Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk hoe krijgen jullie van die mooie gezonde bos krullen?



Pagina's : [1] 2

28-10-2011, 15:18
ik heb van mijn zelf al een bos krullen maar heeel erg pluizerig.
Wat voor creme, haarmouse ect. Gebruiken jullie voor jullie krullen dat je een hele mooie bos krijgt zonder pluis, en hoe breng je dat spul aan, douch je dan in de avond of ochtend en maak je het sochtends nat of niet en moet je het fohnen of niet..
dank jullie wel alvast schatjes!!!

28-10-2011, 16:48


niemand die me kan helpen??

28-10-2011, 21:51
Ik doe er eerst mousse in, van wella full&thick, wanneer et bijna droog is, andrelon krul creme, en wanneer et helemaal droog is, haarlak vn wella. x

02-11-2011, 10:42
Andrelon krulcreme.

02-11-2011, 12:34



Citaat door xUniQue:
Ik doe er eerst mousse in, van wella full&thick, wanneer et bijna droog is, andrelon krul creme, en wanneer et helemaal droog is, haarlak vn wella. x
Zo wat doe je veel troep in je haar..


Ik doe na het douchen beetje mousse van guhl en die spuit ding van guhl en laat het gewoon van zelf drogen, krijg dan mijn krullen gewoon mooi...

02-11-2011, 12:35
Ik heb alles gebruikt, echt alles... voor krullen. Beste is nog die lijn voor krullen van Guhl. Beter vind je niet, van de shampoo, tot conditioner en mousse en die andere spuitflesje... Krijg je hele mooie krullen van!

02-11-2011, 13:30

Citaat door Viva_Diva:
Ik heb alles gebruikt, echt alles... voor krullen. Beste is nog die lijn voor krullen van Guhl. Beter vind je niet, van de shampoo, tot conditioner en mousse en die andere spuitflesje... Krijg je hele mooie krullen van!
Dat verschilt dan qua haar, want bij mij was dat dus echt niet het geval. Ik heb alle soorten lijnproducten van ghul geprobeerd en me haar werd er droger van jammer genoeg. Ik vind ghul echt hartstikke slecht. Vooral de groene! Die volgens mij speciaal voor krullen was.
Ik vind loreal argan olie shampoo =, conditioner en masker echt een topproduct. Jammer genoeg past het niet bij mijn haar omdat je krullen ervan afzakken.. maar je haar word echt mooi, het glanst het is super zacht en het ruikt echt heel erg lekker!! (Aanrader voor de mensen die geen krullen hebben, of hoofddoek dragen) Ik ben vanplan om nu Loreal keratine shampoo te gebruiken. Heeft iemand ervaring trouwens met droogshampoo's, zag op de reclame dat je er volume van krijgt?

Groetjes..

02-11-2011, 19:36
Ja ik gebruik die groene klopt, maar ik vind het echt superproducten. Ben van john frieda overgestapt naar deze.. en stuk goedkoper ook.

02-11-2011, 20:06

Citaat door Viva_Diva:
Zo wat doe je veel troep in je haar..


Ik doe na het douchen beetje mousse van guhl en die spuit ding van guhl en laat het gewoon van zelf drogen, krijg dan mijn krullen gewoon mooi...



Zouden jullie allebei even een foto van je haar kunnen plaatsen na jullie 'dagelijks haarroutine' zo kunnen we het verschil zien als er een verschil is tenminste! Alvast bedankt

02-11-2011, 20:13

Citaat door Viva_Diva:
Ja ik gebruik die groene klopt, maar ik vind het echt superproducten. Ben van john frieda overgestapt naar deze.. en stuk goedkoper ook.
Wat gebruik je daarvan? Welke producten? Kan je foto's posten?

11-11-2011, 11:17
A wise girl kisses but doesn’t love, listens but doesnt believe, and leaves before she is left



Mooii

18-11-2011, 22:08
Ik douch eerst die avond , dan spuit ik er klittenspray in maakt opzichniet uit welke (ikheb een oranje flesje met oranje spul weetnie meer hoedie heet ) en dan doe k me haar in n knot , als ikdie ochtend wakker word doe ikhet los en doe ik er weer klitte spray in en maak het nat met water ( dan zijn me krulle nog nat en dun maar een paar uur later zijn ze egt heel dik zonder pluis en klitte. en ikdoe er ook altijd andrelon glad&styl creme voor pluizig haar en andrelon spuit zodat de krulle goed in model blijve.

18-11-2011, 22:24


dames, is het niet handig als jullie precies uitleggen welke producten jullie gebruiken?

18-11-2011, 22:36
Paar jaar terug gebruikte ik krul crème van andrelon, toen ben ik overgestapt naar crèmevoeding van de kruidvat... Ik was zo tevreden met het resultaat ik had zulke mooie krullen dit heb ik meer dan een jaar gebruikt sinds ik terug ben van mijn vakantie afgelopen zomer dus zitten me krullen voor geen meter bij wat ik ook maar gebruik mijn haar pluist nu heel erg plus krullen zien dr niet uit ik ben nu opzoek naar een ander product

Ik zou t heel fijn vinden als de dames hun ervaringen met ons delen

Xxx

01-12-2011, 15:03
In de avond was ik me haar en doe er een klein beetje creme spoeling in zodat ik geen klitten krijg (NIET UITSPOELEN), dan ga ik gewoon met me haar los slapen, de volgende ochtend maak ik het een klein beetje nat en doe er krul control van andrelon in en heel klein beetje Showtime (wax) zodat de krullen goed in vorm blijven.

Pagina's : [1] 2