Bekijk volle/desktop versie : Ik heb gemengde gevoelens bij de dood van Kadaffi



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

20-10-2011, 20:12
Wat zal hij doorgemaakt hebben, toen ze hem pakte

Er zijn nieuwe beelden waarop hij nog leeft ze hebben hem doodgemarteld

Is dit de wijze waarop wij een moslim moeten doden ?

20-10-2011, 20:17


Een moslim

20-10-2011, 20:17
Dat dacht ik ook, wat een beestelijke manier om iemand te vermoorden. Hij had berecht moeten worden volgens de Islamitsche wet mbt straffen.

20-10-2011, 20:18

Citaat door Zahraan:
Dat dacht ik ook, wat een beestelijke manier om iemand te vermoorden. Hij had berecht moeten worden volgens de Islamitsche wet mbt straffen.
..

20-10-2011, 20:22


een weerloos persoon hoor je sowieso niet zo te behandelen, zelfs ons profeet (vzmh), als er mensen gegijzeld waren, behandelden ze hem met respect en als 1 van hun

20-10-2011, 20:22
Juist ! Dat is precies wat ik ook heb. Hij heeft vreselijke dingen gedaan etc. Maar het laat me niet koud te weten dat hij gemarteld is, en vooral de manier waarop het door de media wordt gebracht.
Net zoals de executie van Saddam Hoessein. Ik gun het de honden niet die het martellen en doden van deze mensen zien als het martellen en doden van de Islam!

20-10-2011, 20:27
Ik heb zoiets had alles over gelaten aan god, laat god straffen, dat hij tig moorden op zijn naam heeft staan, is nog geen groen licht dat hij op zo manier om het leven gebracht dient te worden. En ik walg nog meer van al die media, overal zijn foto's, safi hij is gestorven waarom nog showen hoe ze hem hebben opgegeten

20-10-2011, 20:28

Citaat door ikke_123:
een weerloos persoon hoor je sowieso niet zo te behandelen, zelfs ons profeet (vzmh), als er mensen gegijzeld waren, behandelden ze hem met respect en als 1 van hun


Wordt zelfs in de koran verteld.

' En wanneer jullie hen die ongelovig zijn in de strijd ontmoeten, slaat hen dan dood, maar wanneer jullie dan de overhand over hen verkregen hebben boeit hen dan stevig vast; hetzij om hen later als gunst vrij te laten, hetzij om hen vrij te laten kopen, wanneer de lasten van de oorlog zijn afgelegd.' (Surah Mohammed 47: 4)

20-10-2011, 20:28
Het gaat hier dan om de ongelovige die in de strijd werden gevangen genomen.

20-10-2011, 20:32
Welk filmpje?

20-10-2011, 20:38
Heftig hoor die beelden...

20-10-2011, 20:42
Khadaffi is in elk geval nu beter af dan Saddam Hoessein was gegaan. Ik had dezelfde scenario verwacht moest hij opgepakt zijn,alleen hadden ze hem direct doodgeschoten.

Hij was als idealist begonnen met zijn dromen maar daarna krankzinnig en kon niet tegen kritiek.
Wel grappig hoe de media hem nu en vroeger afschilderde,vroeger hoorde ik over zijn wandaden nooit. Propaganda he.

20-10-2011, 20:45


Dat moslims hierom kunnen juichen en lachen,ik schaam me kapot, krijgt de media weer een kans om te kunnen laten zien hoe gewelddadig en barbaars de moslim is.Een lijk toetakelen, hoe laag kun je gezonken zijn.

20-10-2011, 20:46
heeft iemand link van het filmpje?

20-10-2011, 20:48

Citaat door Onbestemd:
Dat moslims hierom kunnen juichen en lachen,ik schaam me kapot, krijgt de media weer een kans om te kunnen laten zien hoe gewelddadig en barbaars de moslim is.Een lijk toetakelen, hoe laag kun je gezonken zijn.


precies dit is alleen koren op de molen voor de Islamofoben en Westerlingen, dat "we" ons gedragen als dieren en geen respect hebben voor een leven, ook al is de leven van een ex-dictator die zelf ook bloed aan zijn handen had. Er bestaat zoiets als beschaving

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9