Bekijk volle/desktop versie : Maroc boySSss...(speciaal voor saila en



Pagina's : [1] 2

08-01-2003, 14:11
Marokkaanse yongens denken tegenwoordig da ze alles over marokkaanse meiden kunnen zegge!!!!!

Ze oordelen over hun kleding of ze met zwarten omgaan of met chinesen of turken..

Maar als je tegen hun praat of bevriend wil zijn dang testen ze je alleen maar kijken of je een net meisje bent

En zodra je met een ding tegen bent of je doet iets verkeerd dang zegge ze gelijk "aah rot op eh hoertje"

Terwijl hun zelf met alle blondjes nemen en marokkaanse meiden ontmaagden!!!

En hoe hun er bij lopen!!! weyewwwww
Een soort lopen als zogenaamde gangsters met hun neppe leren jasjes whuhahahah en die marokkanen die molukker/indo styl willen doen
Ze hebben krullend haar en dang ga ze een vegeta kapsel uitproberen hahahhaha laat me niet lachen

Oja mocrostyle praat niet over marokkaanse meiden want marokkaanse jongens (de meeste dan) sporen ook niet


Oja ik heb dit tegen de meeste niet allemaal hoor.

P.s Kijk Saila en Corleone een forum gemaakt over marokkaanse jongens zoals yullie zeiden!!!!! knap he


08-01-2003, 14:13


heel knap meid........................YOU GO GIRL

08-01-2003, 14:13
you are right

08-01-2003, 14:13

Woellah goed gezegd. zij mogen wel zeggen dat wij hoeren zijn maar stel je voor dat wij iets over hun zeggen!!!!Dan doen wij weeral iets fout.Echte zielige mensen
xxx-miri-xxx

08-01-2003, 14:18


yeah you go girl yeah tell those boys tha trueth... oeps ik ben er een hahah ach what te fu.ck

08-01-2003, 14:21

Citaat:
Origineel gepost door DintelOx
yeah you go girl yeah tell those boys tha trueth... oeps ik ben er een hahah ach what te fu.ck
HAHAHAHAHA.Vergeet jij wat je bent?

08-01-2003, 14:24
hahahahhahaha thnx voor al die leuke reacties!!!!!!!!!!!






ik schrok me kapot dat er zoveel mensen positief zouden regeren


Bye bye love ya all people !!!!!! :boogie:

08-01-2003, 14:47
Meskiena wat zielig voor je......

08-01-2003, 15:40

Citaat:
Origineel gepost door Mysteryguest
Meskiena wat zielig voor je......
:melig:..

08-01-2003, 15:41
??????????????????

08-01-2003, 15:42
jullie kunnen gewoon niet tegen de waarheid
xxx

08-01-2003, 16:12
Ach weet je wat het is er zijn hier maar weinig die tegen kritiek kunnen.
En dan bedoel ik beide kanten op zowel jongens als meisje.
Ik zou niet inzien waarom ik me druk zou moeten maken om kritiek dat geen betrekking op mij heeft. Iwa en er zijn altijd mensen die zo dom zijn om te generaliseren en dan krijg je de verdeling in "wij" en "jullie" kampen. Iwa je komt dan vervolgens niet verder dan doelloze verwijten ......... Mohiem dat is mijn mening wa Salaam...

08-01-2003, 16:39


t enige wat ik kan zeggen is: je hebt gewoon gelijk.... hahaha kan er weinig aan toevoegen..
beslama x x x x

08-01-2003, 16:57

Citaat:
Origineel gepost door maryame
jullie kunnen gewoon niet tegen de waarheid
xxx
de waarheid dat we in een tijd leven waar ze ook met apen omgaan .. ja .. daar kunnen we niet tegen..

08-01-2003, 17:12

Citaat:
Origineel gepost door Half Blood
de waarheid dat we in een tijd leven waar ze ook met apen omgaan .. ja .. daar kunnen we niet tegen..
Wie noem je apen?
xxx

Pagina's : [1] 2