Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft hier een Nederlandse man?



Pagina's : [1] 2

15-10-2011, 21:14
Ben best wel benieuwd hoe dat in zijn werking gaat!

15-10-2011, 21:44


Vraag het aan je zus..

15-10-2011, 22:23
Wat wil je daarover weten? I don't get it. Een nederlandse man is ook gewoon een man. Net zoals ieder ander zal hij zijn eigen goede punten en eigenaardigheden hebben. Niemand is hetzelfde.

15-10-2011, 22:48

Citaat door HETONDERZOEK:
Wat wil je daarover weten? I don't get it. Een nederlandse man is ook gewoon een man. Net zoals ieder ander zal hij zijn eigen goede punten en eigenaardigheden hebben. Niemand is hetzelfde.
echt he, doe normaal

ik ga straks ook een aantal topics openen:
-wie heeft een surinaamse man
-wie heeft een turkse man
-wie heeft een marokkaanse ma
-wie heeft een halfbloedje man
-wie heeft een chinese man
-wie heeft een poolse man
-wie heeft geen man

erg interessant allemaal

15-10-2011, 23:16


slecht slecht niet aan beginnen ookal is hij moslim het is en blijft een hollander die kutgedachtes blijve hetzelfde en je hebt dan nederlandse kafier schoonouders op verjaardagen of andere gelegenheden moet je kees, sandra, jolanda, egbert allemaal uitnodigen en gaan ze zeuren dat er geen alcohol is

15-10-2011, 23:20

Citaat door laantje3074:
slecht slecht niet aan beginnen ookal is hij moslim het is en blijft een hollander die kutgedachtes blijve hetzelfde en je hebt dan nederlandse kafier schoonouders op verjaardagen of andere gelegenheden moet je kees, sandra, jolanda, egbert allemaal uitnodigen en gaan ze zeuren dat er geen alcohol is

15-10-2011, 23:21

Citaat door Mansora:
Vraag het aan je zus..


Citaat door TakfirNederland:
echt he , je zus ging met een nederlander en nu kom je hier weer mee..



best triest om jullie marokkaanse zo nederig te zien smekend dat wie dan ook maar met jullie trouwt


Citaat door HETONDERZOEK:
Wat wil je daarover weten? I don't get it. Een nederlandse man is ook gewoon een man. Net zoals ieder ander zal hij zijn eigen goede punten en eigenaardigheden hebben. Niemand is hetzelfde.


Citaat door BlackCrow:
echt he, doe normaal

ik ga straks ook een aantal topics openen:
-wie heeft een surinaamse man
-wie heeft een turkse man
-wie heeft een marokkaanse ma
-wie heeft een halfbloedje man
-wie heeft een chinese man
-wie heeft een poolse man
-wie heeft geen man

erg interessant allemaal
Zeuren, zeuren en nog eens zeuren dat kunnen Marokkanen alleen!

16-10-2011, 09:33

Citaat door BlackCrow:
echt he, doe normaal

ik ga straks ook een aantal topics openen:
-wie heeft een surinaamse man
-wie heeft een turkse man
-wie heeft een marokkaanse ma
-wie heeft een halfbloedje man
-wie heeft een chinese man
-wie heeft een poolse man
-wie heeft geen man

erg interessant allemaal




Als het je allemaal niks kan interesseren verdwijn dan gewoon uit deze topic echt kinderachtig Hoor maar ja dat is nou eenmaal het gedrag van een tiener die nog aan het puberen is !!

16-10-2011, 10:28
Nederlandse man??? DE wereld vergaat echt binnenkort serieus....waarom ben je niet geinteresseerd in een Marokkaanse jongeman?? (zoals ik)


16-10-2011, 10:33
Oh my god, sommige reacties kunnen gewoon echt niet door de beugel gatverdamme, Net als die ezel hierboven mij. Wereld die vergaat omdat je met een Nederlandse man trouwt, ewa fhem.

16-10-2011, 10:37

Citaat door Singelette:
Klopt.. Best wel kortzichtig die reacties. Ze3ma schande als je niet met een Marokkaan trouwt. Er zijn meer vissen in de zee en de meeste Marokkaanse mannen zijn niet alles.
Niet opletten, gewoon je ding doen. Als hij maar een moslimzijnde is.

16-10-2011, 10:42
Allemaal noemen ze hem de eerste paar weken ACHMED zonder dat hij iets beseft omdat ie zogenaamd gepraktiseerd is....hahahaha.....................neem een neger is beter en noem hem Mimoun.

16-10-2011, 19:44



Citaat door laantje3074:
slecht slecht niet aan beginnen ookal is hij moslim het is en blijft een hollander die kutgedachtes blijve hetzelfde en je hebt dan nederlandse kafier schoonouders op verjaardagen of andere gelegenheden moet je kees, sandra, jolanda, egbert allemaal uitnodigen en gaan ze zeuren dat er geen alcohol is


Mijn Nederlandse familie heeft nog ooit gezeurd om alcohol bij mij thuis. Zij accepteren mij en de rest van ons gezin zoals wij zijn. Anders dan mijn marokkaanse familie die ALTIJD zeurt over anderen die 1. niet hetzelfde eten ( maar 3 gangen op een feest? dat kan toch niet!), 2. die van een andere stam afkomstig zijn dan henzelf, 3. die niet hetzelfde denken, doen, vinden.

Citaat door -Ga3Ga3Zoubida-:
Zeuren, zeuren en nog eens zeuren dat kunnen Marokkanen alleen!
Weet je wat nou zo typisch is aan marokkanen, hier op marokko.nl? Als zij een topic openen en niet de gewenste reactie krijgen van leden, dan wordt er steevast gezegd; je zeurt, je haat, je bent jaloers..

Kortom, je mag alleen op een topic reageren als je de juiste, gewenste reactie geeft.

Beetje raar, vind je ook niet

16-10-2011, 19:46

Citaat door taxi36:
Nederlandse man??? DE wereld vergaat echt binnenkort serieus....waarom ben je niet geinteresseerd in een Marokkaanse jongeman?? (zoals ik)

Waarschijnlij is NIEMAND geinteresseerd in je omdat je zo dom bent dat je denkt dat de wereld vergaat omdat mensen uit verschillende culturen tegenwoordig met elkaar trouwen.

16-10-2011, 20:00
Er zou een docu over moet komen op tv..

een kijkje in het leven van fatima en kees



Pagina's : [1] 2