Bekijk volle/desktop versie : Ik ben verdrietig..Het is uit relatie van bijna 2 jaar!



Pagina's : [1] 2

20-10-2011, 02:02
Vraag me af ik hoe ik nu verder moet zonder hem,Hij verdient me zoiezo niet,Daar niet van ..
Maar ik hou super super veel van hem pff Fuck Love!

20-10-2011, 02:03


Na alles wat ik voor hem heb gedaan ondankbare sukkel!

20-10-2011, 02:11
Ik hem het is en lang lang verhaal..Mohim het is gewoon zo en fucking crimineel
die nooit meer zo,n betrouwbare lieve meid als mij tegen zal komen!
De hele grap is hij verdient me niet maar ik wil hem,Geef zuper veel om hem..
Maar het gaat niet meer!

20-10-2011, 02:14
Keep your head up, legs closed, eyes open

Geloof mij het is beter zo

20-10-2011, 02:16



Citaat door De_Admiraal:
Keep your head up, legs closed, eyes open

Geloof mij het is beter zo
Damn, dat klinkt serieus (zonder sarcasme) als heel goed advies.

20-10-2011, 02:18

Citaat door algerijnseprins:
ahww misschien moet je het met hem overleggen, misschien heeft hij vandaag zn dag gewoon niet.
Hij heeft al dagen zijn dag niet..Maar me3lish op en dag zal hij goed spijt krijgen..
Je weet pas wat je hebt als het er niet meer is ..

20-10-2011, 02:29
Lekkert voor je. Hoop dat het daaronder intact is anders hazzek elma.

20-10-2011, 02:56

Citaat door Leukssteleukerd:
Vraag me af ik hoe ik nu verder moet zonder hem,Hij verdient me zoiezo niet,Daar niet van ..
Maar ik hou super super veel van hem pff Fuck Love!
Beter nu kom je achter zijn ware karakter en heb je er goed aan gedaan om er een punt achter te zetten , natuurlijk doet het pijn maar dat slijt wel geloof me het is beter dat je het nu weet als dat je getrouwd met hem was en kinderen had gehad met hem dus hoofd omhoog en blijven lachen want er komt vast iets veel beters op je pad !!!

20-10-2011, 03:03

Citaat door De_Admiraal:
Keep your head up, legs closed, eyes open

Geloof mij het is beter zo
Oooh zeker legs closed,Daarom wil hij mij ook niet kwijt hij is nog nooit zo en moeilijke meisje tegen gekomen vandaar dat hij me
ook aan het lijntje houd,Hij weet zulke meiden zijn er weinig !

20-10-2011, 03:08

Citaat door algerijnseprins:
geef hem tijd, als hij zn dag niet heeft moet je hem beetje met rust laten, zo ben ik ook. precies hetzelfde geval ik vroeger en mijn vriendin gewoon beetje buitenspel erbij staan dan als zn drift bui over is dan gaat hij weer goed met je doen. standaard wolla zo zijn wij schizofrene haahaa
Hmmm hij maakt me verdrietig wollah..Raar dat hij zo doet geef hem al mijn liefde luister na hem met liefde ik doe
wat hij me vraagt..En mijn hele leven draait om hem en dan krijg ik dit terug..!Wat en harde wereld begrijp het niet

20-10-2011, 03:16
'Stop stressing a man w're out to get much sex as we can'

20-10-2011, 03:17
and u role with the plan''

20-10-2011, 03:58



Citaat door misslaila01:
Beter nu kom je achter zijn ware karakter en heb je er goed aan gedaan om er een punt achter te zetten , natuurlijk doet het pijn maar dat slijt wel geloof me het is beter dat je het nu weet als dat je getrouwd met hem was en kinderen had gehad met hem dus hoofd omhoog en blijven lachen want er komt vast iets veel beters op je pad !!!
Insha'allah lief van je wollah

Pagina's : [1] 2