Bekijk volle/desktop versie : Een goeie Imam.



19-10-2011, 11:40
Salam mijn lieve broeders en zusters,

Reageer aub alleen als je een serieuze reactie hebt.

Al enige tijd kampt onze familie met een drama, mijn zus is ernstig ziek ze ziet dingen en hoort dingen die der niet zijn we zijn al naar verschillende imams geweest en allemaal gaven ze aan dat er iets bij haar gedaan is. Ik weet dat je in zulke dingen niet mag geloven of jezelf der mee bezig moet houden maar nu hebben we geen andere keus meer. Zoveel imams zeggen dat ze haar kunnen helpen maar dan komen ze weer met van die onzin aan dat ze der geld voor willen hebben nou voor ons een reden genoeg om der mee te kappen. We geloven in Allah SWT en alleen hij kan ons hierin begeleiden en helpen maar je moet ook begrijpen dat je wel sawbab moet doen. Dus reacties met is haram en noem maar op daar help je mij en mijn zus niet mee. Ik zoek gewoon een imam die ons kan helpen en die zijn sawbab doet en wij onze zuivere nijah. Dus mensen heb je ervaring hiermee en ken je iemand in je omgeving die dit ook meegemaakt heeft laat me even weten wat voor oplossing ze hebben gevonden. Ik hoop inshallah dat Allah SWT jullie zal belonen.

19-10-2011, 13:05


Wat erg voor jullie. Hoop dat jullie gauw geholpen worden! Amien ;-)

19-10-2011, 21:54
o,meisje,wij hebben precies hetzelfde meegemaakt.ook met mijn zus,ze is toendertijd naar een imam in breda geweest,en hij was echt goed,en het heeft hamdoelileh geholpen,maar je weet als er eenmaal iets bij je is gedaan,zul je nooit meer de oude worden,maar het is vele vele malen beter,maar meisje wat zou ik je willen helpen en de nummer van die man geven,maar belde hem laatst,nu heb ik het voor mezelf nodig,en zijn telefoonnummer is niet meer in gebruik.dus ik ga een oproep doen aan mensen uit breda en kijken of iemand hem kent,en als ik zijn nummer heb,dan zul je hem van me krijgen,strekte meid.moge ALLAH SWT,ons allen zegenen.