Bekijk volle/desktop versie : yusuf al qardawi zijn fatwah is uitgekomen; verantwoord of niet?



20-10-2011, 23:00

Citaat door antimadkhalies:
Zomaar op live tv zeggen, dood deze man

wat vinden jullie ervan?
.

20-10-2011, 23:01


[video=youtube;3KiWYezyoC0]http://www.youtube.com/watch?v=3KiWYezyoC0&feature=player_embedded[/video]

20-10-2011, 23:05
gaat dit trouwens over qadhaffi? die is al dood & dat was een kafir die de moslims bevechtte (dus hij verdiende sowieso de dood)

20-10-2011, 23:12

Citaat door antimadkhalies:
Jaa, gaat over hem

Je plaatst iets zomaar als een automatische piloot zonder dat je weet waar het over ging aghi.. ?


Waarom was dan een kafir omdat hij moslims bevechtte?? bevechtte mubarek, boutflika mohammed 6 , al saud en alle anderen ook niet de moslims???
hij was een kaafir omdat hij de quran verdraaide & verwierp (zijn "groen boekje" was zehma beter dan kitaab Allah, wallahul musta3aan), en er zijn denk ik nog wel redenen

20-10-2011, 23:15



Citaat door antimadkhalies:
maar jij gaf als reden dat hij moslims bestreedt....
ik zei "dat was een kafir die de moslims bevechtte "

ga niet mijn woorden verdraaien aub

ik heb toch niet "omdat hij moslims bevechtte" gezegd? mohim ik ga niet verder discussieren, ben geen geleerde

20-10-2011, 23:18

Citaat door antimadkhalies:
klopt dat zei je

maar is het een kwalijke zaak dan?
want broeder, wees eerlijk en oprecht ; waarom de andere overheden/leiders niet dan??
waarom wordt er over hun gezwegen??
in een vorig topic werd jou nummers van geleerden gegeven uit Saudi, bel hen & vraag hen