Bekijk volle/desktop versie : Een vraagje aan de Vrouwen...



Pagina's : [1] 2 3 4

16-10-2011, 20:19
[ Je wilt trouwen waar kies je dan voor een man die veel zussen heeft of juist een man die geen zussen heeft. ]

Explain?

16-10-2011, 20:19



Citaat door AlldayAllnight:
[ Je wilt trouwen waar kies je dan voor een man die veel zussen heeft of juist een man die geen zussen heeft. ]

Explain?
Mijn man heeft alleen maar zussen Het kan gezellig zijn hoor ik heb zelf ook alleen zussen

16-10-2011, 20:21
Het ligt eraan hoe die zussen zijn... Wij zijn zelf een groot gezin en het is altijd gezellig..... maar als het van die bemoeierds zijn dan ben ik ze liever kwijt dan rijk...

16-10-2011, 20:23
hoe minder zussen hoe beter het liefst geen zussen die zorgen alleen voor drama

16-10-2011, 20:25


Als of je dat bij voorbaat al weet?

16-10-2011, 20:25

Citaat door tazarinegirl:
Het ligt eraan hoe die zussen zijn... Wij zijn zelf een groot gezin en het is altijd gezellig..... maar als het van die bemoeierds zijn dan ben ik ze liever kwijt dan rijk...
Haha iedereen maar ja. Je trouwt toch met hem en niet met zijn zussen. En je weet nooit hoe zijn zussen in het begin zijn pas later

16-10-2011, 20:26
Als het zussen zijn die niet voor dram zorgen en gezellig zijn dan okee maar anders liever niet

16-10-2011, 20:28
een man die op het rechte pad is en werk heeft, wat moet je met zijn zussen?
ga je met hen in bed slapen of met hen samen leven ? nee toch

16-10-2011, 20:29
Liever een man met maximaal 2 zussen... Die al getrouwd zijn en al een leven hebben en niet met mijn leven zal bemoeien. Of die nog piepjong zijn..
Reden: vrouwen kunnen bitches zijn Dit heeft geen uitleg nodig he denk ik!

16-10-2011, 20:31

Citaat door geakkie:
Mijn man heeft alleen maar zussen Het kan gezellig zijn hoor ik heb zelf ook alleen zussen


Wauw, leuk om dit te horen, lekker positief! Hoor de laatste tijd alleen maar negatieve verhalen over zussen van toekomstige mannen vind ik jammer.

16-10-2011, 20:33

Citaat door tazarinegirl:
Het ligt eraan hoe die zussen zijn... Wij zijn zelf een groot gezin en het is altijd gezellig..... maar als het van die bemoeierds zijn dan ben ik ze liever kwijt dan rijk...


Nice.

Begrijp ik, maar wat nu als je met een man trouwt die meerdere zussen heeft en in het begin hebben ze zich anders voor gedaan en zijn ze goed met je omgegaan dit veranderde echter op het moment dat je samen bent gaan wonen met jouw man en bij jouw schoonouders over de vloer komt?

16-10-2011, 20:37

Citaat door AlldayAllnight:
Wauw, leuk om dit te horen, lekker positief! Hoor de laatste tijd alleen maar negatieve verhalen over zussen van toekomstige mannen vind ik jammer.
Je moet niet naar iedereen luisteren. Mijn schoonzussen stonden open voor mij en dat vond ik erg fijn ook in het begin toen we nog niet verloofd waren. ze wouden me graag leren kennen etc. Dat vond ik wel een plus punt maar 1 ding wat ik nooit en nooit zal doen is met mijn problemen naar hun toegaan. Ik heb mijn eigen zussen waar ik kan klagen en of mijn dingen vertellen zonodig het is.

16-10-2011, 20:38



Citaat door hunnybunny:
hoe minder zussen hoe beter het liefst geen zussen die zorgen alleen voor drama


Hoe kom je hierbij? Slechte verhalen gehoord.

16-10-2011, 20:39

Citaat door 2_Tangaouiias:
Als of je dat bij voorbaat al weet?


Mensen die inzicht hebben hebben het snel genoeg door.

16-10-2011, 20:41

Citaat door hbilaatje16:
Als het zussen zijn die niet voor dram zorgen en gezellig zijn dan okee maar anders liever niet


Helder.

Ps. Mooie jurk heb je aan. Check jouw hoekje

Pagina's : [1] 2 3 4