Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Frustaties tussen Marokkanen en Nederlanders

Pagina's : [1] 2

ffeiza
03-11-2004, 18:27

Op dit moment hoor je pas wat de Nederlanders nou echt vinden van de Marokkanen. Vandaag op mijn werk hadde we een felle discussie: Ik haat de hoofddoeken Alle Marokkanen moeten oprotten Nee sorry alle buitenlanders moeten oprotten Islam is best een geloof die niets durft te zeggen Moslims gaan maar naar een Moslimland Oprotten als het aan mij lag Vieze K**Marokkanen vind ik ze Jou hoofddoekje, vind ik niks. Ik heb er een hekel aan, als het aan mij lag moest ie nu af.. Jullie geloof is onzin Dit en nog meer, heb ik vandaag gehoord van mijn baas. Samen met nog twee Marokkanen. Zo zie je maar hoe een persoon over je denkt. ;)

loeloesch
03-11-2004, 18:28
Op dit moment hoor je pas wat de Nederlanders nou echt vinden van de Marokkanen. Vandaag op mijn werk hadde we een felle discussie: Ik haat de hoofddoeken Alle Marokkanen moeten oprotten Nee sorry alle buitenlanders moeten oprotten Islam is best een geloof die niets durft te zeggen Moslims gaan maar naar een Moslimland Oprotten als het aan mij lag Vieze K**Marokkanen vind ik ze Jou hoofddoekje, vind ik niks. Ik heb er een hekel aan, als het aan mij lag moest ie nu af.. Jullie geloof is onzin Dit en nog meer, heb ik vandaag gehoord van mijn baas. Samen met nog twee Marokkanen. Zo zie je maar hoe een persoon over je denkt. ;) Zo zie je maar, wat mensen op hun verlanglijstje hebben staan voor na de dood.. ;)

ghiezzoe
03-11-2004, 18:32
Op dit moment hoor je pas wat de Nederlanders nou echt vinden van de Marokkanen. Vandaag op mijn werk hadde we een felle discussie: Ik haat de hoofddoeken Alle Marokkanen moeten oprotten Nee sorry alle buitenlanders moeten oprotten Islam is best een geloof die niets durft te zeggen Moslims gaan maar naar een Moslimland Oprotten als het aan mij lag Vieze K**Marokkanen vind ik ze Jou hoofddoekje, vind ik niks. Ik heb er een hekel aan, als het aan mij lag moest ie nu af.. Jullie geloof is onzin Dit en nog meer, heb ik vandaag gehoord van mijn baas. Samen met nog twee Marokkanen. Zo zie je maar hoe een persoon over je denkt. ;) Oh, ja als enkele "Nederlanders" iets zeggen dan is dat gelijk representatief voor het hele land TOCH?? Net als dat 1 Marokaan of twee ook dat zijn voor alle Marokkanen? GA FIETSEN!

grendel
03-11-2004, 18:41
Op dit moment hoor je pas wat de Nederlanders nou echt vinden van de Marokkanen. Vandaag op mijn werk hadde we een felle discussie: Ik haat de hoofddoeken Alle Marokkanen moeten oprotten Nee sorry alle buitenlanders moeten oprotten Islam is best een geloof die niets durft te zeggen Moslims gaan maar naar een Moslimland Oprotten als het aan mij lag Vieze K**Marokkanen vind ik ze Jou hoofddoekje, vind ik niks. Ik heb er een hekel aan, als het aan mij lag moest ie nu af.. Jullie geloof is onzin Dit en nog meer, heb ik vandaag gehoord van mijn baas. Samen met nog twee Marokkanen. Zo zie je maar hoe een persoon over je denkt. ;) Dat valt toch nog wel mee. Ze discussieren nog met je. Is nog altijd beter dan 7 kogels en een mes in je lijf.

grendel
03-11-2004, 18:46

De vraagstelling is niet goed. De stelling is: Nederlanders raken hoe langer hoe meer gefrustreerd door de aanwezigheid van terroristische moslims. Het kan niet dat Marokkanen gefrustreerd zijn, hoezo dan, waardoor dan? Nederlanders zien hun land in de gevarenzone, dat is heel frustrerend. Homerus. Nederland heeft geen behoefte aan gestoorde gefrustreerde religieuze idioten die het leed van landen ver weg hier naartoe willen transporteren d.m.v. het afknallen van een ieder die negatief staat tegenover een religie die zo een idioot zelf heeft en er geen bal van begrijpt.

ghiezzoe
03-11-2004, 18:48
De vraagstelling is niet goed. De stelling is: Nederlanders raken hoe langer hoe meer gefrustreerd door de aanwezigheid van terroristische moslims. Het kan niet dat Marokkanen gefrustreerd zijn, hoezo dan, waardoor dan? Nederlanders zien hun land in de gevarenzone, dat is heel frustrerend. Hoe denken Marokkanen over de terroristen, over de moord op Van Gogh? Typisch Marokkanen, Nederland verliest haar vrijheid van meningsuiting en zij dan alsof zij het slachtoffer zijn. Niet Marokkanen zijn getroffen, wij, Nederlanders. Homerus. De WERELD raakt hoe langer hoe meer gefrustreerd door terroristen... (of het nu om Darfur gaat, moord op Pim fortuyn, aanslag of WTC etc....). Hoe Marokkanen over terrroristen denken ? GEEN IDEE! Ik weet alleen wat de Islam zegt over terrorisme... Marokkanen worden net zo getroffen als de andere Nederlanders door terrorisme... EN MAROKKANEN HOEVEN ZICH NERGENS VOOR TE VERANTWOORDEN , net zo goed dat milieu activisten zich niet hoeven te verantwoorden voor de moord op Pim etc...

soussgirl
03-11-2004, 18:50
om eerlijk te zijn, vind ik dat de nederlanders veel te soft zijn....ze hebben er te veel omheen gedraaid, bang om een grote groep over een kam te scheren, ik vind dat ze sukkels (die denken dat moorden uit naam van allah de beste manier is om een probleem op te lossen) moeten oppakken, ze willen toch een democratie, CHECK t volk eens, check de marokkanen zelf!! wat krijg je dan voor een antwoorden??? of ben ik nou de enige die er zo over denkt?

ItsJamal
03-11-2004, 18:59
De vraagstelling is niet goed. De stelling is: Nederlanders raken hoe langer hoe meer gefrustreerd door de aanwezigheid van terroristische moslims. Het kan niet dat Marokkanen gefrustreerd zijn, hoezo dan, waardoor dan? Nederlanders zien hun land in de gevarenzone, dat is heel frustrerend. Hoe denken Marokkanen over de terroristen, over de moord op Van Gogh? Typisch Marokkanen, Nederland verliest haar vrijheid van meningsuiting en zij dan alsof zij het slachtoffer zijn. Niet Marokkanen zijn getroffen, wij, Nederlanders. Homerus. Genoeg Marokkaanse organisaties en individuen en daarbij ook islamitische organisaties hebben stelling genomen tegen de moord , afgezien van enkelen ( individuen ) die het op een of andere manier vonden te rechtvaardigen. Terroristische moslims bestaan niet, die bestaan alleen in jouw kleine complex van neuronen en electrische stroompjes. Als Nederland haar vrijheid van meningstuiting heeft verloren door de daad van een ziekeling , dan was deze sowiezo niet stevig gegrond. Bijna iedereen loopt te janken om hun vrijheid van meningsuiting omdat er een filmmaker die dingen zei die gewoon niet te tolereren waren is vermoord door een psychopaat . Nee, volgens mij is het Nederlandse brein gewoon te fragiel, want elke Nederlander die sterft wordt vergeleken als een profeet :" oh , fortuyntje/theo, je was alles voor me , oh wat hebben ze gedaan, ze hebben je ontnomen, wat nu " , hysterisch gemekker. En nu Theo , waar de helft van Nederland volgens mij niet eens van gehoord heeft, vooral de Tokkie-bevolking van Nederland niet, want die zijn sowiezo niet geinteresseerd in intellectueel ' gezeik' , zoals de media de werken van Theo graag typeren. Als je zegt dat je je vrijheid van meningstuiting hebt verloren door deze daad, neem je diezelfde vrijheid van meningsuiting niet serieus, omdat je die laat onderuithalen door deze gebeurtenis , die ook gewoon wordt afgekeurd door het overgrote merendeel van moslims en Nederlanders . Alsof er op elke straathoek een moordenaar klaarstaat die via allerlei kanalen weet wat je allemaal hebt gezegd , over wie, waarom etc. Theo van Gogh was nou eenmaal een herrieschopper die de zaken niet aansprak, maar het nodig vond te terroriseren, en dat heeft hij moeten bekopen met de dood. Waar meteen bij gezegd moet worden dat hij niet gedood is omdat hij ernstige uitspraken over de islam deed, maar simpelweg omdat er in elke samenleving gekken rondlopen. Als je denkt dat je alles kunt zeggen wat je wilt en dat je er zonder kleerscheuren vanaf komt, heb je een verkeerd, bijna kinderlijk wereldbeeld, wat je inderdaad het leven kan kosten. Niet correct, wel realistisch.

Pleeborstel
03-11-2004, 19:35
Op dit moment hoor je pas wat de Nederlanders nou echt vinden van de Marokkanen. Vandaag op mijn werk hadden we een felle discussie: Ik haat de hoofddoeken Alle Marokkanen moeten oprotten Nee sorry alle buitenlanders moeten oprotten Islam is best een geloof die niets durft te zeggen Moslims gaan maar naar een Moslimland Oprotten als het aan mij lag Vieze KutMarokkanen vind ik ze Jouw hoofddoekje, vind ik niks. Ik heb er een hekel aan, als het aan mij lag moest ie nu af.. Jullie geloof is onzin Dit en nog meer, heb ik vandaag gehoord van mijn baas. Samen met nog twee Marokkanen. Zo zie je maar hoe een persoon over je denkt. ;) Ik weet niet of dit soort uitspraken een beeld geven over hoe de Nederlanders over Marokkanen denken. Ik denk eerder dat dit gewoon emoties zijn die loskomen na zo'n gebeurtenis. Het feit dat de dader een Marokkaan is maakt het extra aantrekkelijk om dan maar boude uitspraken te doen over de Marokkanen terwijl die mensen het helemaal niet eens zijn met wat die gek gisteren heeft gedaan. En je zegt ook dat het de mening is van een persoon: 'zo zie je maar hoe een persoon over je denkt' :) Nederlanders zeuren teveel over zaken die niet belangrijk zijn. Ze weten vaak geeneens rood van blauw te onderscheiden... Ze maken momenteel handig gebruik van het feit dat Theo nu dood is. Wat dat betreft heeft ItsJamal wel gelijk: mensen hebben nergens interesse in maar gebruiken een gebeurtenis om hun eigen frustraties te uiten en dat is gewoon wat er fout is aan dit land :rolleyes:

Sanah
03-11-2004, 19:48
Op dit moment hoor je pas wat de Nederlanders nou echt vinden van de Marokkanen. Vandaag op mijn werk hadde we een felle discussie: Ik haat de hoofddoeken Alle Marokkanen moeten oprotten Nee sorry alle buitenlanders moeten oprotten Islam is best een geloof die niets durft te zeggen Moslims gaan maar naar een Moslimland Oprotten als het aan mij lag Vieze K**Marokkanen vind ik ze Jou hoofddoekje, vind ik niks. Ik heb er een hekel aan, als het aan mij lag moest ie nu af.. Jullie geloof is onzin Dit en nog meer, heb ik vandaag gehoord van mijn baas. Samen met nog twee Marokkanen. Zo zie je maar hoe een persoon over je denkt. ;) Straks krijgen we nog een KKK-club in NL die mensen Lynchen om van ze af te komen, begint hier echt op de geschiedenis van Amerika te lijken, geen kleurlingen toegestaan!

Cicatrice
03-11-2004, 19:51
Straks krijgen we nog een KKK-club in NL die mensen Lynchen om van ze af te komen, begint hier echt op de geschiedenis van Amerika te lijken, geen kleurlingen toegestaan! ben jij een n.egerin dan??? :eek:

Sanah
03-11-2004, 19:56
ben jij een n.egerin dan??? :eek: Nee ik ben een rasechte Marokkaanse riffia, zowel berbers sprekend als Arabisch, maar doe een vergelijking met toen in en Amerika en nu in Nl zijn wij de dupe van zulke gebeurtenissen.

Cicatrice
03-11-2004, 20:00

Nee ik ben een rasechte Marokkaanse riffia, zowel berbers sprekend als Arabisch, maar doe een vergelijking met toen in en Amerika en nu in Nl zijn wij de dupe van zulke gebeurtenissen. er begin wel een zekere mate van apartheid te ontstaan tussen moslims en niet-moslims dat zeker

AlHoceima_Leila
03-11-2004, 20:02
Op dit moment hoor je pas wat de Nederlanders nou echt vinden van de Marokkanen. Vandaag op mijn werk hadde we een felle discussie: Ik haat de hoofddoeken Alle Marokkanen moeten oprotten Nee sorry alle buitenlanders moeten oprotten Islam is best een geloof die niets durft te zeggen Moslims gaan maar naar een Moslimland Oprotten als het aan mij lag Vieze K**Marokkanen vind ik ze Jou hoofddoekje, vind ik niks. Ik heb er een hekel aan, als het aan mij lag moest ie nu af.. Jullie geloof is onzin Dit en nog meer, heb ik vandaag gehoord van mijn baas. Samen met nog twee Marokkanen. Zo zie je maar hoe een persoon over je denkt. ;) Feiza wat was jou reactie hierop ?

Sanah
03-11-2004, 20:03
er begin wel een zekere mate van apartheid te ontstaan tussen moslims en niet-moslims dat zeker We moeten Nelson Mandela uitnodigen die kan erover mee praten. Nee het zijn niet eens alleen de Moslims die ze aanvallen, maar alle mensen met een andere afkomst. Je ziet reacties van mensen onderling op straat. Alle buitenlanders moeten weg moslim of niet.

Pagina's : [1] 2