Bekijk volle/desktop versie : Chaabie die 10 uur door draait.



16-10-2011, 11:30
Salaam,

Ik ben opzoek naar een Chaabie cd die 10 uur doorgaat. Weten jullie waar ik die kan halen?

16-10-2011, 12:18


Ik heb voor mij eigen verloving een aantal nieuwe cd's gekocht. en die op een USB stick gezet. 2 goede boxen aangesloten op mijn laptop en het was een geslaagde avond!
muziek draaide gewoon door al shuffelend

16-10-2011, 12:18
waar woon je. Op de kruiskade in rotterdam heb je een zaak. den haag op de hoefkade naast supermarkt Tanger

16-10-2011, 12:26

Citaat door trouwjurk2011:
Ik heb voor mij eigen verloving een aantal nieuwe cd's gekocht. en die op een USB stick gezet. 2 goede boxen aangesloten op mijn laptop en het was een geslaagde avond!
muziek draaide gewoon door al shuffelend
Dat is ook wat ik in gedachten had. Zonder telkens zo een irritante stop te hebben. Ik zat eerst te denken aan zo een mengpaneel. Die kan je afhuren voor 100 euro. Maar dan heb je ook dat het telkens stop. Dat lijkt me vreselijk!

16-10-2011, 12:27


nee gewoon door laten gaan, misschien heeft iemand in je omgeving al zoiets in elkaar gezet. Je moet wel even nieuwe cd's halen met nieuwe nummers

16-10-2011, 12:30
Trouwens welke nummers had jij allemaal? Heb je ze nog op je USB Stick staan? Ik heb zelf echt al tig albums. Maar misschien dat jij nog nummers heb. Die ik nog niet heb.

16-10-2011, 12:34
Anyways, hoe deed jij dat bij het eten? Tijdens je v-feestje? Dan moet je wel eventjes stoppen toch. Of had je het op: Binnekomst, jurk, eten, afscheid? Ingesteld.

16-10-2011, 12:36
Ik had een nichtje instructies gegeven: een nummer van jalal hamdaoui bij binnenkomst. Tijdens eten gewoon heel zachtjes, taart snijden een nummer van maher zain.
Verder ben ik geen kenner wat liedjes betreft. Ken geen namen of liedjes, heb gewoon aan de verkoper gevraagd of ik de nieuwste cd's kon krijgen. Ik zal straks even zoeken of ik de usb stick kan vinden