Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Snellere en gezondere haargroei dames..



21-10-2011, 21:03
De afgelopen 2 jaar heb ik mijn haar als shxt behandeld door het veelvuldig te verfen,ontkleuren, stijlen en noem maarop. Daardoor was ik genoodzaakt een heel stuk eraf te knippen, mijn haar is nu tot mijn schouders. 2 maanden terug heb ik een kleurspoeling in mijn eigen harkleur gedaan zodat de uitgroei minder opvalt omdat ik niet van plan ben het weer te gaan ontkleuren, blonderen etc.

Nu ben ik begonnen met het slikken van een vitamine B complex 3 x per dag in combinatie met biotine 1 x per dag.
Zijn er dames met meer tips... ik heb veel gehoord over de MSM pillen en over de paardenshampoo die het haar zou versterken, voller maken en sneller laten groeien. Ook heb ik er inmiddels veel over gelezen en nog steeds twijfel ik omdat ik graag echte reviews wil...

Verder verzorg ik me haar echt uitsteken al zeg ik het zelf, al 2 maanden stijl ik het niet meer
elke avond een leave in conditioner behandeling die ik de volgende ochtend pas uitspoel
overdag om me haar te stijlen kokosvet in combinatie met kruidvat haarkuur serum voor beschadigd/droog haar
1 x per week een haarmasker en 1 x per week een heat oil treatment.

Dus dames mochten jullie tips hebben voor sneller langer en gezond haar hoor ik het graag want ik wil het liefst natuurlijk mijn lange lokken weer terug

21-10-2011, 21:16


Argan olie is super goed! Niet alleen voor je haar maar ook voor je gezicht etc. Echt een aanrader maar best wel duur als je de pure wilt..

21-10-2011, 21:16
pecannoten, cashew noten, amandelen en rozijnen zijn heel goed

21-10-2011, 21:26
dank jullie wel !!!
waar kan ik pure arganolie bestellen,
ik ben namelijk niet in de gelegenheid om het uit Marokko te halen

21-10-2011, 21:38


olifolie is super! Doe het wekelijks,krijgt er sterke haar van.
Verder zou ik het haar kleuren echt laten,je krijgt er dof haar van.

21-10-2011, 21:52
klopt
olijfolie is echt een aanrader vind ik ook,
de natuurlijke producten werken toch op de lange duur het best

22-10-2011, 21:13
wat voor vit B heb jij? en wat is dat andere pilletje dat je slikt?