Bekijk volle/desktop versie : Wel contract geen aanbetaling



Pagina's : [1] 2 3 4

27-10-2011, 19:54
[ Ik zou aanbetaling ter plekke moeten doen maar had het geld niet bij me. Was ook niet gepland om die dag die ziana vast te leggen. Dus gezegd dat ik haar later betaal.. Contract is wel getekend... Staat naam, telnr en bedragen op etc.

Kan ik dit annuleren?]

27-10-2011, 20:05


ligt eraan wat er inhet contract staat. Staat er wel of niet iets in over annuleren?

27-10-2011, 20:06
Geen idee, welke negaffa heb je genomen?

27-10-2011, 20:09
waarom teken je een contract als je niet zeker bent? ik vind dat niet netjes, woord is woord, zo wil je dat ook van je diensten hebben.

maar als je gister pas getekend hebt dan gaat ze niets zeggen hoor, zowiezo kan ze niets doen.
als het lang geleden is dan gaat ze je vragen om een percentage te betalen omdat ze een dag heeft verloren.

27-10-2011, 20:12


Nou het ging zo. Ik ben heel netjes met mensen of wie of wat dan ook. Zo ook met trouwdiensten.

Ik ben na haar toe gegaan, even gekeken. Leuke jurken alleen de bruidsjurk vond ik niet helemaal geweldig.. Dus zat er over in.. Dit was dinsdag

Aangekomen bij de balie gezegd ik wil dat die en die.. En kreeg een contract voor me neus geschoven.. Oké prima.
Moest ik een aanbetaling doen, maar dit kon ook later( omdat ik het geld niet bij me had )

Waarop ze zei ik kan je niet vast leggen zonder aanbetaling. Oké prima.. Gevraagd om haar rekeningnummer om het te kunnen overschrijven.. Ik wil nu toch graag mijn eerste en vertrouwde ziana nemen.. Namelijk Zahia.

Maar wat moet ik hier nou mee

27-10-2011, 20:13
omdat ts vanmmidag had gelezen dat ze bij zahia een gratis bruidsjurk krijgt bij het pakket!!!
ze wilde haar eerst, maar vond er te duuuur en nu wil ze dr opeens wel!!

27-10-2011, 20:18

Citaat door TanJaOuiaa:
Nou het ging zo. Ik ben heel netjes met mensen of wie of wat dan ook. Zo ook met trouwdiensten.

Ik ben na haar toe gegaan, even gekeken. Leuke jurken alleen de bruidsjurk vond ik niet helemaal geweldig.. Dus zat er over in.. Dit was dinsdag

Aangekomen bij de balie gezegd ik wil dat die en die.. En kreeg een contract voor me neus geschoven.. Oké prima.
Moest ik een aanbetaling doen, maar dit kon ook later( omdat ik het geld niet bij me had )

Waarop ze zei ik kan je niet vast leggen zonder aanbetaling. Oké prima.. Gevraagd om haar rekeningnummer om het te kunnen overschrijven.. Ik wil nu toch graag mijn eerste en vertrouwde ziana nemen.. Namelijk Zahia.

Maar wat moet ik hier nou mee
gewoon bellen en zeggen sorry ik ben toch van gedacht veranderd ewa safi het is jouw trouwdag, zij vindt wel iemand anders hoor. maar wel bellen hoor anders gaat ze zeggen dat die marokkaanse bruidjes onbetrouwbaar zijn

leuk dat je zahia hebt, ziana dounia heeft mijn hartje vandaag ook gestolen

27-10-2011, 20:18
heb er 2 getekend maar geen 1 meegehad

27-10-2011, 20:19

Citaat door liefmeisje1990_:
omdat ts vanmmidag had gelezen dat ze bij zahia een gratis bruidsjurk krijgt bij het pakket!!!
ze wilde haar eerst, maar vond er te duuuur en nu wil ze dr opeens wel!!
ik dacht dat die bruidsjurk er al in zat?? ht was toch incl. gordja en jurken naar keuze. kleine lettertjes

27-10-2011, 20:19
Lief MEISJE .. TANJAAOUIAA twijvelde eerder al tussen 2 ziana's en 1 daarvan was zahia!
& als daarbij een gratis bruidsjurk bij zit BE IT !!


27-10-2011, 20:20

Citaat door TanJaOuiaa:
heb er 2 getekend maar geen 1 meegehad
die wil ze je p as geven als je aanbetaling doet. zij was dus zowiezo niet zeker van jou.
gewoon afbellen dus.

27-10-2011, 20:20

Citaat door liefmeisje1990_:
omdat ts vanmmidag had gelezen dat ze bij zahia een gratis bruidsjurk krijgt bij het pakket!!!
ze wilde haar eerst, maar vond er te duuuur en nu wil ze dr opeens wel!!
Knap van je zeg. Je hebt het gewoon geraden


Luister eens bijdehand. Zahia is altijd mijn eerste keus geweest. Gratis jurk of niet dat is tussen mij en Zahia en ik hoef je niet uit te leggen waarom ik Zahia toch wil nemen. Zahia had eerst geen bruidsjurk, nu ze dat wel heeft komt mijn pakket bij haar gunstiger uit. Dus zet die vraagtekens ergens anders neer dame.
Als ik me niet goed voel bij A ga ik naar B, net zoals jij dat zou doen.

27-10-2011, 20:21



Citaat door slank_april:
ik dacht dat die bruidsjurk er al in zat?? ht was toch incl. gordja en jurken naar keuze. kleine lettertjes
Bij wie stond dit..

27-10-2011, 20:21

Citaat door I_S:
Lief MEISJE .. TANJAAOUIAA twijvelde eerder al tussen 2 ziana's en 1 daarvan was zahia!
& als daarbij een gratis bruidsjurk bij zit BE IT !!

jaa maar ze vond haar te DUUUURR
en nu ze een bruidsjurk erbij krijgt, denkt ze shittttttttttt

27-10-2011, 20:21

Citaat door slank_april:
die wil ze je p as geven als je aanbetaling doet. zij was dus zowiezo niet zeker van jou.
gewoon afbellen dus.
Jat dat denk ik ook hé.. Maar ze kan me alsnog dus zeggen NEE je hebt een contract basta of...

Bovendien zat ik te denken aan wettelijke afkoelperiode van 7 dagen.. Dit was afgelopen dinsdag..

Pagina's : [1] 2 3 4