Bekijk volle/desktop versie : Waarom willen oude mannen jonge vruchten (dames)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

24-10-2011, 16:04
Ik snap dat niet, ze zijn oud en versleten en dan willen ze een jonge bloem, of ze zijn gescheiden en willen een maagd.
Ikke niet begrijpe, ikke niet snappe! Waarom, waarom? Is dit goed voor hun ego?

Mijn ongetrouwde broer, die van alles heeft uitgevroten, gaf te kennen, dat hij ook liever voor een 20-jarige ging en niet iemand die ouder is dan 25.

24-10-2011, 16:06


bloem? die meiden lijden bijna allemaal aan overgewicht en zien er schots en scheef uit.

24-10-2011, 16:07

Citaat door Karima_X:
bloem? die meiden lijden bijna allemaal aan overgewicht en zien er schots en scheef uit.
nietus, ze zijn nog jong en vitaal en kunnen alles aan toch?

24-10-2011, 16:09

Citaat door Volwassenmeid:
nietus, ze zijn nog jong en vitaal en kunnen alles aan toch?
En boven de 25 zijn bejaard??? De meeste mannen die ik heb gekend willen echt geen meid van deze tijd, ze vinden ze vaak dik , een mac donald generatie en totaal niet aantrekkelijk. En maar niet te spreken over intelligentie en lekker koken.

24-10-2011, 16:25


vraagtekens bij meiden die laat trouwen , teveel vragen die onbeantwoord blijven .................meeste zeggen studie , niet klaar voor .....de meeste weten wel wat daarmee bedoeld wordt .......

24-10-2011, 16:34

Citaat door hanazuki:
vraagtekens bij meiden die laat trouwen , teveel vragen die onbeantwoord blijven .................meeste zeggen studie , niet klaar voor .....de meeste weten wel wat daarmee bedoeld wordt .......
Je doet net of ze zeggen dat ze een paar jaar geëmigreerd waren naar planeet Mars.

24-10-2011, 16:36

Citaat door hanazuki:
vraagtekens bij meiden die laat trouwen , teveel vragen die onbeantwoord blijven .................meeste zeggen studie , niet klaar voor .....de meeste weten wel wat daarmee bedoeld wordt .......
wat zit je te bazzelen, volgens mij ben jij zelf bejaard en op zoek naar een jonge bloem.

24-10-2011, 16:37
Het kan toch ook gewoon mekteb zijn?

24-10-2011, 16:37
Je moet juist afvragen: Waarom vallen de jonge bloemen op oude zakken?

Antwoord: Omdat ze kicken op de bejaarden.


Welke oude idioot wilt nou geen jongen bloem hebben? Is vanzelfsprekend dat ze een verse bloem willen hebben. Maar ik begrijp niet waarom jonge meisjes zich kicken op de oude fietsen.

24-10-2011, 16:38
Ik zou ook kiezen voor een jeugdige vrolijke meid ipv een chagrijnige wantrouwerige bejaarde.....

24-10-2011, 16:40

Citaat door Volwassenmeid:
Ik snap dat niet, ze zijn oud en versleten en dan willen ze een jonge bloem, of ze zijn gescheiden en willen een maagd.
Ikke niet begrijpe, ikke niet snappe! Waarom, waarom? Is dit goed voor hun ego?

Mijn ongetrouwde broer, die van alles heeft uitgevroten, gaf te kennen, dat hij ook liever voor een 20-jarige ging en niet iemand die ouder is dan 25.
in plaats van een uit je duim gezogen verhaal over je broer te bedenken en sensatie zuchtig een anti marokaanse mannen topic te openen kan je beter iets aan je taal gebruik doen.

Uitgevroten??? kom je soms van een achterstandswijk als de schildersbuurt te den haag met zulke straat taal.

en dan het onderwerp zelf, puur sensatie en hufterig stoken en opfokken hier.

ach ja, nog een CIDI medewerker betrapt die hier een account opent.

Dag Ronnie Naftaniel, ik trap niet in je spelletje eikel

24-10-2011, 16:41

Citaat door Toeta_:
Ik zou ook kiezen voor een jeugdige vrolijke meid ipv een chagrijnige wantrouwerige bejaarde.....
Mijn ervaring heeft me geleerd dat oudere dames vaak veel spontaner en vrolijker zijn dan die zoubida's.

24-10-2011, 16:42



Citaat door vrijgezell:
in plaats van een uit je duim gezogen verhaal over je broer te bedenken en sensatie zuchtig een anti marokaanse mannen topic te openen kan je beter iets aan je taal gebruik doen.

Uitgevroten??? kom je soms van een achterstandswijk als de schildersbuurt te den haag met zulke straat taal.

en dan het onderwerp zelf, puur sensatie en hufterig stoken en opfokken hier.

ach ja, nog een CIDI medewerker betrapt die hier een account opent.

Dag Ronnie Naftaniel, ik trap niet in je spelletje eikel
vertel eens wat meer over. wie weet kunnen we een huisbezoekje afleggen

24-10-2011, 16:45

Citaat door Karima_X:
Mijn ervaring heeft me geleerd dat oudere dames vaak veel spontaner en vrolijker zijn dan die zoubida's.
Echt niet. Bejaarde zijn gewoon slimmer maar Zoubida's zijn echt taksira.

24-10-2011, 16:46
Wij zijn levendiger en heel gezelliger dan de oudjes.
En sexy en mooi en slank ik kan nog verder gaan maar dat doe ik nietNa de 30ste begint het overgewicht

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19