Bekijk volle/desktop versie : 'Als je geen Messi of Ronaldo heet, kom je er gewoon niet in bij United'



18-10-2011, 14:11
Mame Biram Diouf beseft dat de kans op een doorbraak bij Manchester United erg klein is. Sir Alex Ferguson ziet het weliswaar zitten in de Senegalees, die in de zomer van 2009 werd overgenomen van het Noorse Molde, maar door de moordende concurrentie in de voorhoede komt Diouf nauwelijks aan de bak. Dit seizoen deed hij nog niet mee bij United.

De 23-jarige spits, die vorig seizoen op huurbasis voor Blackburn Rovers uitkwam, weet dat hij niet op veel meer kansen hoeft te rekenen. “Het is niet eenvoudig voor mij, maar ik weet hoe de situatie is”, zegt Diouf tegen SkySports. “Als je geen Messi of Ronaldo heet, kom je er gewoon niet in bij Manchester United. De aanval is de sterkste linie van de club.”

“Soms komt het voor dat een voormalig wereldvoetballer van het jaar (Michael Owen, red.) of de topscorer van de Premier League (Dimitar Berbatov) niet eens op de bank zit”, vervolgt Diouf. “In de vorige wedstrijd zaten Wayne Rooney en Javier Hernández op de bank. Ik zal blijven vechten, maar misschien is het beter om weer verhuurd te worden, zodat ik aan spelen toe kan komen.”

18-10-2011, 15:21


messi > c. ronaldo. ronaldo is een fag...tfoeeeeg faggots

is dit btw het broertje van?

18-10-2011, 15:25
britney > messi, messi is een fag.