Bekijk volle/desktop versie : Hellup pleaseee inrichting!



Pagina's : [1] 2

17-10-2011, 16:17
Salaam dames,

Wat vinden jullie van deze kleuren laminaat???

http://www.laminaatoutlet.nl/tarkett-woodstock-832-sherwood-eiken-grijs-beige_laminaat-1574/product.html .......

http://www.laminaatoutlet.nl/tarkett-woodstock-832-v2-sherwood-eiken-grijs-blauw_laminaat-1569/product.html

Ik twijfel heel erg, ben daarnaast ook niet heel erg creatief helaas! Meubels worden wit (twijfel of ik hoogglans moet nemen, mat is toch wel meer tijdloos of zie ik dat verkeerd?) Bank zwart en de muren weet ik nog niet waarschijnlijk gewoon wit tenzij iemand nu met een fantastisch mooi idee komt....... hahaha

Alvast heel erg bedankt dames, ik ben jullie dankbaar!

17-10-2011, 16:19



Citaat door miena20:
Salaam dames,

Wat vinden jullie van deze kleuren laminaat???

http://www.laminaatoutlet.nl/tarkett-woodstock-832-sherwood-eiken-grijs-beige_laminaat-1574/product.html .......

http://www.laminaatoutlet.nl/tarkett-woodstock-832-v2-sherwood-eiken-grijs-blauw_laminaat-1569/product.html

Ik twijfel heel erg, ben daarnaast ook niet heel erg creatief helaas! Meubels worden wit (twijfel of ik hoogglans moet nemen, mat is toch wel meer tijdloos of zie ik dat verkeerd?) Bank zwart en de muren weet ik nog niet waarschijnlijk gewoon wit tenzij iemand nu met een fantastisch mooi idee komt....... hahaha

Alvast heel erg bedankt dames, ik ben jullie dankbaar!
Mooi meid! Zelf zou ik iets lichter nemen en grijze meubels. Het zijn de kleine dingetjes die de sfeer bepalen in je woning. Maak het niet te vol is mijn advies. Kies liever voor sfeerverlichting dan voor normale.

17-10-2011, 16:27
Waarom neem je niet 1 grijze muur? Kan ook heel mooi zijn. Helemaal in combinatie met je vloer!

17-10-2011, 16:31
Ze zijn allebei erg mooi, dus smaak heb je wel hoor!

Ik zelf vind hoogglans wit mooi, straalt toch meer klasse en sfeer uit.
De muren kan je een hele lichte kleur geven, bijna wit. Zodat je niet alles wit hebt.
Je zou 1 want of een gedeelte van een wand kunnen behangen of verven.

Succes!

17-10-2011, 16:33


je zou 1 muur lichtgrijs kunnen verven of juist knalrood, ligt er maar net aan hoe groot je woonkamer is, als het een grote woonkamer is, dan zou die rood wel aankunnen, anders zou ik voor het grijze gaan... en grijze en rode accesoires. en bank zou ik wit met grijze kussens of andersom.

17-10-2011, 16:36
alsjeblieft geen roooooodd, wat hebben marokkanen met rood?
alstublieft vertel het eens mij, ik vind het zo een lelijke kleur!!

heel mooi laminaat, combineer het met 1 grijze muur, donkere meubels.
erg stijlvol wordt het dan en speel idd met licht.

17-10-2011, 17:03
mooi laminaat hoor. Ik zou voor de eerste gaan, maar ze schelen niet veel van elkaar.

17-10-2011, 17:05
zie nu pas verschil Had mijn bril niet op. Ik vind de tweede mooier.

17-10-2011, 21:14

Citaat door Filomena:
Mooi meid! Zelf zou ik iets lichter nemen en grijze meubels. Het zijn de kleine dingetjes die de sfeer bepalen in je woning. Maak het niet te vol is mijn advies. Kies liever voor sfeerverlichting dan voor normale.
Dank je wel voor jouw reactie! Jij zou voor grijze meubels gaan....mmm nu ben ik weer aan het twijfelen!

17-10-2011, 21:30
Ik heb het tweede in mijn huis. Ben er zelf verliefd op!

17-10-2011, 21:36

Citaat door Samenvooraltijd:
Ik heb het tweede in mijn huis. Ben er zelf verliefd op!
Echt waar!! Vertel hoe heb je het voor de rest ingericht? Muren, kleur meubels/bankstel??

17-10-2011, 21:37

Citaat door Samenvooraltijd:
Ik heb het tweede in mijn huis. Ben er zelf verliefd op!
Nog een vraagje. Is het echt blauw blauwachtig??

17-10-2011, 21:38



Citaat door miena20:
Nog een vraagje. Is het echt blauw blauwachtig??
Nee, bij mij is het gewoon grijs. En ik heb de muren wit en antraciet meubels met zwart en wit en paarse accessoires

17-10-2011, 21:42
ik zou voor de eerste gaan en 1 muur behangen of grijs verven meubels wit hoogglans of zwart hooglans muren gewoon wit of met 1 tintje donkerder dan wit met een zwarte hoekbanken kussentjes kan je kijken welke kleur je wilt paars is leuk turquoise ook

17-10-2011, 21:48
Dank jullie wel dames voor alle tips!!

Ik heb nu het volgende plaatje in mn hoofd, de eerste met witte muren (1 tintje donkerder misschien), 1 muur grijs verven of behangen, een zwarte hoekbank. Nu twijfel ik alleen nog over de meubels, wit of toch atraciet??

Pagina's : [1] 2