Bekijk volle/desktop versie : Jong trouwen en studie tegelijk???



Pagina's : [1] 2

18-10-2011, 11:07
Salamou3alaikum ,

Wie is er jong getrouwt en studeert tegelijkertijd ( en stelt kinderen uit..) ?!
Dat is wat ik me nu al een tijdje afvraag, omdat ik al wat vaker ben geconfronteerd hiermee..

"Jong trouwen is het beste !" " Je kunt studeren en getrouwt zijn tegelijk" , hoor ik dan .

Dat begrijp ik, maar ik ben benieuwd naar die gene die het werkelijk doen en hoe ervaren zei het?

18-10-2011, 15:06


Salem wa aleikoem,
Ik was gehuwd en was toen begonnen met mijn studie. Ik wou dat ik het andersom heb gedaan. Het uitstellen van kinderen heeft mij verdrietig gemaakt.

18-10-2011, 16:37

Citaat door elhayet48:
Salem wa aleikoem,
Ik was gehuwd en was toen begonnen met mijn studie. Ik wou dat ik het andersom heb gedaan. Het uitstellen van kinderen heeft mij verdrietig gemaakt.


Salam meid, hoezo dat dan eigenlijk?

18-10-2011, 22:51
Ik ben op mijn 25ste getrouwd.
Nu 26 en ik studeer nog steeds. Het gaat hmdl goed.
Je moet jezelf wel echt dwingen om achter je boeken te gaan zitten.

19-10-2011, 08:57


salaam meid ik heb het ook gedaaan ik was op mij 20ste getrouwd en ben toen begonnne met mij hbo opleiding. Het is zeker te doen , maar vergt wel geduld en begrip van beiden kanten. Ik vond het heerlijk om nog gewoon student te zijn . Ik heb wel gewacht met kinderen . Hamdoeililah ben ik nu afgestuurd en 7 maandjes zwanger

19-10-2011, 09:28
Hamdoulillah ! Wat leuk .. maar wat bedoel je met begrip van beide kanten ? Dat je niet altijd tijd voor elkaar hebt door het studeren?

19-10-2011, 09:29

Citaat door elhayet48:
Salem wa aleikoem,
Ik was gehuwd en was toen begonnen met mijn studie. Ik wou dat ik het andersom heb gedaan. Het uitstellen van kinderen heeft mij verdrietig gemaakt.
Waarom verdrietig ?

19-10-2011, 09:31