Bekijk volle/desktop versie : Criscito: "Spijt van mislopen transfer Napoli"



20-10-2011, 23:21
Domenico Criscito transfereerde deze zomer van Genoa naar Zenit Sint Petersburg. De verdediger was eerder dichtbij een transfer naar Napoli, maar tot een overgang kwam het niet.

Criscito was destijds in gesprek met Napoli, maar beide partijen konden het niet eens worden over het salaris. Vervolgens werden de onderhandelingen afgebroken. Zenit sloeg wél toe en strikte Criscito voor elf miljoen euro. De verdediger is gelukkig in Rusland, maar baalt nog wel eens van zijn afgeslagen transfer naar Napoli.

"Als ik Napoli in de Champions League zie spelen en het stadion zit helemaal vol, dan heb ik wel eens een beetje spijt", zo laat Criscito weten aan Radio Kiss Kiss. "Ik had graag het tenue van Napoli gedragen, maar ik ben gelukkig in Rusland. De Italiaanse staff bij de club heeft me goed geholpen om hier te wennen."
De 24-jarige verdediger steekt niet onder stoelen of banken waarom zijn transfer destijds niet doorging. "Iedereen weet waarom ik niet naar Napoli ben gegaan. Het ging niet door, omdat we het niet eens kon worden over mijn geldzaken."