Bekijk volle/desktop versie : Vrienden blijven met je ex! ?



Pagina's : [1] 2 3 4

25-10-2011, 13:17
Hey hey lieve dames en heren

ik zit met een probleem het is heel verwarend af en toe ook weleens frustrerend...

Ik heb een tijdje wat gehad met een jongen het was heel leuk alles ging vanzelf het klikte echt super nog nooit had ik dit gehad met iemand..

Ken je dat gevoel dat je iemand nog maar net kent maar het lijk alsof je hem/haar al jaren kent?
We hebben elkaar al heel lang niet gezien omdat we t heel druk hadden maar wel erg veel contac ttussedoor maar we kregen steeds vaker ruzies die eigelijk om niks gingen stapelde zich zoo hoog op datt niet meer leuk was en drdoor twijfel kwamen we elkaar niet meer hebben gezien..

hierdoor heb ik het uitgemaakt vaker eigelijk... hij wil nu alleen vrienden met mij zijn ik wilde het maar eigelijk kan ik het ook weer niet..

alshij me 2dagen niet spreekt dan krijgt die een aanval zonder dat ie t door heeft dan zegt ie jaa verwijderme maar enz als ikzeg ja doe jij het maar doet ie het niet zegt ie ik geef nog veel om je.. khad een foto met een neef van me erop gezet hij tripte helemaal echt heel jaoers gedrag vertonen waardoor ik denk uuuh je wil toch vrienden blijven?

maar in ieder geval hij wil contact met me blijven houden we spreken elkaar elke dag we willen elkaar nog gaan zien als vrienden

heb t ff kort samengevat maar wat vinden jullie hiervan???

25-10-2011, 13:20


gaat niet werken als er nog veel gevoelens zijn (persoonlijk zou ik geen vrienden met een ex kunnen/willen zijn)

25-10-2011, 13:20
Je bent alleen bevriend met n ex, voor de sex.

25-10-2011, 13:21
Ik heb het niet eens gelezen, maar je kan geen vrienden blijven met je ex, altijd zullen er wel herinneringen/gevoelens naar boven komen. En dan ga je weer de mist in.

25-10-2011, 13:22


Niet handig.

25-10-2011, 13:23
Bevriend zijn met een ander geslacht kan al niet laat staan je ex?

Met vriendelijke groet,



TeLelijk4you

25-10-2011, 13:24

Citaat door TeLelijk4you:
Bevriend zijn met een ander geslacht kan al niet laat staan je ex?

Met vriendelijke groet,



TeLelijk4you
Hoeveel geslachten zijn er dan?

25-10-2011, 13:27

Citaat door mien_ana:
Hoeveel geslachten zijn er dan?
Een ander dan je eigen soort geslacht. Is 'n algemene post.

25-10-2011, 13:28
Je bent zelf ook aan het provoceren met foto's, 'verwijder mij, verwijder jou'. Please...
Is alles beëindigd, stop er dan ook mee in plaats van spelletjes lopen spelen.

25-10-2011, 13:28
Er is geen sprake van sex!

We kunnen het heel goed vinden met elkaar vertellen elkaar echt bijna alles vertrouwen elkaar van nature heel bizar hoor al zeg ik het zelf.

daarom willen dat denk ik niet kwijt tegewoordig vind je nie snel iemand waar je t egt goe mee kan vinden.

hij wil echt vrienden blijven en kweet nog niet denkenjulllie dat ik m nog s moet gaan zien ?

25-10-2011, 13:30

Citaat door Just_Hannah:
Een ander dan je eigen soort geslacht. Is 'n algemene post.
Nee. Het moet zijn het andere geslacht. Een kan niet, er zijn er nl. maar 2.

25-10-2011, 13:31
best sex is met je ex zeggen ze toch?>

dus gewoon blijven krikken wil hij tot hij je heeft vervangen

25-10-2011, 13:32


Als je heel eerlijk bent dan weet je dat je jezelf voor de gek houdt alleen ergens hoop je nog dat het wat gaat worden. Get over it zal ik zeggen en zoek iemand waarmee je stabiel kunt zijn. Als een vent een keer tegen mij zegt verwijder me...dan wist ik t wel.

25-10-2011, 13:32

Citaat door Aboe_Hari:
Noo man. Dat kan gewoon niet. Vrienden worden met een meid bestaat gewoon niet. Volgens mij begrijp je de mannenwereld niet zo.


Hoe zit de mannenwereld dan in elkaar ? Explain to us..

25-10-2011, 13:32

Citaat door mien_ana:
Hoeveel geslachten zijn er dan?
Ben je de tel nu al kwijt? meisje toch!


Met vriendelijke groet,



TeLelijk4you

Pagina's : [1] 2 3 4