewoon op het aanrecht