Bekijk volle/desktop versie : Wauw, het valt een jongen gewoon op...



Pagina's : [1] 2

27-10-2011, 17:25
[ Ik had vandaag een truitje aan en heb mijn oog make-up aangepast aan de kleur van het truitje. Komt er zo'n jongen bij me staan en zegt het volgende "mooi kleur truitje, past bij jouw oog make-up".

Ik keek echt zo , vond het zo knap dat het hem opviel. ]

Lief complimentje.

27-10-2011, 17:27


Spijtig dat je meisjes tegenwoordig snel rond je vinger kan winden, een compliment over haar kleren is al genoeg

27-10-2011, 17:28
Als een jongen zo hard zijn best doet, dat hij zo'n details al begint te zien...Dan moet je weglopen: fasad is on the way.

27-10-2011, 17:32

Citaat door Sabrinaatje:
He is gay



27-10-2011, 17:34



Citaat door aitouzineeee15:
Spijtig dat je meisjes tegenwoordig snel rond je vinger kan winden, een compliment over haar kleren is al genoeg


Nog spijtiger is, dat er figuren bestaan zoals jij enkel en alleen negativiteit, bekrompen denkwijze. Bah.

27-10-2011, 17:36

Citaat door Sharpy:
Als een jongen zo hard zijn best doet, dat hij zo'n details al begint te zien...Dan moet je weglopen: fasad is on the way.


Ik vond het knap van hem dat hij het zag, niet elke jongen valt het namelijk op. Zo zie ik het niet maar dank voor de tip.

27-10-2011, 17:40

Citaat door AlldayAllnight:
Nog spijtiger is, dat er figuren bestaan zoals jij enkel en alleen negativiteit, bekrompen denkwijze. Bah.
Enkel en alleen negativiteit en bekrompen denkwijze ik denk dat we elkaar nog niet kennen en jij moet helderziende zijn omdat uit 1 reactie te kunnen afleiden ..
Dat is net zeggen van je bent de beste tegen iemand die je 1 keer aan het werk hebt gezien.

27-10-2011, 17:57
Laatst had ik ook een sjaal aan zegt er spontaan iemand die sjaal staat mooi bij je oogkleur. :/

Ik moest er achteraf wel om lachen, het is natuurlijk weer iets anders dan 'pssst/ ewa' .

27-10-2011, 18:03

Citaat door S_K:
Laatst had ik ook een sjaal aan zegt er spontaan iemand die sjaal staat mooi bij je oogkleur. :/

Ik moest er achteraf wel om lachen, het is natuurlijk weer iets anders dan 'pssst/ ewa' .
Salaam alaikoum schattie. Lang niet gesproken.. Hoe is het met je?


27-10-2011, 18:05

Citaat door aitouzineeee15:
Enkel en alleen negativiteit en bekrompen denkwijze ik denk dat we elkaar nog niet kennen en jij moet helderziende zijn omdat uit 1 reactie te kunnen afleiden ..
Dat is net zeggen van je bent de beste tegen iemand die je 1 keer aan het werk hebt gezien.


Yep, duidelijker kan ik niet zijn. Ik weet zeker dat ik jou niet wil kennen. Daar hoef je geen "helderziende" voor te zijn. Je hebt dat inzicht of je hebt het niet. Stop, kom geen appels met peren vergelijken.

27-10-2011, 18:07

Citaat door S_K:
Laatst had ik ook een sjaal aan zegt er spontaan iemand die sjaal staat mooi bij je oogkleur. :/

Ik moest er achteraf wel om lachen, het is natuurlijk weer iets anders dan 'pssst/ ewa' .


Is toch lief, gewoon een complimentje. Snap niet waarom er mensen zijn die daar iets achter zoeken.

27-10-2011, 18:09

Citaat door AlldayAllnight:
[ Ik had vandaag een truitje aan en heb mijn oog make-up aangepast aan de kleur van het truitje. Komt er zo'n jongen bij me staan en zegt het volgende "mooi kleur truitje, past bij jouw oog make-up".

Ik keek echt zo , vond het zo knap dat het hem opviel. ]

Lief complimentje.
Je doet me denken aan een Marokkaanse jongen op het strand in Marokko. Hij: "Je biknitopje past bij je bikinislipje." Ik: "Dat hoort ook bij elkaar."
Ontopic:Wel leuk dat hij dat merkt. Maybe is he gay?

27-10-2011, 18:09



Citaat door --SKM:
Salaam alaikoum schattie. Lang niet gesproken.. Hoe is het met je?

Wa 3alaikoum essalam lief! Ja inderdaad! Hamdoulilah lieverd, hoe is het met jou? Wat spook je allemaal uit?

Citaat door AlldayAllnight:
Is toch lief, gewoon een complimentje. Snap niet waarom er mensen zijn die daar iets achter zoeken.
Exact. Ach joh mensen zijn nou van aard muggezifters

27-10-2011, 18:11

Citaat door S_K:
Wa 3alaikoum essalam lief! Ja inderdaad! Hamdoulilah lieverd, hoe is het met jou? Wat spook je allemaal uit?
Exact. Ach joh mensen zijn nou van aard muggezifters
Fijn om te horen. Alhamdullilaah, bedankt. Helemaal niets hoor, hahaha. Gewoon een algemeen leventje

En jij?

27-10-2011, 18:12

Citaat door GoldenSilence:
Je doet me denken aan een Marokkaanse jongen op het strand in Marokko. Hij: "Je biknitopje past bij je bikinislipje." Ik: "Dat hoort ook bij elkaar."
Ontopic:Wel leuk dat hij dat merkt. Maybe is he gay?


Auwch!

Kan, vind ik niet relevant.

Pagina's : [1] 2