Bekijk volle/desktop versie : Balotelli hult zich in nevelen over tekst op tenue tegen Manchester United



25-10-2011, 14:34
Mario Balotelli blijft een geheimzinnig persoon. De veelbesproken aanvaller van Manchester City trok zondag de aandacht in de met 1-6 gewonnen stadsderby tegen aartsrivaal Manchester United en haalde daarbij een ondershirt met de tekst ‘Why always me?’ tevoorschijn. Dinsdag geeft de Italiaan te kennen dat het aan de mensen thuis is om te beoordelen waar die tekst over gaat.

“Ik heb het om veel redenen gedaan”, zo laat Balotelli weten in gesprek met Daily Mail. “Maar ik laat het aan de mensen over om uit te zoeken wat het daadwerkelijk inhoudt. Maar ik ben er zeker van dat de mensen er hun vinger wel achter kunnen krijgen”, aldus het talent, dat het shirt aan één persoon te danken heeft: “’Chappy’, onze materiaalman heeft het voor mij gedaan. Ik vertelde hem deze woorden en hij printte dit shirt. ‘Chappy’ is een topkerel, één van de besten.”

“Maar het maakt mij verder niet uit wat de mensen ervan vinden”, zo vervolgt Super Mario. “De mensen zijn geïnteresseerd in mijn privéleven, maar die dingen die naar buiten kwamen (het afsteken van vuurwerk in de badkamer, red.) heb ik niet gedaan. Het kwam van één van mijn vrienden en één van de vrienden van mijn broer. Misschien moet ik voortaan wat voorzichtiger zijn en beter uitkijken wie ik in mijn huis haal, maar ik was het niet. Ik heb niets gedaan.”

Balotelli laat zich echter niet van de wijs brengen door zijn omgeving. “In een slechte periode kunnen mensen alles over mij zeggen, maar ik blijf geconcentreerd op het voetbal, mijn teamgenoten, mijn trainer, mijn vriendinnen en mijn familie. Ik vind het belangrijk wat zij ervan zeggen. Wat iemand anders ervan zegt is niet belangrijk”, zo besluit de jongeling, die dit kunstje overigens niet iedere week gaat herhalen: “Nee, anders krijg ik iedere week een gele kaart. Het was alleen voor deze ene keer.”

25-10-2011, 17:31


mijn vriendinnen zegt ie

25-10-2011, 17:40
mijn vriendinnen

balotelli kickt gewoon zijn matties uit osso gap