Bekijk volle/desktop versie : Hirsi Ali zorgt voor polarisatie



Pagina's : [1] 2

05-11-2004, 13:17
Sinds de komst van deze valse feminist is de kloof tussen Nederlanders en Moslims alleen maar vergroot.
Politici spreken vol lof over haar en moedigen haar aan door te gaan met hetgeen ze bezig is, namelijk het 'bekritiseren' van de Islam.
Ik heb niets tegen kritiek en niets tegen het feit dat elementen die negatief worden geinterpreteerd worden belicht.
Tuurlijk zijn er mensen die misbruik maken van de Islam, net zoals er mensen zijn die misbruik maken van het Christendom (Amerika, Uganda, Zuid Amerika, Falagisten), net zoals het Zionisme (Israel)
Net zoals in het verleden mensen werden onderdrukt en vermoord onder het mom van democratie, communisme, beschaving etc, dat is niets nieuws onder de zon.
Het benadrukken en het belichten van die negatieve elementen is niets mis mee.
Hetgeen waarmee ik niet kan leven is dat de Moslims hier worden geassocieerd met de Islam die heerst in Iran, Afganistan etc, terwijl dat onterecht is, onterecht vanwege het feit dat meer dan 99,9% van de Moslims hier vreedzaam wil leven en een normale bestaan lijdt net zoals andere burgers van dit land.
Hetgeen waarmee ik niet kan leven zijn de provocaties waaraan Hirsi zich schuldig maakt, volgens haar zeggen doet ze dat om mensen te prikkelen!
Maar beste mensen wat is het resultaat van dat zogenaamde prikkelen tot nu toe? Wat heeft ze bereikt? Wie heeft ze bereikt? Welke Moslima schaart zich achter haar? Zelfs Moslimas in blijf van me lijf huizen walgen van haar.
Het wordt hoog tijd dat Nederlanders in gaan zien dat deze vrouw er voor zorgt dat mensen zich gaan vervreemden van deze samenleving en absoluut geen positieve bijdrage levert aan een goede, geintegreerde maatschappij waarin iedereen kan samenleven.
WEG MET HIRSI ALI EN HAAR VALSE FEMINISME!!

05-11-2004, 13:35



Citaat:
Maar beste mensen wat is het resultaat van dat zogenaamde prikkelen tot nu toe? Wat heeft ze bereikt? Wie heeft ze bereikt? Welke Moslima schaart zich achter haar? Zelfs Moslimas in blijf van me lijf huizen walgen van haar.
Misschien wordt het tijd om reactie's te verzamelen van moslima's over Hirsi Ali. Deze bundelen en haar dit voorleggen. Moslima's in blijf van mijn lijf-huizen vragen wat zij van haar filmpje vinden, en of zij zich (ook) beledigd voelen. De afgelopen dagen loop ik rond met dubbele gevoelens, wordt het tijd om haar aan te klagen wegens belediging om zo erger te voorkomen?

05-11-2004, 14:56

Citaat door Rebel_1963:
Misschien wordt het tijd om reactie's te verzamelen van moslima's over Hirsi Ali. Deze bundelen en haar dit voorleggen. Moslima's in blijf van mijn lijf-huizen vragen wat zij van haar filmpje vinden, en of zij zich (ook) beledigd voelen. De afgelopen dagen loop ik rond met dubbele gevoelens, wordt het tijd om haar aan te klagen wegens belediging om zo erger te voorkomen?
Dit zou een goed idee zijn.

05-11-2004, 15:02

Citaat door Rebel_1963:
Misschien wordt het tijd om reactie's te verzamelen van moslima's over Hirsi Ali. Deze bundelen en haar dit voorleggen. Moslima's in blijf van mijn lijf-huizen vragen wat zij van haar filmpje vinden, en of zij zich (ook) beledigd voelen. De afgelopen dagen loop ik rond met dubbele gevoelens, wordt het tijd om haar aan te klagen wegens belediging om zo erger te voorkomen?
Deze atheist hirsi ali spreekt namens alle onderdrukte moslima's. Volgens haar dan. Wij 'onderdrukte moslima's' moesten haar maar eens de mond gaan snoeren. En voor ons zelf gaan spreken.

05-11-2004, 15:12


Ik ben er juist voor om Ayanneke te laten leven en vooral door te laten gaan met haar idiote opvattingen en ze3ma haar meningen, Zodat die l3ekoena /Bent La7ram des te meer gestraft word door Allah op de dag des oordeels.

05-11-2004, 15:21

Citaat door newara23:
Ik ben er juist voor om Ayanneke te laten leven en vooral door te laten gaan met haar idiote opvattingen en ze3ma haar meningen, Zodat die l3ekoena /Bent La7ram des te meer gestraft word door Allah op de dag des oordeels.
Djahiem verwelkomt haar


Nee Hirsi mag niet dood van mij. Dat gun ik haar simpelweg n iet!

05-11-2004, 16:34

Citaat door Rebel_1963:
Misschien wordt het tijd om reactie's te verzamelen van moslima's over Hirsi Ali. Deze bundelen en haar dit voorleggen. Moslima's in blijf van mijn lijf-huizen vragen wat zij van haar filmpje vinden, en of zij zich (ook) beledigd voelen. De afgelopen dagen loop ik rond met dubbele gevoelens, wordt het tijd om haar aan te klagen wegens belediging om zo erger te voorkomen?
Ja dat vind ik inderdaad een top idee!!!

Zullen we...ik meen het

05-11-2004, 17:08

Citaat door 1980:
Ja dat vind ik inderdaad een top idee!!!

Zullen we...ik meen het
Ik meen het ook, ik ken genoeg moslima's om reactie's te verzamelen. De blijf van mijn lijf-huizen zijn mij ook niet onbekend.

Natuurlijk kan ik het niet alleen, want ik weet zeker dat er veel moslima's hun stem willen laten horen, maar niet weten hoe zij het moeten aan pakken. Hoe meer vrouwen zich hiervoor inzetten hoe beter.

Laat het mij weten of je er iets in ziet. Ondertussen ga ik alvast een begin maken en mijn eigen kring afgaan om te peilen hoe men hier tegen aan kijkt.

Het mooiste is, lijkt mij, om zoveel mogelijk vrouwen/moslima's te bereiken en hun meningen bundelen. Samen staan we sterk, samen kunnen we een vuist maken tegen al die mensen die denken dat wij onderdrukt of mishandeld worden. De tijd is er nu rijp voor.

05-11-2004, 20:00
Inmiddels al wat zusters gebeld en ze hebben over het algemeen positief gereageerd.

Hoe zit het hier?

05-11-2004, 20:04
Ik ben wel voor. Laten we Hirshi Ali aanklagen wegens belediging. Is in ieder geval een stap de goede kant op.

Heeft er al iemand een stukje bewijsmateriaal bedacht ? Misschien leuk om dat eerst hier te posten, kunnen we ook even zien of het wat is...

05-11-2004, 20:15

Citaat door SingleCoil:
Ik ben wel voor. Laten we Hirshi Ali aanklagen wegens belediging. Is in ieder geval een stap de goede kant op.
Mooi, hoe meer mensen, hoe sterker we staan. Heb jij een idee hoe we dit aan kunnen pakken? Misschien weet jij een advocaat, het liefst een advocate maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.


Citaat:
Heeft er al iemand een stukje bewijsmateriaal bedacht ? Misschien leuk om dat eerst hier te posten, kunnen we ook even zien of het wat is...
Het moet niet moeilijk zijn om bewijsmateriaal te verzamelen, AHA heeft genoeg gezegd in de media, ik zou zeggen: kom op, met zijn allen kunnen we haar wel aan!!

05-11-2004, 20:18
Ayaan is gewoon in grote lijnen goed bezig, alleen ook zij is niet perfect.

05-11-2004, 20:20



Citaat door Tim76:
Ayaan is gewoon in grote lijnen goed bezig, alleen ook zij is niet perfect.
Daar verschillen we dus van mening, ansje.

Wij zijn ook goed bezig, ook wij zijn niet perfect.

05-11-2004, 20:21

Citaat door Rebel_1963:
Daar verschillen we dus van mening, ansje.

Wij zijn ook goed bezig, ook wij zijn niet perfect.
Wie is "wij"?

05-11-2004, 20:23

Citaat door Tim76:
Wie is "wij"?
Mijn zusters en ik.

De vrouwen waar AHA het over heeft, moslima's dus. Niet onderdrukt, niet mishandeld en al helemaal NIET achterlijk.


Pagina's : [1] 2