Bekijk volle/desktop versie : Negaffa/Ziana !!!



Pagina's : [1] 2

20-10-2011, 12:02
Dames, bruidjes!

Is het normaal dat een Ziana/negaffa geen proefkapsel of make-up geeft???

Ik hoor dat het wel gedaan moet worden? Wat zijn jullie ervaringen???

20-10-2011, 12:04


Normaal hoort dat erbij.
Ik weet niet welke ziana jij hebt?

20-10-2011, 12:06
De meeste ziana's doen dit inderdaad niet.

20-10-2011, 12:08
Somaya Veenendaal, ik schrok wel toen ik het hoorde.

Borg betalen zonder dat ik weet wat mij zal staan qua make-up. Das toch erg?

20-10-2011, 12:13


Nou ik wil wel een proef kapsel/make-up

Wel heel vreemd dat ziana's dat niet doen.
Ik heb pas in nov een afspraak met de ziana die ik wil. ik neem wel aan dat proef kapsel en makeup nog gedaan gaan worden!
Anders krijg je strx een kapsel wat je niet staat of de make-up staat je niet

20-10-2011, 12:14
Klopt Soumaya doet het niet. Ik heb ook geen ziana geregeld geen zin om straks voorschut te lopen. Ik wil ook proefmake up doen.

20-10-2011, 12:21
Straks loop je zwaar voor schut. Omdat je niet de moeite heb genomen om even een proef make upje te zetten.Sorry, maar als een negaffa daar moeilijk over gaat doen? Ik vind dat wel een beetje jammer dan?

20-10-2011, 12:21
Pfff wat wat ik nou hiermee??!!

20-10-2011, 12:23
Ik zou gewoon contact met haar opnemen. En dan alsnog aangeven dat je proef make up wilt zetten. Om te kijken of het wel naar jou wensen is. Dat is toch niet heel veel gevraagd?

20-10-2011, 12:25
heb je al borg betaald?
Ik had negeffa Rihana en die was echt heel klantvriendelijk en bij haar thuis neemt ze alle tijd van de wereld voor je.
Misschien moet je je verder oriënteren, of genoegen nemen met de verhalen die je over haar hoort.

20-10-2011, 12:35
Nee heb nog niets betaald maar heb wel de afspraak staan. Heb veel reacties gelezen over haar dat ze goed werk levert maar toch ben ik niet 100% gerustgesteld. Want een bruidje moet toch weten wat haar staat? Ze mag wel goed werk presteren maar elke bruid heeft er een andere mening over.

Ik vraag me af hoeveel mensen hier zullen met de reactie dat ze geen proef makeup of kapsel hebben gehad.

20-10-2011, 12:37
Ik denk dat vrijwel iedereen in ieder geval een make upje wil laten zetten. Haar kan je nog van alles mee doen, desnoods begint ze opnieuw als jij het niet mooi vindt.
Make up, tja als ze maar 1 tactiek hanteren bij alle vormen gezichten en altijd dezelfde style make up....dan baal je enorm

20-10-2011, 12:40


Gewoon aangeven bij de eerste afspraak. Dan geef je het zo aan: Tevens heb ik nog een klein vraagje maar ook een must. Voordat ik die allemaal doorzet wil ik graag eerst proef make up laten zetten. Voor mijn eigen gerustheid. Zodat ik met een gerust gevoel de deur kan verlaten nadat ik jou heb aangewezen als mijn negaffa. Klaar?!

20-10-2011, 14:21
Geef het aan tijdens het gesprek!!
Anders genoeg andere negaffa's!!!

20-10-2011, 14:56
Tegenwoordig vind je weinig ziana's die nog aan proefmakeup doen. Maar ik zou dit gewoon eisen, als ze niet wilt dan zoek je gewoon een andere ziana. Genoeg ziana's, ik bedoel je legt wel een hoop geld bij haar neer en als zij in ruil daarvoor geen uurtje tijd heeft voor proef make-up dan zou ik echt een ander gaan zoeken.

Pagina's : [1] 2