Bekijk volle/desktop versie : help mij!!!!!!



18-10-2011, 16:26
salam 3aleikoem,

ik wil het een en ander kwijt, het gaat namelijk over mijn vriendin ik vermoed dat ze bezeten is.
ik zal hier alle symptomen plaatsen en ik hoop graag dat iemand me hier verder mee kan helpen

trillengen in haar lichaam voornamelijk haar benen, weleens zware linkerbeen.
Nachtmerries die te maken hebben met sexuele handelingen met iemand zonder gezicht
ze staat open voor een huwelijk en ze wilt het heel graag maar wanneer het zo ver is en iemand op haar pad komt word ze altijd misselijk en wilt ze het absoluut niet
en als iemand op haar pad komt die eigenlijks heel goed is dan zoekt ze domme en kleine redenen om hem af te wijzen, ze heeft zelfs een keer iemand gehad die ze heel graag wilde en hij haar ook maar ze was zoo negatief de hele dag over hem, en wanneer hij het over het huwelijk had en handvragen dan werd ze altijd misselijk en wilde ze opeens niet meer, wanneer er een afstand tussen hen ontstond dan streefde zij naar hem, maar wanneer ze weer samen waren en als doel om te trouwen dan zocht ze alle redenen om het te verbreken.
ze heeft agressiefe momenten en ze kan wel tegen roqya en ze kan wel koran luisteren ze houd er zelfs van maar ze voldoet wel aan de symptomen als emand die sihr heeft en ziek is.
wat zou er gaande zijn en wat moeten we hiermee? want ze kan wel tegen roqya en koran en haar gebed verricht ze ook goed.

mogen jullie mij insha allah hierbij helpen.

wasalaam

20-10-2011, 13:14


salaam wa alaykoem

het kan zijn dat als ze bezeten is de djinn zich rustig houdt tijdens de roukya zodat ze denkt dat ze niet bezeten is en stopt met de roukya
roukya dient een langere tijd verricht te worden en het kan maanden duren voordat er zich iets openbaart wat kan duiden op bezetenheid


er zijn mensen die hun gebed gewoon verrichten maar bijvoorbeeld bezeten zijn door een djinn die alleen maar wilt voorkomen dat ze huwen

Moge Allah haar beschermen,Ameen

20-10-2011, 13:46
gewoon zorgen dat ze iedere gebed op tijd vericht,en zich met roqia volhoudt het heeft tijd nodig en meestal is het waneer je kramp heb en tintelingen gevoel en je been of je hand die alsof het slaapt tijdens het roqia is een goede teken ga ermee door zal ik zeggen en hou het vol meestal is het dat het andere eruit wil wat erin zit bij de gene die behekst is een vriendin van me had het ook en ze had ook ongeveer die klachten elhmdl gaat nu beter met haar en die gevoel is allemaal weg bij haar maar toch blijft ze roqia luisteren

23-10-2011, 22:19
http://www.uitdrijven.nl

24-10-2011, 14:23


Succes! Ghaiiir insh'ALlah