Bekijk volle/desktop versie : Moge Allah ons leiden.



28-10-2011, 22:25
Geliefde broeder en zuster,
Zoals ik dagelijks zie op straat zijn onze godvrezende zusters met khimaar en niqaab veranderd in de meiden die kleren aanhebben maar toch naakt zijn. Zijn mijn zusters met hoofddoeken en make-up, zijn er hoofddoeken en geen hijaabs. Zie ik onze eervolle mannen zonder baarden, jointjes roken op de hoek, fluiten naar alles wat langs loopt, strakke broeken. Wallahi Ya ikhwaan wa akhawat , vraag je zelf af als morgen Malik al mawt jouw op komt halen, waar zal jij komen in het paradijs of in de hel? Weet beste broeder en zuster dat de brandstof van de hel mensen zijn, dat telkens als jouw huid verschroeid is in het vuur er een nieuwe huid groeit die weer verschroeid, en deze proces gaat door en door en door. Wallahi zuster jij hoeft jouw hijaab niet te dragen voor jouw ouders, het is niet eens je eigen keus zoals ik vaak heb horen zeggen. Maar wallahi het is een plicht zoals het bidden, zoals het vasten.

24:31 En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, en hun sieraad niet tonen, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun Khimaars over hun boezems dragen en hun schoonheid niet openlijk tonen, behalve aan hun echtgenoten, of hun vader of de vaders van hun echtgenoten, of hun zonen, of de zonen van hun echtgenoten, of hun broeders, of de zonen van hun broeders, of de zonen van hun zusters, of hun vrouwen, of slavinnen waarover zij beschikken, of mannelijke helpers die geen begeerte meer hebben, of de kinderen die nog niet op de 'Aurat van vrouwen letten. [COLOR="#FF0000"]En laten zij niet met hun voeten stampen om hun sieraden die zij verbergen te laten kennen. En keert jullie allen berouwvol ten Allah, O gelovigen. Hopelijk zullen jullie welslagen.[/COLOR]


En beste broeder weet jij hoe de ‘ulama de mannen noemen die hun baard wegscheren? Wollahi zij zeggen dat zij manwijven zijn. Je moet niet bang zijn voor wat je vrienden over jouw denken zij zullen je niet komen verdedigen als jij tegenover jouw heer staat. Waar zijn de eervolle mannen net als in de tijd van de profeet? En natuurlijk kunnen wij niet zijn als de profeet, maar laten we ernaar streven. Je kunt niet het ene pakken van Islam en het andere laten.

Moge Allah onze harten verzachten,
Moge Allah ons Janat al Firdaus geven,
Moge Allah ons volgers van zijn boek maken,
Moge Allah ons yam al Qiyama allemaal bij elkaar doen komen in al Janah
Allahuma Sali 3ala Mohamed wa 3ala alihy wa sa7bihi adjma3een.

Wa salamou3alaykoum.