Bekijk volle/desktop versie : MOEDERS voor MOEDERS



20-10-2011, 23:34
Wie heeft hier aan meegedaan en wat vonden jullie ervan.
wil me opgeven maar ik twijfel
iemand ervaring.

21-10-2011, 10:05


Zou ik ook wel willen weten....

Up!

21-10-2011, 11:03
hey meiden!!!

toevallig heb ik me aangemeld, en er komt straks iemand langs tussen 11 en 12 uur. zodra ze geweest is laat ik jullie meer weten.

wat ik wel weet als je je wilt aanmelden moet het voor de 11de week.

liefs

21-10-2011, 11:44

Citaat door FATIMAZOHRA85:
Wie heeft hier aan meegedaan en wat vonden jullie ervan.
wil me opgeven maar ik twijfel
iemand ervaring.
wat maakt je aan het twijfelen?

21-10-2011, 13:10


Ik wilde het doen maar heb toch besloten het niet te doen. Het schijnt dat je flessen krijgt en die worden dan opgehaald. Deze flessen zijn stinkflessen. Vanmorgen rook ik wat in de trein en wilde al kotsen op degene naast me. Laat staan piesen in een fles waar 100den voor mij in gepiest hebben. Thanks but no thanks.

21-10-2011, 13:11

Citaat door Tyllila:
wat maakt je aan het twijfelen?
ik twijfel alleen over het opvangen bijv tijdens werk of dagen dat je buiten de deur bent.
ik moet sowieso al 1 keer per maand 24 uurs urine verzamelen en ik vind het een ro ttaak. zoals ik al zei die 24 uur ben je aan huis gekluistert.
nou vroeg ik me af mag je bij moeders voor moeders ook een paar urines per dag mag opvangen.als je thuis bent en s'nachts
en mogen vrouwen die chronische medicatie slikken ook meedoen?

21-10-2011, 13:33

Citaat door Tyllila:
wat maakt je aan het twijfelen?
Voel je al wat. ik zie dat je was uitgerekend op de 15e
Inshalah wordt het een makkelijke bevalling.
of ben je al bevallen

21-10-2011, 15:09

Citaat door FATIMAZOHRA85:
ik twijfel alleen over het opvangen bijv tijdens werk of dagen dat je buiten de deur bent.
ik moet sowieso al 1 keer per maand 24 uurs urine verzamelen en ik vind het een ro ttaak. zoals ik al zei die 24 uur ben je aan huis gekluistert.
nou vroeg ik me af mag je bij moeders voor moeders ook een paar urines per dag mag opvangen.als je thuis bent en s'nachts
en mogen vrouwen die chronische medicatie slikken ook meedoen?


Je hoeft er niet de hele dag voor thuis te zijn.. maar inderdaad, je krijgt flessen om het erin te doen.. als je niet thuis bent, moet je die flessen voor de deur zetten en zo worden ze opgehaald.. ik twijfelde destijds ook, maar vond het te veel moeite en was veel te misselijk om mij er dagelijks mee bezig te houden..


Citaat door FATIMAZOHRA85:
Voel je al wat. ik zie dat je was uitgerekend op de 15e
Inshalah wordt het een makkelijke bevalling.
of ben je al bevallen
InchaAllah.. ameen op je dua.. ik ben helaas nog niet bevallen, laatste dagen zijn erg zwaar vind ik.. InchaAllah zal het snel gebeuren..

23-10-2011, 04:42
Hoi dames,

Ik doe nu 2 weken mee.. Ik vind de moeite klein in vergelijking tot de voldoening die het je geeft.
Ik werk 40 uur. In de tijd dat ik thuis ben plas ik gewoon in de flesjes..de stank valt reuze mee..
Het is toch prachtig dat je een bijdrage kan leveren in het vervullen van iemands kinderwens?

Ik ben heel blij dat ik het doe...