Bekijk volle/desktop versie : Eerst positief, 2 dagen later negatief? :(



16-10-2011, 14:23
Lieve dames,

Ik heb donderdag (2 dagen voor nod) positief getest. Gistere middag wilde ik er nog een doen, omdat ik toen eigenlijk mn regels moest krijgen. Test was negatief. Heb het vanochtend nogmaals geprobeerd met ochtend urine. Opnieuws negatief .. Heeft iemand van jullie dit wel eens meegemaakt?

Heb weinig tot geen hoop meer, maar de spanning de afgelopen dagen wordt me gewoon teveel

16-10-2011, 14:37


Bij mij was het ook so.

16-10-2011, 14:56
Dan zal het waarschijnlijk erg vroeg zijn misgegaan..

16-10-2011, 14:59

Citaat door Aldi:
Dan zal het waarschijnlijk erg vroeg zijn misgegaan..
Daar ben ik ook bang voor .. Als het zo is dan is het zo. Maar de onzekerheid !

16-10-2011, 16:24


Daarom mag je niet testen VOOR je nod, omdat er heel veel zwangerschappen sneuvelen voor je nod. Ik hoop dat je de test verkeerd gedaan hebt en alsnog zwanger bent

16-10-2011, 16:32
Gair inshAllah, moge je over een aantal dagen toch nog positief testen. Alles is Maktab, heb nog even geduld.

17-10-2011, 09:06

Citaat door AyourInou.:
Gair inshAllah, moge je over een aantal dagen toch nog positief testen. Alles is Maktab, heb nog even geduld.
InshaAllah. Heb nog steeds mn regels niet. Maar voel eigenlijk al wel sinds woensdag/donderdag lichte menstruatiepijn.

Heb sinds ik getrouwd ben nog geen nieuwe huisarts geregeld. Dus net gebeld en mag me zo komen inschrijven en kan er vanmiddag terecht. Ik mis mijn vertrouwde oo zoo behulpzame huisarts . Belde ze net, en de assistent vroeg me meteen of ik urine kan komen brenge. Maar het is hier 100 km vandaan