Bekijk volle/desktop versie : Ik word emotioneel van glitters in de zon.



15-10-2011, 11:57
Er komt een soort jeugdsentiment naar boven dat ik niet kan verklaren. Iemand iets vergelijkbaars of spoor ik em gewoon niet?

15-10-2011, 12:24



Citaat door HeiligeHo:
Er komt een soort jeugdsentiment naar boven dat ik niet kan verklaren. Iemand iets vergelijkbaars of spoor ik em gewoon niet?
teken dat je de jongste niet meer bent.

Ik heb me er zelfs een keer op betrapt dat ik zelfs bij films die ik in de jaren 80 maar niets vond, niet verder zap.

15-10-2011, 12:34

Citaat door Tumbleweed:
Er is waarschijnlijk vroeger iets gebeurt waarmee je onderbewustzijn een link maakt bij het zien van dat beeld. Waarschijnlijk een heel gelukkige ervaring.


Ik denk dat het begin van mijn jeugd in zijn geheel erg gelukkig was. Oh how I miss those days. Kan ze nooit meer overdoen, ook zoiets emotioneels.

Citaat door brownie74:
teken dat je de jongste niet meer bent.

Ik heb me er zelfs een keer op betrapt dat ik zelfs bij films die ik in de jaren 80 maar niets vond, niet verder zap.
Het is wel erg als ik me op mijn 21e al niet meer zo jong voel. Moet wel zeggen dat ik gisteren een sterk besef van leeftijd kreeg toen ik wat oudjes vooruit zag struinen. We kijken altijd vooruit naar wat er komen gaat alsof we iets leukers verwachten terwijl het feit is dat het begin van je leven het allerleukst is. Alles wat gaat komen is minder spannend, leuk, nieuw. Je went zelfs aan de tijd waardoor de dagen steeds korter gaan lijken. Uiteindelijk zul je oud worden en inmiddels zo verveeld zijn dat je niet meer opkijkt tegen doodgaan.


15-10-2011, 12:36
Je bent oud aan het worden, beterschap...

15-10-2011, 12:39



Citaat door Sihaaam-:
Je bent oud aan het worden, beterschap...
Ouderdom is niet te genezen meid.

15-10-2011, 12:41

Citaat door HeiligeHo:
Ouderdom is niet te genezen meid.
Laten we hopen dat het ooit wel valt te genezen, maar de kans op die genezing is zeeeeeeeeeeeer klein.