Bekijk volle/desktop versie : Peuter die bezeten is?



20-10-2011, 12:19
Salaam Ouailakom warhmatAllaah,

Ik ken een peuter en volgens moeder slaapt zij slecht. Haar in bed leggen is altijd een drama. Ze schreeuwt letterlijk alles bij elkaar en heeft grote ogen.. Ze gaat in een hoekje zitten en trilt. Verder verstopt zij zich achter haar moeder en roept ''kijk mama kijk'' en rent keihard weg (de slaapkamer uit).. haar moeder vond haar een keer 5min aan het kokhalzen en keihard schreeuwen..

De ouders laten op een speelse wijze zien dat er niets is maar (Allaahu3laam).

Welke beste tips kan ik aan ouder meegeven?

20-10-2011, 12:50


wa alaikoem salaam rahmatoellahi wa barakatoehoe

misschien een gewoonte ervan maken qoran te reciteren voordat ze gaat slapen
of roukya af te spelen

20-10-2011, 12:55
Ze draaien thuis Surah Baqarah. Maar rokiya afspelen? (Via internet??)

20-10-2011, 13:02

Citaat door love_tinghir:
Ze draaien thuis Surah Baqarah. Maar rokiya afspelen? (Via internet??)
of kijken welke soerah/aya en dua er gereciteerd moeten worden en het zelf doen

surah albaqara is om je huis te beschermen tegen djinn en shaytaan met de toestemming van Allah
maar als er iets mis is met het meisje dan kun je beter roukya verrichten

ik draai dagelijks deze http://www.tvquran.com/en/rouqia.htm
er zijn verschillende boeken verkrijgbaar die over roukya via qouran en sounnah gaan

Moge Allah haar beschermen,Ameen

20-10-2011, 21:51



Citaat door moslimaatjuh09:
of kijken welke soerah/aya en dua er gereciteerd moeten worden en het zelf doen

surah albaqara is om je huis te beschermen tegen djinn en shaytaan met de toestemming van Allah
maar als er iets mis is met het meisje dan kun je beter roukya verrichten

ik draai dagelijks deze http://www.tvquran.com/en/rouqia.htm
er zijn verschillende boeken verkrijgbaar die over roukya via qouran en sounnah gaan

Moge Allah haar beschermen,Ameen
Sokran, dus ik zal even doorgeven dat ze boeken kan kopen betreft roukiya en via internet 'roukiya' draaien..?

21-10-2011, 10:58
Iemand nog tips?

21-10-2011, 19:51
peuter is bezeten dat is heel raar..Miss is ze helemaal niet bezeten, maar dat huis waar ze iin leven.

23-10-2011, 15:11
Allaahu3laam daarom vraag ik hiervoor om tips.. Wat kan moeder het beste doen?

23-10-2011, 16:03
salaam waralaikoem ik zal jullie wat vertellen

tijdens men zwangerschap van mijn tweeling lag ik vaak in het ziekenhuis
men man zorgde vaak voor onze zoon

ik ging het ziekenhuis in en uit in en uit

toen ik een keer weer thuis kwam viel mij wat op
onze zoon werd subhana allah elke nacht wakker en gilde en keek ergens
ik lag altijd op men linkerzij omdat ik dat beter kan ademen en tijdens mijn zwangerschap kon ik bijna nooit slapen en als ik sliep dan was het wel 2 uurtjes
weer een nacht werd hij weer gillend wakker ik draaide op men andere zij en weetje wat ik zag ik zag een persoon die zich aan het aankleden was
ik dacht eerst dat het men man was maar daarna dacht ik zo waarom kleed hij zich zo snel aan en had ook andere kledij
ik keek naast mij en zag men man naast mij liggen
]ik keen weer en zag die persoon ik deed dua en zij ayat koersie op
toen ik weer keek was die persoon verdwenen

ik maakte men man wakker en zei sta op en ga naar onze zoon en zeg hem de dua want de djin vallen hem lastig
ik zei natuurlijk niet wat ik zag want ik wou niet dat mijn bang zou worden

de volgende dag vertelde ik het hele verhaal aan men man
hij keek verbaast en zei alhamdo li allah heb je dat niet tegen mij gezegd anders kon ik niet meer slapen

de volgende nacht zei men man altijd dua voor het slapen voor onze zoon

en hij is daarna niet meer snacht wakker geworden

en ik zeg nu ook altijd in elke kamer die ik binnen ga bismi allah

19-12-2013, 23:37
Sourah albaqarah dient niet zomaar ''gedraaid'' te worden in het huis maar eigenlijk als je t echt goed wilt doen echt LEZEN(minimaal 1 keer in de drie dagen). Kan men niet lezen luister dan naar sourah albaqarah maar luister ook aandachtig dus dan dient men ook niet met andere dingen bezig te zijn tijdens het luisteren.

Voor kinderen kun je als ouders zijnde dou3a's van ochtend en de avond doen voordat je aan de adhkaar begint dien je de intentie te hebben dat t voor de kinderen is.

Voor het slapen gaan kun je ayat alkoersi lezen en amana rasoul laatste 2 verzen van sourah al baqarah voor je kinderen.