Bekijk volle/desktop versie : Aanbetaling zonder contract!!!!



Pagina's : [1] 2

26-10-2011, 18:42
Dames,


Een negaffa die niet met contracten werkt. Ik wil ervaringen van mensen die GEEN contract hebben getekend bij Somaya.

Groetjes

26-10-2011, 18:42


je kan beter vragen wie heeft er wel contract getekend..

Niemand krijgt contract bij haaar..

26-10-2011, 20:08
Spreek je uit ervaring?

26-10-2011, 20:16
Ik zou NOOIT een zyana nemen zonder contract, je hebt straks geen bewijzen als er iets tussen komt of iets gebeurd, een zyana is toch wel belangrijk op je grote dag!

26-10-2011, 20:18



Citaat door Parel18:
Spreek je uit ervaring?
Somaya werkt niet met contract..
ze is al jarennn in het vak, zoek een iemand op die jou kan vertellen dat ze heeft geflashed!
Gewoon je aanbetaling via internetbankieren doen heb je altijd nog bewijs dat je hebt betaald!!
Daarnaast zei ze tegen mij, ik ga mijn naam en opgebouwde goede naam niet verpesten voor een aanbetaling van 200 eur

26-10-2011, 20:19

Citaat door Shamalia_:
Ik zou NOOIT een zyana nemen zonder contract, je hebt straks geen bewijzen als er iets tussen komt of iets gebeurd, een zyana is toch wel belangrijk op je grote dag!
Betetaling altijddd via internetbankieren doen!!

27-10-2011, 19:50

Citaat door liefmeisje1990_:
Somaya werkt niet met contract..
ze is al jarennn in het vak, zoek een iemand op die jou kan vertellen dat ze heeft geflashed!
Gewoon je aanbetaling via internetbankieren doen heb je altijd nog bewijs dat je hebt betaald!!
Daarnaast zei ze tegen mij, ik ga mijn naam en opgebouwde goede naam niet verpesten voor een aanbetaling van 200 eur
Ik heb het al contant betaald omdat mijn bankpasje gestolen is.. Moet ik nu bang zijn dat het verkeerd gaat lopen?

Maar zo te zien heb je haar meegemaakt, kan da kloppen?

27-10-2011, 20:13
ik begrijp die contractengedoe niet. wat kan die contract je dan doen? zehma je gaat een zaak bij advocaat openen mocht ze een uur later komen of een verkeerde jurk meebrengen? je gaat discussieren met haar, ruzie maken, weet ik veel maar uiteindelijk red die contract je nergens naar, daarom dat ze een contract onzin vindt. zij kan er met haar klanten ook niets mee. een dossier openen bij een advocaat kost meestal meer geld dan het probleem zelf

27-10-2011, 20:14

Citaat door slank_april:
ik begrijp die contractengedoe niet. wat kan die contract je dan doen? zehma je gaat een zaak bij advocaat openen mocht ze een uur later komen of een verkeerde jurk meebrengen? je gaat discussieren met haar, ruzie maken, weet ik veel maar uiteindelijk red die contract je nergens naar, daarom dat ze een contract onzin vindt. zij kan er met haar klanten ook niets mee. een dossier openen bij een advocaat kost meestal meer geld dan het probleem zelf
'
schat, het is een overeenkomst.. een overeenkomst is iets wettelijks..
dus met contract sta je stukk sterker!!

27-10-2011, 20:14
ik begrijp die contractengedoe niet. wat kan die contract je dan doen? zehma je gaat een zaak bij advocaat openen mocht ze een uur later komen of een verkeerde jurk meebrengen? je gaat discussieren met haar, ruzie maken, weet ik veel maar uiteindelijk red die contract je nergens naar, daarom dat ze een contract onzin vindt. zij kan er met haar klanten ook niets mee. een dossier openen bij een advocaat kost meestal meer geld dan het probleem zelf

je meot gewoon een goeddraaiende dienst eruit kiezen, een dienst waarvan je weet dat ze bij elk weekend werkt en daar ervaringen uithoren. als zij je smaak/ding is dan pas neem je haar.

27-10-2011, 20:15

Citaat door liefmeisje1990_:
'
schat, het is een overeenkomst.. een overeenkomst is iets wettelijks..
dus met contract sta je stukk sterker!!
jaaa maar wat ben je ermee is de vraag. stel ze komt niet opdagen, die zianaat verzinnen wel wat hoor, je kan er niets mee joh. ik geloof er niet in. was het maar waar dat het wat betekende.

27-10-2011, 20:16

Citaat door slank_april:
ik begrijp die contractengedoe niet. wat kan die contract je dan doen? zehma je gaat een zaak bij advocaat openen mocht ze een uur later komen of een verkeerde jurk meebrengen? je gaat discussieren met haar, ruzie maken, weet ik veel maar uiteindelijk red die contract je nergens naar, daarom dat ze een contract onzin vindt. zij kan er met haar klanten ook niets mee. een dossier openen bij een advocaat kost meestal meer geld dan het probleem zelf
Het valt mij op dat jij mij niet probeert te helpen maar het ook nog is derin wrijft..

Ik ben opzoek naar mensen die ervaring met haar hebben.

27-10-2011, 20:18



Citaat door slank_april:
jaaa maar wat ben je ermee is de vraag. stel ze komt niet opdagen, die zianaat verzinnen wel wat hoor, je kan er niets mee joh. ik geloof er niet in. was het maar waar dat het wat betekende.
je kan er aansprakelijk stellen, enige wat je nodig hebt is een goed stel hersens!

Daarom aanbetaling via de bank is altijd als extra bewisj

Maar parel. soumaya kan je echt vertrouwen, die doet het werk al zoalngggggg zelfs toen dr vader overleden was, ging ze gewoon naar bruidje toe .. nooit iemand die in steek gelaten!

27-10-2011, 20:19

Citaat door slank_april:
ik begrijp die contractengedoe niet. wat kan die contract je dan doen? zehma je gaat een zaak bij advocaat openen mocht ze een uur later komen of een verkeerde jurk meebrengen? je gaat discussieren met haar, ruzie maken, weet ik veel maar uiteindelijk red die contract je nergens naar, daarom dat ze een contract onzin vindt. zij kan er met haar klanten ook niets mee. een dossier openen bij een advocaat kost meestal meer geld dan het probleem zelf

je meot gewoon een goeddraaiende dienst eruit kiezen, een dienst waarvan je weet dat ze bij elk weekend werkt en daar ervaringen uithoren. als zij je smaak/ding is dan pas neem je haar.
Nu zeg je wat nuttigs soekran,

Zij is inderdaad elke weekend volgeboekt en ze heeft de juiste jurken waar ik op val. Maar ik heb nog niemand gesproken die haar kent..

27-10-2011, 21:17

Citaat door liefmeisje1990_:
je kan er aansprakelijk stellen, enige wat je nodig hebt is een goed stel hersens!

Daarom aanbetaling via de bank is altijd als extra bewisj

Maar parel. soumaya kan je echt vertrouwen, die doet het werk al zoalngggggg zelfs toen dr vader overleden was, ging ze gewoon naar bruidje toe .. nooit iemand die in steek gelaten!
Je stelt me toch een beetje gerust, heb je der zelf meegemaakt?
Ze had me inderdaad verteld dat haar vader overleden is toen ik de foto daarvan zag hangen in de woonkamer.

Pagina's : [1] 2