Bekijk volle/desktop versie : Voor een Broeder



Pagina's : [1] 2 3

15-10-2011, 13:26
Salaamoe 3alaikoem broeders,

Ik ben een broeder die hard opzoek is naar een baan. Ik zit al een aantal maanden zonder inkomen en dat begint nu moeilijk te worden, vooral omdat ik een aantal grote vaste lasten heb per maand. Wie kan mij aub helpen aan een baan? Watvoor werk maakt niet uit, ik ben bereid alles te doen (wat islamitisch toegestaan is). Ik ben woonachtig in Den Haag, maar werk in de omliggende steden is ook goed, als die qua openbaar vervoer te bereiken is.

Schoonmaakwerk, inpakwerk, tuinbouw, maakt allemaal niet uit, als het maar werk is waar praktiserende mannen makkelijk kunnen werken en gebed etc kunnen verrichten. Misschien werken de broeders hier ergens en hebben nog een plekje vrij, laat me dat dan aub weten. Ofmisschien kennen jullie een moskee waar ze hard opzoek zijn naar arabische leraren voor kinderen/jongens. Laat me dit dan ook weten via islamlessen@hotmail.com of via PM.

Djazaakoem Allahoe ghayran.

wassalaam.

15-10-2011, 14:16


Moge Allah het voor jou vergemakkelijken, amien!

15-10-2011, 14:45

Citaat door 28september2011:
uitkering
Dat gaat niet lukken, ik ben getrouwd en mijn vrouw is onder de 27 waardoor ze verplicht een werktraject moet volgen en dat willen we niet. De werkplaats waar ze dan heen wordt gestuurd is gemengd en overgrote deel zijn mannen die daar werken. Ik heb liever zelf een baan.

15-10-2011, 14:46
vraag voor jezelf alleen aan
maar dan heb je wel alvast 600 maar beter dan niks

15-10-2011, 14:50



Citaat door 28september2011:
vraag voor jezelf alleen aan
maar dan heb je wel alvast 600 maar beter dan niks
Kon dat maar. Dat hebben we gedaan voor een periode, maar dat moet ik nu allemaal terug betalen, omdat ik dus geen recht had op alleenstaande uitkering, omdat ik getrouwd ben. Vandaar dat ik echt een baan nodig heb, ik zit met vaste lasten en deze schuld die ik voor eind dit jaar terug moet hebben betaald anders wordt het bedrag met 1/3 verhoogd. het gaat al om een bedrag in de duizenden, dus ga die risico niet weer lopen. Barakallaho fik

15-10-2011, 19:31
Incha Allah zul je spoedig een baan vinden. Kun je niet googlen of er vacatures open staan? Vast wel in de tuinbouw toch..

15-10-2011, 21:05
Inchallah, ik heb zelf nog niks gevonden, mocht iemand vacatures zijn tegen gekomen, dan zou ik het erg op prijs stellen als ze dat hier plaatsen.

15-10-2011, 21:37
Ik heb je een puntje gestuurd, je kan het daar proberen.

15-10-2011, 22:28
Moge Allah het voor jullie vergemakkelijken,Ameen

15-10-2011, 23:27
ze zoeken bij randstad mensen voor telfort, en werken daar vele broeders en zusters en je kunt daar het gebed verrichten, wellicht ook wat voor je vrouw, callcenter werk is dit inbound...ze geven reiskosten en betalen rond de 10 euro per uur

ik heb zelf ook voor ze gewerkt, en het is een ideale baan als je geen carriere wil maken

randstad adam bijlmer bemiddeld voor ze als het goed is

15-10-2011, 23:35
ga maar in de kassen werken.

15-10-2011, 23:39

Citaat door MOCROMAN21:
ga maar in de kassen werken.
Allaahtif ntaya ma fiekshi ra7ma be3dek lol

16-10-2011, 00:01


hadha ra7matoen aqwa mien ayi shay madha qalatoem

16-10-2011, 13:56

Citaat door Renunciatie:
Ik heb je een puntje gestuurd, je kan het daar proberen.
ik heb het gezien, ik ken het zelf niet, maar zal er wel naar toe gaan inchallah. weet jij of daar mannen of vrouwen werken?

16-10-2011, 14:15

Citaat door ouafaetoen:
ze zoeken bij randstad mensen voor telfort, en werken daar vele broeders en zusters en je kunt daar het gebed verrichten, wellicht ook wat voor je vrouw, callcenter werk is dit inbound...ze geven reiskosten en betalen rond de 10 euro per uur

ik heb zelf ook voor ze gewerkt, en het is een ideale baan als je geen carriere wil maken

randstad adam bijlmer bemiddeld voor ze als het goed is


ik ga ze proberen inchallah,chokran


Citaat door TakfirNederland:
hmm langs uitzendbureaus gaan broeder...


gedaan, maar nog niks aangeboden gekregen.


Citaat door MOCROMAN21:
ga maar in de kassen werken.
heb je een nummer of een adresje waar ze mensen nodig hebben wat makkelijk te bereiken is met ov?

Pagina's : [1] 2 3