Bekijk volle/desktop versie : Spoed vraag!!



25-10-2011, 20:12
Salam dames ik heb momenteel last van stuwing dus moet ik vanmiddag mijn borsten helemaal leeg kolven. Heb ik nu gedaan en nu ben ik 3 uur verder moet ik weer normaal kolven wat ik in het begin deed??? Ik doe nu ook witte koolbladeren op mijn borsten hoevaak moet je die vervangen?

25-10-2011, 20:28


Leg je je kindje niet aan of is dat te pijnlijk? Het beste is als je kind je borst leeg drinkt. Maar goed dat moet natuurlijk kunnen.
Om de drie uur kolven is normaal. Voelen je borsten weer zwaar en warm aan?

25-10-2011, 20:35

Citaat door Sarah1979:
Leg je je kindje niet aan of is dat te pijnlijk? Het beste is als je kind je borst leeg drinkt. Maar goed dat moet natuurlijk kunnen.
Om de drie uur kolven is normaal. Voelen je borsten weer zwaar en warm aan?
Ik leg mijn kind aan maar ik heb 3 dagen heeeel slecht geslapen en heb een hele zware bevalling achter de rug dus de verloskundige verzocht mij om ff te kolven en dat mijn man het flesje geeft aan de baby.
Ze voelen idd warm aan....

25-10-2011, 20:53

Citaat door Fabalous_F:
Ik leg mijn kind aan maar ik heb 3 dagen heeeel slecht geslapen en heb een hele zware bevalling achter de rug dus de verloskundige verzocht mij om ff te kolven en dat mijn man het flesje geeft aan de baby.
Ze voelen idd warm aan....
Allah ie hawnek meis! Kan het me heel goed voorstellen, knap dat je het nog volhoudt bv te geven. Omdat je nu kolft zou ik het voedingspatroon van je kindje aanhouden, dus vlak voor dat je kindje zou komen om bij je te drinken dan te kolven. Eerste paar maanden komen ze om de 2/3 uur.
Kun jij je rust ook nog pakken

25-10-2011, 21:20


je borsten onder een warme douche masseren (rondjes maken)
mabroek met je kleine

25-10-2011, 23:01
Mabroek met jouw kindje.

Indien het mogelijk is, is het beter om je kindje zo snel mogelijk aan te leggen, anders leert het niet om aan jouw borst te drinken en zal op den duur niet veel melk meer geproduceerd worden door het kolven.

Moge Allah jouw herstel verspoedigen.