Bekijk volle/desktop versie : Help, ik heb een TV meubel nodig en kan niets degelijks vinden!



Pagina's : [1] 2

17-10-2011, 09:42
Selam aleikom dames,

Ik wil een TV meubel waar ik maximaal 500 euro aan uitgeef. maar wel een waar ik veel spullen in kan opbergen, dus niet zo een chique bique tv meubel waar amper een dvd speler in kan.
Ik ben niet de beste interieurdesigner en ben liever eerder klaar dan dat ik maandn lang op zoek ben, daarom schakel ik dit keer jullie hulp in.

Ik heb een klein appartemenet waar binnenkort een 2e baby bijkomt en moet zoveel mogelijk efficient zijn.

Ik wil graag hoogglans wit.

Please dames help, oh ja..ajb geen neckermann/ wehkamp dingen.

17-10-2011, 10:00


dames help ajb

17-10-2011, 10:02
heb je gekeken bij woonsquare ?

ze hebben meestal mooie dingen en je kunt altijd over de prijs onderhandelen.

weet alleen niet of die in andere steden zit dan alleen eindhoven.

17-10-2011, 10:04
how about this one.. (check wel even of de maten geschikt zijn, want hij is best groot)

Van 499,- nu voor 369,-

Maten; 190x40cm / hoogte 50cm.





http://www.zwette.nl/producten/339-tv-meubel-1-5030-wit.html

17-10-2011, 10:08



Citaat door NuFFniet:
how about this one.. (check wel even of de maten geschikt zijn, want hij is best groot)

Van 499,- nu voor 369,-

Maten; 190x40cm / hoogte 50cm.





http://www.zwette.nl/producten/339-tv-meubel-1-5030-wit.html
In deze kan ze toch niet veel spullen kwijt? Volgens mij was ze meer op zoek naar een kast waar ze veel in kwijt kan

17-10-2011, 10:10

Citaat door maaltje:
In deze kan ze toch niet veel spullen kwijt? Volgens mij was ze meer op zoek naar een kast waar ze veel in kwijt kan
bedankt voor je hulp NuFFniet, vind em prachtig maar ik moet er heel veel spullen in kwijt.

Maaltje jij enig idee?

17-10-2011, 10:10

Citaat door maaltje:
In deze kan ze toch niet veel spullen kwijt? Volgens mij was ze meer op zoek naar een kast waar ze veel in kwijt kan

in die 3 vakken eronder kun je toch behoorlijk wel wat kwijt lijkt me..

17-10-2011, 10:11

Citaat door Oummnia:
bedankt voor je hulp NuFFniet, vind em prachtig maar ik moet er heel veel spullen in kwijt.

Maaltje jij enig idee?
Ik ben aan het denken voor je nog...

17-10-2011, 10:11

Citaat door Oummnia:
bedankt voor je hulp NuFFniet, vind em prachtig maar ik moet er heel veel spullen in kwijt.

Maaltje jij enig idee?
dan zou je een wandkast kunnen overwegen waar je tv in kan.. tv meubels zijn over het algemeen zo ingericht dat je wat apparatuur er in kwijt kunt en eronder nog spullen.. maar als je echt veel spullen hebt dan is een tv wandkast mss toch beter

17-10-2011, 10:12

Citaat door NuFFniet:

in die 3 vakken eronder kun je toch behoorlijk wel wat kwijt lijkt me..

NuFF niet, ik denk dat je geen flauw idee hebt hoe klein ons appartement is en hoeveel papieren, spullen van mijn man, ik en de kinderen opgeborgen dienen te worden. Tis echt rwina..

17-10-2011, 10:13

Citaat door NuFFniet:
dan zou je een wandkast kunnen overwegen waar je tv in kan.. tv meubels zijn over het algemeen zo ingericht dat je wat apparatuur er in kwijt kunt en eronder nog spullen.. maar als je echt veel spullen hebt dan is een tv wandkast mss toch beter
ja dat bedoelde ik eigenlijk ook, maar kom alleen gammele lelijke tegen

17-10-2011, 10:13

Citaat door NuFFniet:

in die 3 vakken eronder kun je toch behoorlijk wel wat kwijt lijkt me..
nee zij wil een kast met mocro bergruimte. Die 2 kastjes beneden zijn net 3 laatjes, daar kun je niet iets in kwijt.

Wat ze denk ik wil is zo'n grote maar compacte turkenkast (qua inhoud) maar dan in designervorm (hoogglans)....

17-10-2011, 10:13



Citaat door Oummnia:

NuFF niet, ik denk dat je geen flauw idee hebt hoe klein ons appartement is en hoeveel papieren, spullen van mijn man, ik en de kinderen opgeborgen dienen te worden. Tis echt rwina..
ewa ja je hebt ons geen maten gegeven van je woonkamer.. of nog beter een plattegrond
dus nee heb geen idee hoeveel ruimte en hoeveel spullen je kwijt moet, maar maakt niet uit we proberen gewoon met je mee te denken tot zich vanzelf een oplossing aandient

17-10-2011, 10:15

Citaat door Oummnia:

NuFF niet, ik denk dat je geen flauw idee hebt hoe klein ons appartement is en hoeveel papieren, spullen van mijn man, ik en de kinderen opgeborgen dienen te worden. Tis echt rwina..
Heb je iets van een zolder? Misschien dat je wat efficienter de papieren enzo moet opruimen (werken met mappen) en een boekenkast aanschaffen om de mappen in kwijt te kunnen en oudere papieren op zolder bewaren. Voor de kinderen werken met van die plastic opbergdozen (voor zover je dat nog niet gebruikt).

17-10-2011, 10:19
wat ik me ook afvraag is of je voldoende ruimte hebt voor een wandkast ?
die dingen zijn best groot.. heb je een dressoir waar je evt. nog ruimte van kunt gebruiken ?
of zoals maaltje aangaf, is het ook niet handig om je opbergsysteem aan te passen ?

Pagina's : [1] 2