Bekijk volle/desktop versie : Barazite kiest voorlopig voor Jong Oranje



Pagina's : [1] 2

20-10-2011, 23:17
De Europa League-wedstrijd tussen AZ en Austria Wien (2-2) is donderdagavond bekeken door Eric Gerets. De bondscoach van Marokko zat op de tribune in Alkmaar om Nacer Barazite aan het werk te zien.

Gerets had speciale aandacht voor enkele spelers, waaronder Barazite. De aanvaller van Austria Wien heeft voorlopig echter gekozen voor Jong Oranje.

"Het is misschien een cliché, maar ik voel me net zo Nederlands als Marokkaans", zegt de 21-jarige speler. "Ik heb al met Gerets gesproken en nu gekozen voor Jong Oranje. Die wedstrijden zijn goed voor mijn ontwikkeling."

De geboren Arnhemmer voelt zich goed in Wenen. Bij Austria haalt Barazite het niveau uit zijn jeugdperiode, hetgeen er bij Arsenal en Vitesse niet uit kwam. "Ik wilde nu graag wat rechtzetten in Nederland. Ik kreeg ook een paar goede kansen, maar die gingen er helaas niet in. Toch ben ik tevreden."

20-10-2011, 23:22


Blijf bij oranje

20-10-2011, 23:29
Goed voor mijn ontwikkeling, wat een grap. Met andere woorden ik wacht op het ''grote'' Oranje, stel ik kom daarvoor niet aanmerking kan ik nog altijd richting Marokko. Qiem thien dan.

20-10-2011, 23:30
Alsof wij hem nodig hebben. Ik snap die Gerets ook niet, wat moet je nou met hem. Die man heeft maar 4x gescoord in de Oostenrijkse competitie.

20-10-2011, 23:33


graag of niet

20-10-2011, 23:36
opgerot dan niet ga maar lekker naar oranje en let maar op als hij niet voor oranje gekozen wordt gaat hij weer slijmen bij ons..

20-10-2011, 23:37
Niet nodig ... wil je voor Marokko spelen ben je welkom op de bank of tribune ,... vroeger was het zo als iemand niet koos voor Marokko dan was het echt een grote verlies ... maar nu pff ik maak me er niet meer druk om ... we hebben al genoeg luxe problemen

20-10-2011, 23:49
Bla bla bla

Hoofdstuk Barazite gewoon sluiten. Als Gerets je oproept voor het grote Marokko weiger je niet. Doe je dit wel, dan hoor je niet in een Marokkaans shirt.

Deze gozer wacht op oranje en als dat niet lukt, dan komt hij met hangende pootjes. Net als Bakkal, Azouagh, el Jadid, Arab, Ait ben Idir en Amrabat.

Niet te vertrouwen deze gasten.

20-10-2011, 23:52
Speelt oranje nog kwalificatie voor OS of wat?

20-10-2011, 23:54

Citaat door casaoui01:
Bla bla bla

Hoofdstuk Barazite gewoon sluiten. Als Gerets je oproept voor het grote Marokko weiger je niet. Doe je dit wel, dan hoor je niet in een Marokkaans shirt.

Deze gozer wacht op oranje en als dat niet lukt, dan komt hij met hangende pootjes. Net als Bakkal, Azouagh, el Jadid, Arab, Ait ben Idir en Amrabat.

Niet te vertrouwen deze gasten.
Ik zeg positie 8 in je lijst. En de rest allemaal plaatsje laten zakken.

21-10-2011, 00:00

Citaat door MounEB:
Speelt oranje nog kwalificatie voor OS of wat?
Nee!

Spanje, Zwitserland en (nog een land hehe) vertegenwoordigen Europa in Londen.

21-10-2011, 00:01

Citaat door smooth_a:
Ik zeg positie 8 in je lijst. En de rest allemaal plaatsje laten zakken.
Hij is een halfbloedje, dus kan ik hem niet opnemen. Anders moeten Konko en Da Costa ook in de Traitors List komen te staan,

21-10-2011, 00:05


Heeft Gerets hem benaderd om hem te selecteren voor de LG cup? Al zou hij accepteren dan zou hij eerst zijn voetbalnationaliteit moeten veranderen, dat duurt zeker een paar maanden..

21-10-2011, 00:07

Citaat door Sunflower:
Nee!

Spanje, Zwitserland en (nog een land hehe) vertegenwoordigen Europa in Londen.
Oh ja klopt, zie het al. Wit-Rusland nog, hahah. Raar hoor, dat het zo weinig landen zijn in totaal.

21-10-2011, 00:11

Citaat door casaoui01:
Hij is een halfbloedje, dus kan ik hem niet opnemen. Anders moeten Konko en Da Costa ook in de Traitors List komen te staan,
Hmm oke. Maar zijn vader is Marokkaan dat is erger.

Pagina's : [1] 2