Bekijk volle/desktop versie : wat vinden meisjes belangerijk bij een jongen!!!!



Pagina's : [1] 2

08-01-2003, 10:35
deze is voor meisjes waga niet voor jongens!!!!

08-01-2003, 10:44



Citaat:
Origineel gepost door Omar17
deze is voor meisjes waga niet voor jongens!!!!
Het innerlijk is het belangrijkste.. maar je moet zelf toegeven dat uiterlijk er wel een beetje toe doet. hij hoeft niet super knap te zijn.. maar hij moet wel wat hebben wat jezelf aantrekt.. dat ios het belangrijkste...




TANGAWIA

08-01-2003, 10:54
beide zijn belangrijk

mensen zouden liegen als ze alleen voor het innerlijk gingen.

Ik neem aan dat iedereen wil dat iemand er verzorgt uitziet, en dat is uiterlijk.

het oog wil ook wat hebben

08-01-2003, 11:23
Innerlijk is altijd belangerijker.....................sommige mensen zeggen wel uiterlijk...maar asl het een klootzak blijkt te zijn dan wil je er toch ook niet mee verder......................maar moet wel zeggen dat je vaak wel eerst na het uiterlijk kijkt..terwijl dat eigelijk helmaal niks over die gene zegt

08-01-2003, 12:10



Citaat:
Origineel gepost door Nesma
Innerlijk is altijd belangerijker.....................sommige mensen zeggen wel uiterlijk...maar asl het een klootzak blijkt te zijn dan wil je er toch ook niet mee verder......................maar moet wel zeggen dat je vaak wel eerst na het uiterlijk kijkt..terwijl dat eigelijk helmaal niks over die gene zegt
ja inderdaad innerlijk is wel belangerijk maar je kijk toch meestal naar het uitlerlijk... was het uiterlijk maar zo mooi als het innerlijk






nasira

08-01-2003, 12:13
het innerlijk zal uit eindelijk tellen maar je uiterlijk is je visitekaartje daar kijkt een meisje eerder naar denk ik

08-01-2003, 12:16
weet je wat voor mij belangrijk is een jongen die me in me waarde laat, die zijn er maar weinig.

08-01-2003, 12:31
als iedereen voor innerlijk kiezt dan zou je geen gescheiden
vrouwen/mannen zien
dus : de meeste kiezt voor uiterlijk, en liefde maakt mensen blind
en als je eenmaal blind bent wordt de innerlijk van de ander prachtige/mooi/lief etc

groetjes

08-01-2003, 13:03
ik vind het innerlijk het belangrijkste maar stel dat je een jongeheer tegen het lijf loopt en je denkt bij jezelf hmmmm die mag er wel zijn hoor dan beoordel je eigenlijk die persoon naar zijn uiterlijk. ik denk het eerste waar je naar kijkt is toch wel het uiterlijk. geloof het of niet. ik kan me niet voorstellen dat iemand eerst naar het innerlijke kijkt.het is gemakkelijk om te zeggen maar meestal is het niet zo

08-01-2003, 13:03
innerlijk is echt het allerbelangerijkste maar je moet je natuurlijk wel aangetrokken voelen tot een persoon.....dus uiterlijk telt denk ik in de begin fase erg mee

08-01-2003, 13:17
UITERLIJK!!! Alleen leleijkerds vinden uiterlijk niet belangrijk! Innerlijk speelt later pas een rol vind ik.
xxx

08-01-2003, 18:31
Ze zijn beide even belangrijk.Mensen die zeggen dat innerlijk alleen belangrijk is vind ik schijnheilig.Ik bedoel kom op, niemand wilt naast een lelijke kop wakker worden, maar ik bekijk het zo...iedereen is mooi op zijn/haar eigen manier en iedereen is uniek.

08-01-2003, 18:36


innerlijk is het allerbelangrijkste maar ja je gaat bijna altijd af op uiterlijk en dan innerlijk iemand kan nog zo knap zijn maar als zijn innerlijk niet goed is is het ook niks

08-01-2003, 20:25

Citaat:
Origineel gepost door RbatiaLamia
Nou .....dacht het effe niet. Val je straks voor z'n uiterlijk blijkt hij je niet eens met respect of iets dergelijks te behandelen. INNERLIJK daar gaat het bij mij absoluut om. Niet dat ik ook niet een beetje naar uiterlijk kijk.
Jongens ik vergelijk jullie nu even met een manderijn: Wat is beter een manderijn die er van buiten heeeeeerliijk uit ziet en van binnen zo vies is als ik weet niet wat of een manderijn die van buiten wel ermee door kan en van binnen heeeeeeerlijk zoet is???????? Dat laatste natuurlijk!!!!!!
Salaam..

Dat heb je mooi gezegd RbatiaLamia

Jongens zijn tegenwoordig niet te vertrouwen ..elhamdulillah zijn er wel "goede" jongens..maar die kan ik op een hand tellen..
Wat ook heel belangrijk is, is de combinatie met Din..
Als zo'n 'mandarijn' van binnen zoet is en degene voor wij hij (/zij) het doet Allah is, dan zal die mandarijn alleen maar zoeter worden..

Moge jullie allen een 'zoete mandarijn' tegenkomen inshaAllah.

Ma'a salaam

08-01-2003, 21:34
Mijn vriend zijn uiterlijk is niet zo mooi als mijn vorige vriend.maar toch maak zijn innerlijk hem 1000x knapper dan de vorige.
VAN EEN MOOIE APPEL DIE VAN BINNEN ROT IS,KAN JE NIET ETEN. Maar toch speeld het uiterlijk ook deels een rol.

Pagina's : [1] 2