Bekijk volle/desktop versie : Je geliefde overtuigen



24-10-2011, 23:06
Welke geloofwaardige manieren zijn er om je geliefde ervan te overtuigen dat zij de enige is voor je.



Hand vragen bij de ouders is de meest gepaste manier. Dus deze hoeft niet meer genoemd te worden.

24-10-2011, 23:16


Ik denk dat wij vrouwen naar de kleine dingen kijken.
Maar het ligt eraan wat voor een contact jullie hebben? Is het een relatie, dan om der vragen naar der dagje, naar haar luisteren, haar respecteren en ga zo maar door.

Is het leuk vinden/ verliefd zijn op een afstand. Dan het moeite doen om der tegen te komen, als je der ziet vragen hoe het gaat, een glimlach doet ook wonderen

24-10-2011, 23:19
geef haar aandacht wees lief voor haar stuur haar dagelijks berichten met miss je hou van je denk aan je en behandel haar goed ewa dan heb je haar niet alleen overtuigd dat zij de enige is geloof mij maar dat ze meer van je zal houden en jij ook de enige voor haar zult zijn een jongen die dat doet is een droom van elk meisje maar doe het alleen als je echt serieuze intenties hebt met haar bespeel haar niet want god straft

24-10-2011, 23:19
Serieus zijn.

24-10-2011, 23:26



Citaat door ItsAllBadForYa:
Welke geloofwaardige manieren zijn er om je geliefde ervan te overtuigen dat zij de enige is voor je.



Hand vragen bij de ouders is de meest gepaste manier. Dus deze hoeft niet meer genoemd te worden.
door geen logische redenen te geven, maar tasten in haar emoties. zodat als ze aan jou denkt dat ze denkt aan leuke dingen. wees een man voor haar plezier en niet een man als hulpje.
bijv:
jij vind haar leuk en je helpt haar met r examen..nobele daad! voor jou gevoel laat je haar zien dat je graag achter dr staat. maar na het studeren wil ze ontspanning, ze wil niet denken aan de vakken, niet aan de examen, niet aan het studeren heeft gedaan..en ook niet aan degene die haar met studeren hielp..voor haar zal je dan snel een vriend zijn met wie t nooit zal klikken. begrijp je een beetje wat ik bedoel?

24-10-2011, 23:27

Citaat door hunnybunny:
geef haar aandacht wees lief voor haar stuur haar dagelijks berichten met miss je hou van je denk aan je en behandel haar goed ewa dan heb je haar niet alleen overtuigd dat zij de enige is geloof mij maar dat ze meer van je zal houden en jij ook de enige voor haar zult zijn een jongen die dat doet is een droom van elk meisje maar doe het alleen als je echt serieuze intenties hebt met haar bespeel haar niet want god straft
zij bedoelt t goed, maar geloof me t gaat niet helpen.. wees geen stalker!

24-10-2011, 23:29
Ik denk zelfs als je hand gaat vragen, dat het weinig helpt, indien degene die jij wilt overtuigen zichzelf niet serieus en volwassene opsteld. je hoeft jezelf niet te verlagen of jezelf kwetsbaar te stellen om iemand te overtuigen van iets, want ik denk dat als degene jou werkelijk ook wilt, dan zal ze de mogelijke en de nodige stappen nemen om te weten of zij werkelijk de enige voor je is..

24-10-2011, 23:33

Citaat door On-bekende:
Serieus zijn.
Kun je dat mij in meer woorden uitleggen?

25-10-2011, 00:02
geloof mij nou maar dat als je mij tip volgt dat ze je niet ziet als een stalker ik ben een meisje dus ik weet het meisjes houden ervan als je aan ze laat blijken dat je aan haar denkt de meeste koppels gaan uit elkaar omdat het contact tussen ze steeds minder wordt tot helemaal niet., en zeg eerlijk als jongen na date meisje niet meer wil of haar wil dumpen ewa dan reageert hij niet op haar berichten of hij
neemt geen contact op met haar en gaat haar negeren en als je niet als stalker wilt over komen ewa laat minstens om de paar
dagen iets van je horen

25-10-2011, 00:04

Citaat door hunnybunny:
geloof mij nou maar dat als je mij tip volgt dat ze je niet ziet als een stalker ik ben een meisje dus ik weet het meisjes houden ervan als je aan ze laat blijken dat je aan haar denkt de meeste koppels gaan uit elkaar omdat het contact tussen ze steeds minder wordt tot helemaal niet., en zeg eerlijk als jongen na date meisje niet meer wil of haar wil dumpen ewa dan reageert hij niet op haar berichten of hij
neemt geen contact op met haar en gaat haar negeren en als je niet als stalker wilt over komen ewa laat minstens om de paar
dagen iets van je horen
Je hebt gelijk, ga niet wachten totdat zij de eerst stap neemt, jij bent de man.

25-10-2011, 19:48
Nog meer suggesties?

25-10-2011, 19:51
haar niet aanraken, niet uitgaan/drinken/roken en zeggen: hoe gaat het met je ouders.. probeer meer interesse ook te tonen in familie etc. steun haar bijv. met werk/school motiveer haar tot het goede dan weet ze hij is SERIEUS!