Bekijk volle/desktop versie : Tweeling kinderwagen? Of andere oplossing?



Pagina's : [1] 2

15-10-2011, 10:21
Als de baby geboren word is mn zoontje in sha'Allaah 14 maanden. Denk niet dat ie goed zelf kan lopen dan (toch, bij welke leeftijd is dat?). Ik zoek iets wat ik in mn eentje de trap op en af kan tillen. Zo'n hele brede kinderwagen zie ik niet echt zitten daarom.. En heb sowieso t liefst iets waar je een maxicosi op kan klikken, kan dat wel met dat soort wagens? Buggy stand voor de 1 en maxicosi voor de ander?
Die tweelingwagen waar ze onder/boven elkaar zitten vind ik niet echt aantrekkelijk eruit zien. En t moet eig ook nog niet te duur..

What to do?

15-10-2011, 11:25


Ik heb wel eens een kinderwagen gezien met daarop een zitje voor iets oudere kinderen. Misschien kan je informeren bij zaken met een groot aanbod in kinderwagens.

15-10-2011, 11:31
de leukste wagen voor 2 kids vind ik de bugaboo donkey en de phil & teds.. die lijken me ook t handigst.. maar best prijzig.. anders miss ff op marktplaats kijken!
denk sowieso dat 2 ling wagens n stuk zwaarder zijn om op en af de trap te tillen heb je geen kelder?

15-10-2011, 11:43
Toen mijn jongste geboren was was mijn middeste 1,5 jaar.
Ik had toen een bugaboo frog gekocht met een plankje maar dat was meteen eerste keer al drama.
Hij wou er niet op staan en elke keer als de buggy stilstaat ging die van het plankje af.
Heb toen de bugaboo weer verkocht en toch maar een duobuggy gekocht.
Deze is alleen niet zo lang als een gewoon duowagen ik krijg ook vaak te horen waar ik m gekocht heb.
Hij is alleen wat aan de zware kant.
http://www.voordebaby.com/1NL75100196/kids-river-urban-tandem-black-grey-black-frame/
dit is m die ik heb.
ik zie veel mensen ook met deze rijden en lijkt me heel soepel.
http://www.pixmania.nl/nl/nl/7964981/art/graco/quattro-tour-duo-completo.html?Partenaire=twenga&CodePromo=oui&srci d=8794&var=0ac7b9f97598f6c424ffcb7010f56985&aftrac k=TVRBd09UczRPRFk1OzEzMTg2NzE3OTA7dmFyPTBhYzdiOWY5 NzU5OGY2YzQyNGZmY2I3MDEwZjU2OTg1

15-10-2011, 11:44


Op die laatste kan je ook een maxi cosi klikken maar op die ik heb niet.

15-10-2011, 12:13

Citaat door LamiaNoor:
Ik heb wel eens een kinderwagen gezien met daarop een zitje voor iets oudere kinderen. Misschien kan je informeren bij zaken met een groot aanbod in kinderwagens.
Welke winkel denk je waar ik moet kijken? De prenatal bij ons heeft wel een paar wagens, maar heb er nog nooit een tweeling wagen tussen gezien..

Citaat door MamaVanR:
de leukste wagen voor 2 kids vind ik de bugaboo donkey en de phil & teds.. die lijken me ook t handigst.. maar best prijzig.. anders miss ff op marktplaats kijken!
denk sowieso dat 2 ling wagens n stuk zwaarder zijn om op en af de trap te tillen heb je geen kelder?
Die bugaboo donkey is idd wel leuk! De site van die phil en teds snap ik niet, haha.

T is dat ik m echt wil uitproberen, kijken of ie in de auto past etc. Ik weet niet of de mensen op marktplaats dat geduld hebben..

Ja denk ik ook. Nee helemaal geen opbergruimte. De wagen staat nu ook in de babykamer.. En de trap is echt heel stijl, niet zo breed en ook glad.. Mn man zei al, waarom niet deze wagen houden en dan een draagzak kopen. Maar als ik in mn eentje weg moet is dat toch vervelend, weet niet hoe goed je een kinderwagen kunt tillen met een draagzak om bijvoorbeeld.

T is nog ver weg gelukkig, tijd genoeg om te bedenken wat t verstandigst is.

15-10-2011, 12:36

Citaat door riffia19:
Toen mijn jongste geboren was was mijn middeste 1,5 jaar.
Ik had toen een bugaboo frog gekocht met een plankje maar dat was meteen eerste keer al drama.
Hij wou er niet op staan en elke keer als de buggy stilstaat ging die van het plankje af.
Heb toen de bugaboo weer verkocht en toch maar een duobuggy gekocht.
Deze is alleen niet zo lang als een gewoon duowagen ik krijg ook vaak te horen waar ik m gekocht heb.
Hij is alleen wat aan de zware kant.
http://www.voordebaby.com/1NL75100196/kids-river-urban-tandem-black-grey-black-frame/
dit is m die ik heb.
ik zie veel mensen ook met deze rijden en lijkt me heel soepel.
http://www.pixmania.nl/nl/nl/7964981/art/graco/quattro-tour-duo-completo.html?Partenaire=twenga&CodePromo=oui&srci d=8794&var=0ac7b9f97598f6c424ffcb7010f56985&aftrac k=TVRBd09UczRPRFk1OzEzMTg2NzE3OTA7dmFyPTBhYzdiOWY5 NzU5OGY2YzQyNGZmY2I3MDEwZjU2OTg1


Citaat door riffia19:
Op die laatste kan je ook een maxi cosi klikken maar op die ik heb niet.
Die ziet er top uit! En de prijs ook.. Waar gebruik jij m allemaal voor? Want als je met de auto weg wilt moet je toch los nog de maxicosi meenemen en een zitje voor je andere kind (of deed je m nog in de maxicosi toen).
Wel jammer dat ie btje zwaar is.. Maar denk dat ie wel handiger is dan zo'n hele brede of hele lange idd!

Heb jij m van internet of uit n winkel?

15-10-2011, 12:46

Citaat door dutchSaliha:
Die ziet er top uit! En de prijs ook.. Waar gebruik jij m allemaal voor? Want als je met de auto weg wilt moet je toch los nog de maxicosi meenemen en een zitje voor je andere kind (of deed je m nog in de maxicosi toen).
Wel jammer dat ie btje zwaar is.. Maar denk dat ie wel handiger is dan zo'n hele brede of hele lange idd!

Heb jij m van internet of uit n winkel?
Ik heb zelf geen auto en maak veel gebruik van openbaar vervoer.
Zefs in de smalste deuren past ie en inklappen is ook hee makkeijk.
Ik had m via marktplaats gekocht.
als we met de auto gaan is het meestal met me man en daarom laat ik ook vaak de maxi cosi in de auto zitten en de autostoel voor me andere kindje zit er ook in.
Vond het in het begin wel jammer dat er geen maxi cosi op kon maar zo een babynestje krijg je erbij dat is net een wiegje en ze liggen ook heerlijk comfortabel.

16-10-2011, 14:00

Citaat door riffia19:
Ik heb zelf geen auto en maak veel gebruik van openbaar vervoer.
Zefs in de smalste deuren past ie en inklappen is ook hee makkeijk.
Ik had m via marktplaats gekocht.
als we met de auto gaan is het meestal met me man en daarom laat ik ook vaak de maxi cosi in de auto zitten en de autostoel voor me andere kindje zit er ook in.
Vond het in het begin wel jammer dat er geen maxi cosi op kon maar zo een babynestje krijg je erbij dat is net een wiegje en ze liggen ook heerlijk comfortabel.
Aah zo. Ik ga juist nooit met het openbaar vervoer en juist vaak met de auto. Ik ga ook ff kijken op marktplaats. Bedankt voor je tips!


MamaVanR, omdat die bugaboo donkey net nieuw is, is ie nog nergens op marktplaats. En nieuw kost ie voor 2 kids ongeveer 1400 euro! Helaas, want die lijkt me echt handig.

17-10-2011, 19:50
Deze kwam ik per toeval tegen bij Prenatal: http://www.prenatal.nl/shop/Kinderwagens-Duowagens/Topmark-Topmark-duotandem-nw-Zwart-black-49425.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&id=49 425

Heb gelijk een stukje gereden en hij rijdt echt wel fijn! Alleen denk ik dat luchtbandjes toch fijner zijn...

17-10-2011, 20:14
En deze is er ook dus, de hauck duett


17-10-2011, 20:14

Citaat door Bi-Idhnillaah:
Deze kwam ik per toeval tegen bij Prenatal: http://www.prenatal.nl/shop/Kinderwagens-Duowagens/Topmark-Topmark-duotandem-nw-Zwart-black-49425.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&id=49 425

Heb gelijk een stukje gereden en hij rijdt echt wel fijn! Alleen denk ik dat luchtbandjes toch fijner zijn...
Kan je daar ook n maxicosi op zetten?

17-10-2011, 23:21



Citaat door dutchSaliha:
Als de baby geboren word is mn zoontje in sha'Allaah 14 maanden. Denk niet dat ie goed zelf kan lopen dan (toch, bij welke leeftijd is dat?). Ik zoek iets wat ik in mn eentje de trap op en af kan tillen. Zo'n hele brede kinderwagen zie ik niet echt zitten daarom.. En heb sowieso t liefst iets waar je een maxicosi op kan klikken, kan dat wel met dat soort wagens? Buggy stand voor de 1 en maxicosi voor de ander?
Die tweelingwagen waar ze onder/boven elkaar zitten vind ik niet echt aantrekkelijk eruit zien. En t moet eig ook nog niet te duur..

What to do?

Sallam,
Ik was toevallig ook al aan het kijken naar zon kinderwagen.
Want als me 2de kindje word geboren inschaallah dan is me eerste kindje ongeveer 13 weken.
Dus we zitten ongeveer in hetzelfde schuiltje. Ik was een beetje op marktplaatsaan het rond kijken of er wat tussen zit. En binnenkort ga ik wat baby winkels langs.
Wanneer verwacht jij jou 2de kindje? Die van mij verwacht ik eind februari.

18-10-2011, 14:40

Citaat door dutchSaliha:
Kan je daar ook n maxicosi op zetten?
Volgens mij wel.. Hij reed echt heel fijn! Wilde hem toen ook gelijk kopen. Prijs valt ook erg mee. Alleen hadden we haast en is het er niet van gekomen.

Nu heeft mijn man zoiets van, tegen die tijd kan onze dochter lopen en ik wil niet met zo´n gigantische wagen lopen (wat ik wel begrijp). Heb hem gister eentje laten zien die hier ook in het topic staat, en daar was ie wel tevreden over. Wil denk ik toch wel een wagen hoor.. heb geen zin om met 2 buggy's te gaan lopen. Wat nou als ik alleen over straat moet.

Alleen ik twijfel nu of ik een wagen moet nemen met luchtbanden of niet.

18-10-2011, 14:41
Die Hauck Duett heeft mijn buurvrouw ook. Vind het altijd zielig als ik kindjes daarin zie.. Heb het idee dat ze zo worden weggestopt. Slaat nergens op natuurlijk, maar ik vind het echt geen gezicht.

Pagina's : [1] 2