Bekijk volle/desktop versie : Ik en op zoek naar taarten en cupcakes



Pagina's : [1] 2

22-10-2011, 22:13
Assalamaoe aleykoem

Op zoek naar taarten en cupcakes, laat mij het maar weten.

Natuurlijk ook korting bij Eid el adha taarten/cupcakes


Groetjes


http://www.123website.nl/BeautyCakes

22-10-2011, 22:48


salam alaykom .

Ben je opzoek naar een taart gebakken door een proffesionele taartenbakster, dan ben je bij ons op het goede adres Wij zijn Hanane en Dounia en het bakken van Cupcakes en Taarten is onze passie.
Dus hebben wij van onze hobby ons werk gemaakt en zijn we voor onszelf begonnen om ook anderen te laten genieten van deze heerlijke traktaties.
Omdat wij het als een uitdaging zien om steeds nieuwe soorten te ontdekken kunt u bij ons kiezen uit verschillende soorten taarten en cupcakes. ook maken we alle soorten thema taarten voor alle gelegenheden en voor elk budget wat wils....en natuurlijk is .kwaliteit waar we voor staan!!!
we maken al cupcakes voor 1 euro per/stuk

we maken ook verschillende hapjes zoals:

loempias
briwats
mini quiches
mini pizza's
gevulde hapjes
bami/nasi ballen

ook verzorgen we mooie bruidsboeketten en corsages

voor vragen kunt u ons ten allen tijden pm-en of mailen naar Lyana_cupcakes@hotmail.com

We hopen u snel van dienst te kunnen zijn

groetjes afz lyana_cupcakes and more!!! (website is in de maak binnenkort wordt hij gepost)

22-10-2011, 22:57

Citaat door lyana_cupcakes:
salam alaykom .

Ben je opzoek naar een taart gebakken door een proffesionele taartenbakster, dan ben je bij ons op het goede adres Wij zijn Hanane en Dounia en het bakken van Cupcakes en Taarten is onze passie.
Dus hebben wij van onze hobby ons werk gemaakt en zijn we voor onszelf begonnen om ook anderen te laten genieten van deze heerlijke traktaties.
Omdat wij het als een uitdaging zien om steeds nieuwe soorten te ontdekken kunt u bij ons kiezen uit verschillende soorten taarten en cupcakes. ook maken we alle soorten thema taarten voor alle gelegenheden en voor elk budget wat wils....en natuurlijk is .kwaliteit waar we voor staan!!!
we maken al cupcakes voor 1 euro per/stuk

we maken ook verschillende hapjes zoals:

loempias
briwats
mini quiches
mini pizza's
gevulde hapjes
bami/nasi ballen

ook verzorgen we mooie bruidsboeketten en corsages

voor vragen kunt u ons ten allen tijden pm-en of mailen naar Lyana_cupcakes@hotmail.com

We hopen u snel van dienst te kunnen zijn

groetjes afz lyana_cupcakes and more!!! (website is in de maak binnenkort wordt hij gepost)
In jou topic mocht toch geen reclame gemaakt worden door anderen? Nu doe je het zelf!

Up! Voor OumAnas

23-10-2011, 09:17

Citaat door Umisrah:
In jou topic mocht toch geen reclame gemaakt worden door anderen? Nu doe je het zelf!


wlahila

24-10-2011, 08:39



Citaat door Umisrah:
In jou topic mocht toch geen reclame gemaakt worden door anderen? Nu doe je het zelf!

Up! Voor OumAnas


jah iedereen doet het bij mij dus wat moet mij weerhouden om het niet bij anderen te doen!!

24-10-2011, 09:13

Citaat door lyana_cupcakes:
jah iedereen doet het bij mij dus wat moet mij weerhouden om het niet bij anderen te doen!!
Hmmmmmmmmm...

Zoiets van... Mijn tas is gestolen. Nu steel ik jou tas
In mijn wereld beetje Krom, maar ieder zijn eigen ding... Up voor jullie beiden!

24-10-2011, 09:27

Citaat door Umisrah:
Hmmmmmmmmm...

Zoiets van... Mijn tas is gestolen. Nu steel ik jou tas
In mijn wereld beetje Krom, maar ieder zijn eigen ding... Up voor jullie beiden!
hahaha ik weet niet wat er allemaal in jou bolletje speelt... het is idd krom als je het op die manier bekijkt ik heb hier tenslotte niks gestolen
van wie dan ook. maak alleen een beetje reclame maar tnx meid voor het uppen x

24-10-2011, 09:59

Citaat door lyana_cupcakes:
hahaha ik weet niet wat er allemaal in jou bolletje speelt... het is idd krom als je het op die manier bekijkt ik heb hier tenslotte niks gestolen
van wie dan ook. maak alleen een beetje reclame maar tnx meid voor het uppen x
Niets bijzonders hoor!
Het stelen is een voorbeeld van "ze doen het bij mij, dus doe ik het terug.
Zo kan je het wel op vele verschillende manieren invullen. (ik weet dat je niet gestolen hebt)

Taarten en cupcakes in de aanbieding!

24-10-2011, 11:04
je mag helemaal geen reclame maken.

24-10-2011, 12:40
SoubhaanAllaah, lyana_cupcakes...je typt in je eigen topic dat je niet wilt dat andere reclame maken in jou topic.
Wat heb ik jou misdaan dat je voelt om in mijn topic beetje reclame gaat maken.
Maak dan je eigen topic...

24-10-2011, 12:46

Citaat door lyana_cupcakes:
jah iedereen doet het bij mij dus wat moet mij weerhouden om het niet bij anderen te doen!!
super kinderachtige instelling heb je!! misselijkmakend!!

25-10-2011, 12:56
upp dames ...barakallahoe feek

25-10-2011, 15:44



Citaat door Tassadoent:
super kinderachtige instelling heb je!! misselijkmakend!!
jou naam maakt me misselijk je zal er wel zo uit zien vandaar die naam!!

25-10-2011, 15:48

Citaat door OumAnas:
SoubhaanAllaah, lyana_cupcakes...je typt in je eigen topic dat je niet wilt dat andere reclame maken in jou topic.
Wat heb ik jou misdaan dat je voelt om in mijn topic beetje reclame gaat maken.
Maak dan je eigen topic...
lieve zuster

ik had een topic geopend maar iedereen bombadeerde die met reclame's ik dacht (verkeerd) het kan geen kwaad om zelf reclame te posten in verschillende topics jij hebt me niks misdaan en het was niet de bedoeling jou dat gevoel te geven
upp voor jou insha allah zal je diensten n succes worden (als ik weet hoe ik mijn reactie weg te halen dan doe ik dat graag)
dit is niet kwaadwillend bedoeld geweest


liefs Lyana_cupcakes

25-10-2011, 18:49
Lyana cupcakes kun je aub wegwezen kijk wat je doet in mijn topic
dit is mijn topic zie je dat niet????????????????????

:S

En verder gayr inshaAllaah..

Pagina's : [1] 2