Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij verder helpen?



25-10-2011, 16:50
Hallo dames,

Ik heb al zolang ik me kan herinneren last van allerlei angsten. De laatste jaren is dat alleen maar erger geworden. Ik zit al een tijdje in therapie en hoewel er wel verbetering is gaat het proces erg langzaam. Ik ondervind dagelijks nog erg veel last van angst en dat maakt het erg moeilijk voor mij om dingen te bereiken. Ik zat er aan te denken om een imam te bezoeken hiervoor, dit heb ik in mijn omgeving ook als tip gekregen. Graag zou ik willen weten wat een imam precies voor mij kan betekenen? Om eerlijk te zijn weet ik hier ook niet erg veel over. Ook zou ik niet weten hoe ik in contact kan komen met een imam of iemand die mij kan helpen hier vanaf te komen. Misschien handig om erbij te vermelden dat ik in Rotterdam woon.
Dames, als jullie tips of informatie voor mij hebben ik hoor het graag..
Pm’en mag natuurlijk ook.

Groetjes!

25-10-2011, 17:16


34 keer bekeken en nog geen reactie....moet beter kunnen tog!

25-10-2011, 17:18
wat voor angst? Straatvrees?

25-10-2011, 17:29
Heb je al nagevraagd wat de mogelijkheden zijn met medicatie? Er zijn bepaalde medicijnen die je net even dat zetje kunnen geven om van je angsten af te komen.. Daarna heb je ze dan niet meer nodig als het goed is... Maar die hebben uiteraard ook weer bijwerkingen, zoals gewichtstoename... Het is wel het overwegen waard, vooral als de angsten jouw leven beheersen.. Allah ieshafiek!!!

25-10-2011, 22:10


Ik vind het echt erg voor je. Misschien is het wel een goed idee om een imam te bezoeken. Je hebt al therapie etc. geprobeerd, dus nu is het tijd voor iets anders.
Ik zie hier vaak info over een indonesier Imam Ali ook uit Rotterdam.

Mag ik vragen wat voor angsten je hebt en wat was de aanleiding voor deze angsten?