Bekijk volle/desktop versie : - Getrouwde vrouwen!



27-10-2011, 20:56
Even een paar tips van iemand die het duidelijker dan de meeste getrouwde vrouwen ziet. Ik weet dat jullie al snel denken 'oh TS is niet getrouwd, ze is vast jaloers op ons' zo groep 5. Getrouwd raken is namelijk geen probleem, getrouwd blijven echter wel.


Citaat:
- Hou je bezig met het huishouden ipv de centrum/vriedinnen/reataurantjes/INTERNET etc. Maak afspraken wanneer je wat met een vriendin gaat doen, wanneer je een grote schoonmaakbeurt gaat houden, wat je routine word. Laatste moment heel de buurt bij elkaar schreeuwen omdat je man onderweg is en aan schoonmaakverstoppen werkt niet.

- Wanneer je aan het seksen bent en je de pil vergeet te slikken besef dan dat je ook zwanger kan raken.

- Wanneer er een kind op weg is, weet dan dat je komende 18 jaar of meer aan het opvoeden bent (dus kappen met die smoesjes dat jullie kinderen te vervelend zijn & dat jullie uitgeput zijn. Had je maar rustig aan moeten doen.

- Vraag niet aan de halve wereld om hulp, omdat jij het zo moeilijk hebt.

- Denk niet dat het oke is om 40 KG aan te komen omdat je getrouwd bent. ( je man zal vreemd gaan)

- Voed je kinderen juist op, ipv ze te dumpen bij jan alleman en vervolgens op straat te laten spelen.

- Zie je kinderen niet als een obstakel die je 100x per dag vervloekt maar als een blessing.

- Afvallen en laat je man zien op wie hij verliefd is geworden

27-10-2011, 21:02


Eigenlijk begint alle ellende door puntje 2

27-10-2011, 21:08
Haha.. Ik denk dat VRIJWEL alle getrouwde vrouwen wel volwassen en slim genoeg zijn om te weten wat ze wel en niet moeten doen.
Dat je dit serieus hebt zitten typen, how sad.

(no hard feelings)

27-10-2011, 21:09
Ok, wie voelt zich nu aangesproken??

27-10-2011, 21:11



Citaat door M_ariiam:
Haha.. Ik denk dat VRIJWEL alle getrouwde vrouwen wel volwassen en slim genoeg zijn om te weten wat ze wel en niet moeten doen.
Dat je dit serieus hebt zitten typen, how sad.

(no hard feelings)
Inderdaad

27-10-2011, 22:54

Citaat door M_ariiam:
Haha.. Ik denk dat VRIJWEL alle getrouwde vrouwen wel volwassen en slim genoeg zijn om te weten wat ze wel en niet moeten doen.
Dat je dit serieus hebt zitten typen, how sad.

(no hard feelings)
En jij meent dit serieus? als dat werkelijk zo was dat Vrijwel elke getrouwde vrouw zo volwassen was werden geen janktopics geopend omdat ze de deur ven niet uitmag van haar man of dat ze het o zo zwaar vind om haar schoonmoeder te bezoeken 1x in zoveel tijd.

en laten we niet over de talloze scheidingen hebben. ja het ligt zeker altijd aan de man he? yeah right!

27-10-2011, 23:01
Weet je waar het aan ligt?
Een stel die zich niet aan de regels van Allah swt houd en zich niet gedragen zoals Allah swt van hun vraagt om zich te gedragen.
Denk dat als iedereen zich aan de regels hield, dat er heel weinig tot geen scheidingen zouden zijn.

En Allah swt weet het het best!

27-10-2011, 23:11
ben het helemaal mee eens

27-10-2011, 23:34

Citaat door Sweety_85:
Weet je waar het aan ligt?
Een stel die zich niet aan de regels van Allah swt houd en zich niet gedragen zoals Allah swt van hun vraagt om zich te gedragen.
Denk dat als iedereen zich aan de regels hield, dat er heel weinig tot geen scheidingen zouden zijn.

En Allah swt weet het het best!
je hebt gesproken topic kn sluiten

27-10-2011, 23:42
Alle vrouwen die ik ken, als ik ze de vraag stel, waarom zijn jullie gescheiden? Krijg ik dit antw "Ja het lag aan hem''

Toevallig zit mijn buurjongen nu in een scheiding en ik stelde hem precies dezelfde vraag en hij meskien nog eerlijk antw ook. "Ja zij deed dingen fout, maar ik zeker ook, ik had dit anders kunnen doen, ik had vaker naar haar moeten luisteren etc.''


Misschien lijkt het me handig je gedrag te veranderen voordat je gaat trouwen, de meeste meiden die nu trouwen denken alleen aan de jurken die ze gaat dragen op de bruiloft, aan de seks & aan vakanties samen en leuke dingen doen. Jokers. LOL

28-10-2011, 00:28
ahhahahaha topp tipss! hahahahah je hebt gelijk

28-10-2011, 00:47

Citaat door M_ariiam:
Haha.. Ik denk dat VRIJWEL alle getrouwde vrouwen wel volwassen en slim genoeg zijn om te weten wat ze wel en niet moeten doen.
Dat je dit serieus hebt zitten typen, how sad.

(no hard feelings)
Dat is eigenlijk niet waar, je moet helemaal niet volwassen zijn om te trouwen. Sommigen trouwen net omdat ze onvolwassen zijn. In die andere topic waar er werd gevraagd naar de leeftijd die ze hadden toen ze trouwden en hoeveel kids ze hebben zie je vaak dat ze op hun 18e, 19e zijn getrouwd en tegen hun 20e al een kind en tegen hun 23e al 3 a 4 kinderen hebben.

M.a.w. ze trouwen veel te vroeg, nemen veel te vroeg kinderen (onder het mom de pil is chemische troep, netalsof er geen andere voorbehoedsmiddelen zijn) om de schoonfamilie te bewijzen hoe vruchtbaar ze wel niet zijn, en omdat die baby's toch o zo schattig uitzien. Ze zijn vaak niet opgewassen tegen deze zware taak en leven ofwel in een ongelukkig huwelijk, ofwel liggen ze in een scheiding, ofwel gaat het ok met hun huwelijk maar beseffen pas op latere leeftijd dat ze te vroeg zijn getrouwd en teveel hebben ingeleverd.

Ik ga enkel niet akkoord met vrouwen die 40 kg bijkomen waarvan de man vreemdgaat. Een vreemdgaande man heeft NOOIT een reden om vreemd te gaan. Als zijn vrouw is bijgekomen is het aan hem om te vragen waarom en om haar te motiveren om af te vallen. Als hij zijn vrouw niet wilt kan hij beter scheiden dan vreemd te gaan.

28-10-2011, 01:00



Citaat door Muestra.:
Alle vrouwen die ik ken, als ik ze de vraag stel, waarom zijn jullie gescheiden? Krijg ik dit antw "Ja het lag aan hem''

Toevallig zit mijn buurjongen nu in een scheiding en ik stelde hem precies dezelfde vraag en hij meskien nog eerlijk antw ook. "Ja zij deed dingen fout, maar ik zeker ook, ik had dit anders kunnen doen, ik had vaker naar haar moeten luisteren etc.''

Misschien lijkt het me handig je gedrag te veranderen voordat je gaat trouwen, de meeste meiden die nu trouwen denken alleen aan de jurken die ze gaat dragen op de bruiloft, aan de seks & aan vakanties samen en leuke dingen doen. Jokers. LOL
Haha nou vakantie vaak alleen huwelijksreis daarna gaan ze nooit meer ergens heen alleen Maroc..

29-10-2011, 20:44

Citaat door Dellina:
Inderdaad




Citaat door Nadorlady010:
En jij meent dit serieus? als dat werkelijk zo was dat Vrijwel elke getrouwde vrouw zo volwassen was werden geen janktopics geopend omdat ze de deur ven niet uitmag van haar man of dat ze het o zo zwaar vind om haar schoonmoeder te bezoeken 1x in zoveel tijd.

en laten we niet over de talloze scheidingen hebben. ja het ligt zeker altijd aan de man he? yeah right!


Ik heb niets te maken met die mensen die zulke topics openen. Ik ben alleen geboren en ga alleen dood.
Nogmaals, VRIJWEL alle getrouwde vrouwen zijn volwassen en slim genoeg om te weten wat ze wel en niet moeten doen.
Alleen hopeloze gevalletjes gaan hier om advies zitten vragen, en zitten janken omdat hun man niet wil dat ze gaan werken..

Wat scheidingen betreft, tja.. helaas zijn wij nu in 2011 niet meer zo geduldig als onze ouders en grootouders vroeger.
Allahi hdiena ou safi.


Citaat door naamloos321:
Dat is eigenlijk niet waar, je moet helemaal niet volwassen zijn om te trouwen. Sommigen trouwen net omdat ze onvolwassen zijn. In die andere topic waar er werd gevraagd naar de leeftijd die ze hadden toen ze trouwden en hoeveel kids ze hebben zie je vaak dat ze op hun 18e, 19e zijn getrouwd en tegen hun 20e al een kind en tegen hun 23e al 3 a 4 kinderen hebben.

M.a.w. ze trouwen veel te vroeg, nemen veel te vroeg kinderen (onder het mom de pil is chemische troep, netalsof er geen andere voorbehoedsmiddelen zijn) om de schoonfamilie te bewijzen hoe vruchtbaar ze wel niet zijn, en omdat die baby's toch o zo schattig uitzien. Ze zijn vaak niet opgewassen tegen deze zware taak en leven ofwel in een ongelukkig huwelijk, ofwel liggen ze in een scheiding, ofwel gaat het ok met hun huwelijk maar beseffen pas op latere leeftijd dat ze te vroeg zijn getrouwd en teveel hebben ingeleverd.

Ik ga enkel niet akkoord met vrouwen die 40 kg bijkomen waarvan de man vreemdgaat. Een vreemdgaande man heeft NOOIT een reden om vreemd te gaan. Als zijn vrouw is bijgekomen is het aan hem om te vragen waarom en om haar te motiveren om af te vallen. Als hij zijn vrouw niet wilt kan hij beter scheiden dan vreemd te gaan.
Lieve schat.. Ik heb nergens geplaatst dat je volwassen moet zijn om te trouwen.
Indeed, tegenwoordig trouwt iedereen veelste snel. Daar geef ik je geen ongelijk in, dat is zeker zo.
Mensen die kinderen nemen, omdat ze de pil chemische troep vinden en omdat ze hun schoonfamilie willen bewijzen dat ze o zo vruchtbaar zijn.. Dat noem ik gewoon snotneusjes, en gestoorde vrouwen. Daar heb er helaas ook een paar van.