Bekijk volle/desktop versie : - Hoelang na de Bruiloft zijn jullie zwanger geraakt?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

18-10-2011, 23:26
Salam Wa3laykoum Dames,


Ik trouw In Sha Allah over 2 maanden, en ik twijfel heel erg of ik uberhaupt aan de Anticonceptie wil[,
Ik vroeg me af na hoever in jullie huwelijk zijn jullie zwanger geraakt en zijn er dames die helemaal geen pil hebben geslikt? ZIjn er Dames die gelijk de 1e maand zijn zwanger geraakt?

Djazakoum Allah Ghair..

18-10-2011, 23:30


Hey aller eerst gefeliciteerd met je huwelijk. Ik ben 1 jaar later zwanger geraakt, maar ik heb wel de pil gedronken.
Maar waarom twijfel je, als jullie beide een kindje willen is er geen reden om te twijfelen gewoon er voor gaan.
gr

18-10-2011, 23:40

Citaat door benyamine:
Hey aller eerst gefeliciteerd met je huwelijk. Ik ben 1 jaar later zwanger geraakt, maar ik heb wel de pil gedronken.
Maar waarom twijfel je, als jullie beide een kindje willen is er geen reden om te twijfelen gewoon er voor gaan.
gr
Allahouma Ameen, dank je wel!

Ja, hij wil het liefst ook gelijk kinderen, maar dacht moet je niet eerst van elkaar genieten.
Samen weg enzo, dat soort dingetjes.

18-10-2011, 23:44

Citaat door _Tarifucht_:
Allahouma Ameen, dank je wel!

Ja, hij wil het liefst ook gelijk kinderen, maar dacht moet je niet eerst van elkaar genieten.
Samen weg enzo, dat soort dingetjes.
Ja idd ik zou toch op zen minst een paar maanden de pil nemen dat jullie van elkaar kunnen genieten weg gaan samen uitslapen, op reis gaan zonder zorgen te maken over de baby ect... Maar jij zie wat het beste is natuurlijk jij kunt ook nog van elkaar genieten terwijl jij zwanger bent he. dus je ziet maar

18-10-2011, 23:50


Same here (trouw over 'n kleine drie maanden), ik verplaats de afspraak met mijn huisarts telkens.

We zijn er overeengekomen de eerste vier maanden in ieder geval geen kinderen te nemen, daarna wel. Alleen vertrouw ik het niet, daar ik ervaringen heb gehoord van mensen die na gebruik van de pil veel inspanning hebben moeten leveren (met de Wil van Allah natuurlijk) alvorens zij werkelijk zwanger werden. Dat vind ik dan nogal scary..

18-10-2011, 23:55
Wij zijn een jaar en twee maanden na onze bruiloft zwanger geraakt alhamdoulilah. Het is een keus aan jullie, en waar jij je natuurlijk ook fijn bij voelt inshAllah. Ik zeg alleen 1 ding, ik ben geen meer voorstander van de pil. Allah ie kemal begair inshAllah.

19-10-2011, 00:19
Bedankt voor jullie reacties dames.
Ik weet het echt nog niet

ik heb altijd gezegd dat ik graag Jong moeder wil worden, ik ben nu 23 en mijn man 30.
Ik wil wel voor m'n 24 zwanger zijn Bi Ithni llaah.

@ AyourInou: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap lieverd, moge ALlah 3azza wa djall alles voor je vergemakkelijke en je een Vrome Moslim(a) schenken, Allahouma Ameen!

19-10-2011, 09:14
ik ben na 3 jaar zwanger geworden . De pil voor een korte tijd kan geen kwaad hoor. Maar alles ligt in de handen van allah swt . Ik ken er genoeg die zo lang aan de pil zitte en na 2 maanden gelijk zwanger zijn geworden

19-10-2011, 09:24
Ik heb nog 3 maanden na mn wedding de pil gedronken en toen ik gestopt was, meteen zwanger hamdulilaah..

In mijn omgeving werden allemaal baby'tjes geboren en toen wilde ik ook zwanger worden haha

19-10-2011, 09:27

Citaat door Mi_Is_Si_Moi:
Ik heb nog 3 maanden na mn wedding de pil gedronken en toen ik gestopt was, meteen zwanger hamdulilaah..

In mijn omgeving werden allemaal baby'tjes geboren en toen wilde ik ook zwanger worden haha
aahhh wat leuk . Als je het graag wilde waarom niet

19-10-2011, 09:29

Citaat door Hmdl23:
aahhh wat leuk . Als je het graag wilde waarom niet
Haha daarom.. Nu nog wachten tot de grote dag..

19-10-2011, 09:35
oww ben je nog zwanger . Ik dacht je hebt al een kind. Of begrijp ik het verkeerd

19-10-2011, 10:58


Één jaar getrouwd en pas zwanger.

19-10-2011, 11:01
Ik laat het over aan Allah 3azza wadjaal, ik heb besloten om nie te pil te gebruiken..

19-10-2011, 14:43
ik raad je aan om toch de eerste maanden te genieten van je huwelijksleven voordat je al met babies start.
Niet enkel genieten om maar ook om elkaar af te tasten. Elkaar kennen is één ding, met elkaar leven is een ander ding.

Kinderen kan je nog altijd krijgen insh'Allah, dat je de pil neemt voor paar maanden zal dit niet tegenhouden (normaal gezien, uitzonderingen daar gelaten en meestal ligt het aan andere factoren dan aan het al dan niet nemen van de pil).

Moge Allah swt je huwelijk zegenen insh'Allah.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7