Bekijk volle/desktop versie : Zy vrααgt; hєb jє αllєs? Hy pαkt hααr hαnd єn zєgt; nu wєl ♥!



25-10-2011, 23:18




Citaat:

"Linaa! Zied je moet naar je stage toe!" Schreeuwde me moeder haast haar longen uit haar lijf
"Ja mama ik kom eraan!" Riep ik terug
Pfff maandag! "'Goodmorning let the stress begin'" zei ik tegen mezelf.
Gelukkig hoefde ik vandaag niet naar school, maar naar mijn stage plek.
Maar voor de zekerheid trok ik iets leuks aan, want zoals ik altijd zeg ; Je eerste indruk kun je niet veranderen!'
Hmm, ik koos voor een mooi maar vooral net wit bloesje met een grote zwarte strik aan de zijkant bij mijn schouder dus, samen met een zwarte broek en ballarientjes
Ik stopte mijn benodigdheden in mijn beige tas, en liep zo de trap af naar beneden...

Ik kus het hoofd van mijn moeder, en doe de broodjes die ze voor me heeft klaargelegd in mijn beige tas. Ze zwaait mij nog uit, en ik stap in mijn auto. Bij mijn stage plek aangekomen, stap ik uit en been de salon binnen. Ik loop al bijna een half jaar stage bij een modebedrijf.
ik kan niet wachten tot ik mijn studie heb afgerond en mijn eigen salon heb! Wat nog 1 a 2 jaar kan duren! Dat is 2jaar teveel haha ik wil nu! :P
Ik kan het supergoed vinden met mijn collega's, en nooit verveel ik me. 'Boe!' Geschrokken kijk ik om, en kijk in het lachend gezicht van Dewi, een pracht van een meid, en indonesisch van komaf. 'Niet goed geslapen?'Vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw
'Haha, jawel. Hoezo dat? Zie ik er moe uit?'
Lina damn! Ik wist niet dat je ook voor journalistiek studeerde? Hele vragenlijst!' 'Haha, sorry schat! Maar laten we gaan, we hebben nog veel dingen te doen' zei ik nog lachend van haar preek
en liep met haar mee richting de lift.
...


Meer?..


25-10-2011, 23:20


Uppps, ben benieuwd...

25-10-2011, 23:28


Welkom meid!
Na een paar ups meer x


25-10-2011, 23:35
Dank je... Upppssss

26-10-2011, 00:31







xPersonages

"Lina; 18 jaar,
uiterlijk: zwart krullend haar, bruine ogen maar 't heeft toch iets uniek's iets wat boekdelen spreekt..., en is volslank

een lieve meid dat vooral hard & wijs is geworden door haar verleden, maar waar ze liever niet aan word herinnerd je zult wel merken dat alles haar doet denken aan toen... Die pijn die maar eindeloos lijkt te zijn..

"Faycel ;21 jaar
Bijnaam Fays
De lievelings broer van Lina,
Een aardige jongen, en is masha'allah op het goeie pad, drinkt niet rookt niet, blowt niet , verricht het gebed kortom alles in tegenstelling tot haar andere broer Hamza

"Hamza; 23 jaar
Een lieve broer, maar zoals ik hiervoor al zei hij is het tegen overgestelde van Faycel, dus noem maar op blowen,roken, drinken, feesten, kortom een ongelovige in een marokkaans jasje zal hij nog kunnen veranderen?

"Naoufal; 20 jaar,
uiterlijk: zwart haar wat vaak opscheertje als model heeft, groene ogen, is wat aan de gespierde kant

een agressieve Marokkaan, maar niemand weet dat hij een hele zwakke plek heeft, dat erg gevoellig ligt en makkelijk op te stoken is, kortom een kort lontje.

"Ilham; 18 jaar
Vriendin van Naoufel, ze hebben al 1 jaar een relatie van ups en downs maar weet Naoufel daad werkelijk alles van haar? Dat hoor je verder in het verhaal
Ze lijken erg serieus met elkaar maar of dat echt allemaal zo is of een spel? Word vervolgd in het verhaal...

"Salaheddine; 19 jaar
Broertje van Naoufal, een schat van een jongen,en zeker niet lelijk! en richt zich alleen op zijn studie en bedrijf van zijn vader, meiden vindt hij maar niks, sinds hij zijn "ware liefde" zelf met zijn eigen ogen vreemd zag gaan, volgens hem bestaat ware liefde niet!

"Adnan; 17 jaar
een jongen die werk en prive goed gescheiden kan houden,
Buiten het kantoor en alle vergaderingen, houd hij van uitgaan chiks en drank! Maar binnen houd hij het bij vergaderingen en koffie.
een jongen met vooral veel humor!

"Mariam; 18 jaar
Zusje van Naoufel, ze weten alles van elkaar! Letterlijk alles ze hebben een hele goede band met elkaar en hebben nog nooit echte ruzie gehad!
Ze is een echte bent an ness! Ze vind jongens maar niks en gelooft wel liefde op het eerste gezicht zoals zij altijd zegt ; 'I believe in love at first sight
because, I am loving my mom since i opened my eyes!...(Ik geloof in liefde op het eerste gezicht, want ik hou van mijn moeder sinds ik mijn ogen heb geopend!)...



En nog meer Familie/Vrienden/ Kennissen etc. van de hoofdpersonen.
Dit verhaal is gebasseerd op 2 personen! en ik hoop dat jullie ervan gaan genieten!


26-10-2011, 01:59
upupup ga snel verder

26-10-2011, 11:52




"Lina, geef jij die even door aan Nat?", hoorde ik een collega van mij zeggen. 'Is goed' , zei ik terwijl ik de doos van haar overnam.
"Natalie?" "Jaa? Oh geef maar, was ik beneden vergeten" Ik lachte en overhandigde haar de doos. Ik draaide me om, en kijk in het gezicht van mijn Manager. Glimlachend kijk ik haar aan. 'Valt er nog wat te doen' ze lachte. "Ja zeker. Kan jij even naar de afdeling Knip & leer gaan? Vandaag zal je even de kapster moeten spelen" is goed joh' zei ik een beetje droog.

Perspectief Nouafel

'Ja schatje, ik hou ook van jou', zei ik.
Snel gaf ik haar nog een kus en met volle gas reed ik weg. Bij mijn huis aangekomen, stap ik uit en open de voordeur. Ik woon al een jaartje op mezelf. Mijn ouders vonden het tijd dat ik een beetje zelfstandig moest worden. Aangezien ze best wel oud zijn en vaak naar Marokko gaan, had ik toch besloten om maar een huis te kopen.
Ik zelf werk in een groot bedrijf van mijn vader.
Mijn vader heeft 3 bedrijven en aangezien hij bijna op pensioen gaat zal ik het over een paar jaar overnemen.
Maar gelukkig ben ik niet enigskind, want alleen kan ik het niet aan haha ik neem het hoofdgebouw aangezien ik de oudste jongen ben en mijn broertjes nemen de andere 2 bedrijven.
Ik was wat aan het rommelen in de keuken toen ik de voordeur hoorde opengaan
Huh? Alleen ilham heeft de sleutel toch?
En zij zo laat nog hier komen nee dat kan niet?
Ik zette het vuurtje een beetje lager en liep richting de voordeur,
Ilham?'
Hee schat!!' Zei ze terwijl ze me volop mijn lippen kuste
Wat doe jij hier, zo laat?' Zei ik terwijl ik haar zachtjes van me af duwde
Wil je me weg hebben dan? Zei ilham een beetje telleurgesteld
Nee,maar je ouders? Het is al laat ilham!'
Chill! Mijn ouders denken dat ik bij mijn nicht ben...
Voordat ze kon uitpraten rende ik als een speer, bij het ruiken van een vreemde brandlucht!
Ik pakte de pan en gooide de pan met de eieren erin en gooide het in de gootsteen, draaide de kraan nog even snel open en nadat de pan afgekoeld was draaide ik de kraan dicht en richtte me weer tot ilham, die me hoofdschuddend aankeek..


26-10-2011, 11:53
Welkom Meknessiia18 x

26-10-2011, 14:18
upupup meid ga snel verder ben benieuwd

26-10-2011, 15:18





Perspectief; Lina


Na een zware maar wel een hele leuke stage dag te hebben gehad liep ik met dewi die me haar domste blunders vertelde ik gierde het uit van het lachen!
HAHA hoe kon je zo dom zijn! en dan nog dit niveau bereikt hebben jij bent geniaal! ' Zei ik half onverstaanbaar door het lachen
Jij lacht mij echt hard uit eh heks! Nu jou beurt zei ze terwijl ze haar wenkbrauwen op en neer bewoog,
Neeee! Die zijn nog dommer! Haha:$ '
Vertel!! Vertel!! Vertel!!' Zei dewi enthousiast
Ach wat jammer nou we zijn al bij de auto's aangekomen' zei ik expres zodat ik er niet over hoef te hebben! Maar nee ze had me door,
Dacht het even niet mevrouwtje zohra, zie je dat ik niet zo dom ben, ik ben niet blond eh hoofd!' Zei ze lachend,
Tfoee gepakt!..' Zei ik ze3ma jammerend

Thuis aangekomen, gooi ik mijn sleutels en mijn tas op de bank. 'Heb je honger?' , hoor ik mijn moeder vragen. 'Mmm' 'in de oven ligt nog wat, ik ga naar je oma' 'is goed joh' Ik kuste haar hoofd, en liep naaar de keuken. Terwijl ik de oven open deed, hoorde ik de deur dichtklappen. 'Hmmmm! Heerlijk, pizzabroodjes!' 'Lekker he?', hoor ik Faycel achter me. 'Jaa heerlijk, je krijgt niks hoor, ga maar lekker buiten eten', grapte ik. 'Nou schat, zal ik je even zeggen, dat ik heb gevreten voor mijn leven', zei hij en sloeg op zijn buik. 'Fock you' Net voordat ik recht op wou staan, boerde hij in mijn gezicht. ' Oh mamii!!!' 'Sorry heb teveel gegeten, geloof ik' , en liep fluitend de keuken uit...



26-10-2011, 15:20
Leesze x

26-10-2011, 15:44
Up! word een leuk verhaal denk!

26-10-2011, 16:25


UP! Nieuwe fann, ben heel erg benieuwd! Tot nu toe doe je het TOP!!! UP

26-10-2011, 17:27
Nieuwtjess welkom!

26-10-2011, 17:38




Perspectief Nouafel:

Lachend sloeg ze haar handen om me nek. Soms was ze lekker, maar soms een plakband. 'Schatje, ik wil je' 'je hebt me toch?', vroeg ik lichtjes geirriteerd. 'Ik heb zin in je' ' ik lag de hele nacht op je', zei ik terwijl ik mijn horloge om deed. 'Dat is niet genoeg' ' ik moet werken schat, ik zie je vanavond misschien' ..

Perspectief Naoufel:
Met een slechte humeur, knal ik de deur achter me dicht. Met een diepe zucht start ik mijn auto, en geef volle gas.

Chagerijnig sla ik een hoek op en rijd de weg verder in. Ik zat ver in gedachtes totdat ik een meisje zie oversteken. Van schrik begon ik keihard te remmen, en tot mijn grootste schrik viel het meisje op de grond. Had ik haar geraakt?..







Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54