Bekijk volle/desktop versie : De oorlog tegen de islam is begonnen door de Illuminati



Pagina's : [1] 2

22-10-2011, 01:23
Libie

Egypte

Tunesie

Jemen

Jordanie

Syrie

moslims maken elkaar af stagfirallah

[video=youtube;7nD7dbkkBIA]http://www.youtube.com/watch?v=7nD7dbkkBIA[/video]

wat ik wil bereiken en vragen aan jullie broeders en zusters is wat vinden jullie van de situatie?

22-10-2011, 01:41


Dat zijn tekens van einde wereld.

22-10-2011, 01:51

Citaat door Redouan89:
Neem snel de aanvullende beurs + de maximale lening voordat de hel los barst op de aarde
juist andersom. geef nu zo veel mogelijk uit aan de armen, voordat het te laat is.

22-10-2011, 01:57

Citaat door Redouan89:
Neem snel de aanvullende beurs + de maximale lening voordat de hel los barst op de aarde
Heb ik niet nodig ik werk el hemdulah maar dit verhaal verontrust mij, maar teba3 a dien geeft mij rust!

22-10-2011, 01:58



Citaat door Dammen:
Dat zijn tekens van einde wereld.
een chip onder de huid van een mense, en die gebruik je dan om te pinnen etc., gekker kan het niet worden

22-10-2011, 02:29
Tijd dat moslims gaan inzien wat er nu allemaal speelt.

9/11 is een neppe zooi om aanvallen op Islamitische landen goed te keuren. Onder het mom van de war on terror kunnen de verenigde sjatans en zijn dienaren elk moslim land aanvallen wat zij willen omdat zich daar "enge mannen met baarden" bevinden. Afghanistan was eerst, toen Irak, Pakistan is de volgende.... de verenigde sjatans voeren nu al flinke operaties daar uit en het Pakistaanse regime durft niets te doen... de aanvallen beperken zich nu nog tot aanvallen met drones... maar die zullen zeker uitgebreid wordt. De verenigde sjatans hebben hun nieuwe marionetten in Irak al geinstalleerd dus de olietoevoer is veilig gesteld, in Afghanistan geldt hetzelfde. Het karzai regime regelt de aanleg wel van die kilometers lange pijplijn.

Ineens valt het ene Arabische regime na het andere.....2 Arabische leiders worden zogenaamd gevonden in tunnels onder de grond om maar te benadrukken wat voor ratten het zogenaamd waren. Waarom steken de verenigde sjatans dan geen ene vinger uit naar S-A. S-A het land wat ook keihard heeft ingegrepen in eigen land tegen demonstraties, erger nog S-A zette haar leger in om een opstand in buurland Bahrein de kop in te drukken. Daar zeggen de verenigde sjatans niks over, waarom .... mmmhh zou het iets met die olie te maken hebben. de verenigde sjatans willen koste wat het kost ervoor zorgen dat zij de macht over de olie behoudt in die regio. Zeker gezien het feit dat de opkomende economieën (Brazilie, China) een enorme honger hebben naar olie en dus zeker met olierijke landen rond de tafel willen gaan zitten.


Maarja als je zo denkt dan denkt men al gauw dat je gek bent en teveel tv hebt gekeken en teveel gelooft in complot theorieën.

Wat die gozer in het filmpje zegt klopt wel, waarom heeft Al-Qaeda niet vaker zo´n soort aanslag gepleegd zoals 9/11. Ze kunnen het toch waarom maar 1x of was het gewoon een geluksaanslag. Vergelijk alle aanslagen die aan Al-Qaeda worden toegedicht maar eens met 9/11. Nergens zijn zoveel doden gevallen, meestal overstijgt het dodental de 300 niet eens. En op 9/11 ineens 3000....er klopt iets gewoon niet.

22-10-2011, 10:36
Is het niet raar dat overal fimpjes van illuminatie staan terwijl het een geheime wereld orde is?

22-10-2011, 13:48

Citaat door Legendarisch:
Is het niet raar dat overal fimpjes van illuminatie staan terwijl het een geheime wereld orde is?
Mensen komen er gewoon voor uit en waarom denk jij dat die mensen die in de
video's tevoorschijn komen binnen een maand dood zijn?!

Deze man is ook vermoord, Khadaffi is vermoord, Mubarak, Ben Ali, binnenkort de rest

en niemand die wat durft te doen, rebellen die worden gefinancierd door de CIA de grootste kuffar
die er bestaan, waarom komt er niemand voor uit?!

wanneer staat er iemand op? Inshallah snel

22-10-2011, 13:52
[video=youtube;3_p8c-efkNk]http://www.youtube.com/watch?v=3_p8c-efkNk&feature=related[/video]


22-10-2011, 14:04

Citaat door antimadkhalies:
1.waarom sta jij niet op?

2.mubarek, ben ali etc... predikten zij Islam? kwamen zij op voor de moslims? of bestreden zij Islam en de moslims?
zij predikten niet, daar heb je imams voor el hemdulah

wat s de benadeelde groep in egypte ga dat maar even na ok en de benadeelde groep in tunesie

waarom ik niet opsta? waarom denk je dat ik niet opsta el qudra is er niet en als ik een groep zou kunnen
maken dan deed ik dat en ik vrees alleen allah subhana wa ta3ala maar zou me be3da niet laten
financieren door de infidels de cia

22-10-2011, 14:44

Citaat door antimadkhalies:
zij predikten niet?

weet jij wel hoeveel broeders van de moslimbroederschap opgepakt zijn door mubarek? dan nog niet eens gesproken over het aantal doden!!

jij spreekt uit emoties

de afgelopen 30 jaar in egypte honderduizenden opgepakt!
misdaad? een baard of snachts bidden in de moskee
Nee Mubarak en Ben Ali heb ik nog nooit als imam zien optreden

honderdduizenden overdrijf je niet een beetje nu? En ja misschien zat die verkeerd tegenover die mensen
maar dat is politiek daar moet je je niet in mengen en nu zijn ze vrij gelaten nee toch heb jij vrijlatingen
gezien nee, terwijl er zelfs al een overgangsregering is broer emoties zoizo ben el hemdulah moslim
el imaan zit diep kan er niet tegen dat onze moslimbroeders elkaar afknallen en bespugen etc stagfirallah

Kunnen ze niet gewoon met elkaar in discussie gaan een dialoog met elkaar hebben, el salaam uitspreken
stap voor stap, nee amerika is de boosdoener dat zij gewoon vechten khadaffi el mar7oum zei het al tijdens
een overleg met de Arabische Liga, 'jullie zijn de volgende' n3am.

Nu in het middenoosten

Amerika begonnen in Irak, Afghanistan daarna de boel opgehitst door de CIA infiltranten in Syrie, Egypte, Tunesie
Jordanie, Jemen, waarom word er niet gesproken over Palestina dat ze een staat krijgen he?!!

Nee voor de NAVO moeten eerst de 7 landen worden aangevallen die tegen ze zijn het laatste land dat is venezuela
binnen nu en 2 jaar zal Iran aangevallen worden, kijken of het ook zo zal lopen als hoe het nu in Irak is

de IIIe wereldoorlog komt er aan de illuminati zit diep en is tegen alles wat met el islam te maken heeft!!!

Bekijk maar even het verhaal van de oliecrisis in Amerika dat moet weer terugkomen ze hebben dan niks meer, nu slaan ze
hun slag in de islamitische landen

22-10-2011, 14:55

Citaat door antimadkhalies:
serieus jij spoort niet

jij weet de geschiedenis niet van die landen en jij gaat oordelen??

bazz...
dat bedoel ik salaam aleikum wa ra7matillahu wa barakatu

geef mij antwoord zijn onze broeders in Egypte van de Islamitische broederschap vrijgelaten??!!

Geef antwoord op die vraag, heb jij het antwoord?

22-10-2011, 15:17



Citaat door antimadkhalies:
enkeling

meeste zijn onderhand weer opgepakt maar dat laat de media niet zien uiteraard

het regime (leger) is nog steeds de baas in egypte

en degene die bevrijd waren was niet dankzij mubarek maar dankzij de moslims

het is een kufr regering die volledig bestreden moet worden


en hopelijk binnenkort ook in egypte met wapens, want het is duidelijk dat de overheden geen Islam willen noch accepteren ook zal zouden alle burgers de straten oprennen


waarom? simpel deze dictators die nu vallen zijn neergezet door het westen en nu gaat het westen gewoon over op een nieuwe regime met een bredere steun van de bevolking zodat de rechtgeleide moslims als ''fundamentalisten'''' en extremisten gezien worden
Luister,

Heb je gezien wat er aan de hand is of niet in het midden-oosten denk even na

Afghanistan nu de president wie heeft die gekozen?
Irak nu de nieuwe president wie heeft die gekozen?
Tunesie we zullen zien wat het daar word maar er was een overgangsraad en gevluchtte mensen komen
terug, die zijn opgeleid door niemand anders dan precies de CIA
Egypte, de moslimbroederschap diegene die vrij zijn zijn met hulp ontsnapt en niet vrij gelaten broer
Libie de TNC of CNT weet ik veel met liefde voor dick cheney die een aantal obligaties nu op zijn naam heeft
staan van oliepijpleidingen niks veranderd walou, in egypte lees wat er word gezegd door de mensen nu

de aanhangers van khadaffi, mubarak, ben ali die zijn er nog vergeet dat niet

de boosdoener is voor mij AMERIKA EN ISRAEL als jij vind dat ze3ma de mensen er niet tegen konden
dan moesten ze 30 jaar geleden opstaan!!!!

stagfirallah komt nu opeens met teksten, mua3ammar khadaffi ra7ima allah is als shahid geboren ga het
videootje voor je zoeken van de generaal die bij hem in de ambulance zat en je zult het van hem beamen
ik hoop dat ik het kan vinden, en onthoud goed diegene die aan het vechten waren merendeels was
jong en onthoud goed als je jong bent wat voor materiele zaken bestaan er voor iemand die jong is?

22-10-2011, 16:39

Citaat door Redouan89:
Neem snel de aanvullende beurs + de maximale lening voordat de hel los barst op de aarde





Ben je soms vergeten dat je met schuld het paradijs niet binnen komt? Maar vond je reactie wel lachwekkend

22-10-2011, 16:45
@TS waarom gebruik jij en iedereen het woord "ulliminatie"??
Zeg gewoon de zionisten of zionisme. Want die stinkerds schuilen altijd achter namen zoals "illuminatie", "Frankrijk", "VS" etc. We moeten ze daar dus niet mee helpen

Pagina's : [1] 2