Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde mannen en hun eewige smoes dat ze in scheiding liggen.



Pagina's : [1] 2

25-10-2011, 14:45
Het is gewoon te erg, mannen gaan massaal vreemd. Ze houden hun scharrel voor dat ze in scheiding liggen en ondertussen zijn ze hartstikke getrouwd.

Wees gewaarschuwd dames, mocht je met een man aan het daten zijn, die beweert dat hij is scheiding ligt, grote kans dat het allemaal leugens zijn. Hij wil jouw gewoon voor erbij, voor de gezelligheid.

25-10-2011, 14:47


Waarom zou je uberhaupt met een man praten die nog getrouwd is of die nou in scheiding zogenaamd ligt of niet. Zijn de vrijgezelle mannen soms op ofzo

25-10-2011, 15:04
Beiden zijn enorm fout.

25-10-2011, 15:07
ja gebeurt zo vaak, en ze blijven het doen..

25-10-2011, 15:08



Citaat door marokko_girl:
Beiden zijn enorm fout.
dat sowieso maar een man is nou eenmaal een hond die het altijd zal proberen, maar een vrouw zou meer zelfrespect moeten hebben en bij het woord getrouwd gelijk het gesprek afkappen.

25-10-2011, 15:10

Citaat door S_1012:
dat sowieso maar een man is nou eenmaal een hond die het altijd zal proberen, maar een vrouw zou meer zelfrespect moeten hebben en bij het woord getrouwd gelijk het gesprek afkappen.
ze zeggen ook nooit dat ze getrouwd zijn, maar in een scheiding liggen

25-10-2011, 15:12

Citaat door Sensuall:
ze zeggen ook nooit dat ze getrouwd zijn, maar in een scheiding liggen
Dat zou voor mij hetzelfde zijn, in scheiding liggen is dus nog getrouwd. Maar ja ik moet sowieso niks hebben van gescheiden mannen, altijd al allergisch voor geweest.

25-10-2011, 15:14
Ze gebruiken de smoes in scheiding te zijn, omdat ze weten dat het bij enkele hopeloze meisjes werkt. Dus jah

25-10-2011, 15:20

Citaat door S_1012:
Dat zou voor mij hetzelfde zijn, in scheiding liggen is dus nog getrouwd. Maar ja ik moet sowieso niks hebben van gescheiden mannen, altijd al allergisch voor geweest.
je hebt meiden die dat niet erg vinden, al hebben ze kinderen dus tja..

25-10-2011, 15:45

Citaat door Esmiena:
Het is gewoon te erg, mannen gaan massaal vreemd. Ze houden hun scharrel voor dat ze in scheiding liggen en ondertussen zijn ze hartstikke getrouwd.

Wees gewaarschuwd dames, mocht je met een man aan het daten zijn, die beweert dat hij is scheiding ligt, grote kans dat het allemaal leugens zijn. Hij wil jouw gewoon voor erbij, voor de gezelligheid.
sommige wijven kicken daar op!!!1

25-10-2011, 15:51
Ach laat die mannen, elke dag een broodje kaas is toch ook niet te vreten.

25-10-2011, 16:00
Veel mannen ontkennen zelfs dat ze getrouwd zijn en geven aan dat ze vrijgezel zijn terwijl vrouwlief thuis is. En je hebt dames die weten dat een man getrouwd is maar wel met hem een relatie hebben. Gewoon voor de seks en geld. tja overal rotte appeltjes.

Ach, ik zou als vrouwzijnde gewoon uit de buurt van mannen blijven, de echt goede en vrome mannen komen wel aan de deur.
Maar veel vrouwen roepen 'ik wil een persoon eerst leren kennen'. Die wens ik dan heel veel succes! Een man leer je nooit echt goed kennen tot je onder een dak met hem woont.

25-10-2011, 16:06



Citaat door elhobje:
Ach laat die mannen, elke dag een broodje kaas is toch ook niet te vreten.
das waar, maar dat geldt zeker ook voor de vrouwen hoor

25-10-2011, 16:09
Heb je onlangs gedate met een married man?

25-10-2011, 16:12
Welk single meisje gaat nou met een gescheiden man praten!

Pagina's : [1] 2