Bekijk volle/desktop versie : hoe heet 'alqatraan' in het nederlands??



Pagina's : [1] 2 3

14-10-2011, 22:00
weet iemand dit? zou een zwart spul zijn dat ze in marokko hebben. zou goed tegen haaruitval zijn?

laat elke info die je hebt over dit produkt hier achter aub.

en kent er iemand de benaming in het berbers??

14-10-2011, 22:15


Op de markt van beverwijk kan je die halen...Ze hebben daar echt van alles

14-10-2011, 22:31
in beverwijk hebben ze echt van die neppe dingen had een keer louiza voor me zoontje gehaald nou die zat vol beestjes en katran kan je het beste uit marokko halen het stinkt wel heeeeel erg maar is goed tegen haaruitval je moet dan ook maar een halfe theelepel gebruiken want het is echt sterk spul ik heb het zelf ook uit marokko gehaald

14-10-2011, 22:38
is het geen terpentijnolie ofzo? in het berbers hoor ik m'n moeder Bourbe7 zeggen. Ik weet niet of het in alle dialecten zo is.

14-10-2011, 22:39



Citaat door majdouline83:
in beverwijk hebben ze echt van die neppe dingen had een keer louiza voor me zoontje gehaald nou die zat vol beestjes en katran kan je het beste uit marokko halen het stinkt wel heeeeel erg maar is goed tegen haaruitval je moet dan ook maar een halfe theelepel gebruiken want het is echt sterk spul ik heb het zelf ook uit marokko gehaald
ow leg eens uit, hoe ziet het eruit??is het olie? zie je verschil in je haar? hoelang en hoe gebruik je het?
(hoop dat je geen spijt hebt dat je hebt gereageerd met al deze vragen haha)

14-10-2011, 22:40

Citaat door nuriye:
is het geen terpentijnolie ofzo? in het berbers hoor ik m'n moeder Bourbe7 zeggen. Ik weet niet of het in alle dialecten zo is.
bourbe7, nooit van gehoord. gebruik jij dit ook? is het goed?

14-10-2011, 22:41
het is niet olie achtig is een soort zwarte water wat echt heeeeel erg stink en je moet er heel weing van gebruiken je kan het in hena doen of in een kruiden masker met hena kruiden en zo het beste is om het te gebruiken met knoflook ik weet niet voor wat jij het wilt gebruiken heb je haaruitval?

14-10-2011, 22:44

Citaat door nuriye:
is het geen terpentijnolie ofzo? in het berbers hoor ik m'n moeder Bourbe7 zeggen. Ik weet niet of het in alle dialecten zo is.
ja klopt me man noemt het ook zo in het berbers maar dan tement bourbe7 zo heet het in het berbers wij zeggen katran maar meid het stinkt echt heel erg al was je je ruikt het zeker 6 weken en vooral als je haar nat wordt dus als je het ooit gaat gebruiken verwijd de regen hihihih

14-10-2011, 22:49

Citaat door gewoon4:
bourbe7, nooit van gehoord. gebruik jij dit ook? is het goed?
Nee, nooit voor m'n haar gebruikt. Wij gebruiken het in waterkannen, geeft zo'n speciaal smaakje aan het water. Ik vind het trouwens helemaal niet stinken. Ik vind het dropachtig ruiken. Maar ik ben ook wel een weirdo wat dat soort dingen betreft hahaha.

14-10-2011, 22:52
nuriy dropachtig hahaha zeker weirdo hahaha het is is net iets dat gerookt is maar stinktttttttt vreselijk jammer dat je het niet kan ruiken anders had ik het nu bij me pc gezet ze gebruiken het ook voor mensen die epelepsi hebben zodat ze weer wakker worden nou dan is het echt geen dropgeur hihih

14-10-2011, 22:54

Citaat door majdouline83:
het is niet olie achtig is een soort zwarte water wat echt heeeeel erg stink en je moet er heel weing van gebruiken je kan het in hena doen of in een kruiden masker met hena kruiden en zo het beste is om het te gebruiken met knoflook ik weet niet voor wat jij het wilt gebruiken heb je haaruitval?
ja ik heb haaruitval en dus ook minder haar van voor, zou graag een bos haar willen haha, zou die lkatraan me een bos haar bezorgen ? ;-)

14-10-2011, 22:55

Citaat door nuriye:
Nee, nooit voor m'n haar gebruikt. Wij gebruiken het in waterkannen, geeft zo'n speciaal smaakje aan het water. Ik vind het trouwens helemaal niet stinken. Ik vind het dropachtig ruiken. Maar ik ben ook wel een weirdo wat dat soort dingen betreft hahaha.
waterkannen? in marokko dan of bedoel je hier in de waterkoker?
heb jij dit ook van marokko?

14-10-2011, 22:58


je kan dan beter eerst knoflook en olijfe olie proberen en dan pas naar de katran overstappen je moet knoflook door midden snijden in over je hoofdhuid wrijven of olijfe olie opwarmen en er knoflook in doen en dan elke week een als masker in je haar doen helpt echt ik heb er ervaring mee

14-10-2011, 23:02

Citaat door majdouline83:
je kan dan beter eerst knoflook en olijfe olie proberen en dan pas naar de katran overstappen je moet knoflook door midden snijden in over je hoofdhuid wrijven of olijfe olie opwarmen en er knoflook in doen en dan elke week een als masker in je haar doen helpt echt ik heb er ervaring mee
dit heb ik een tijdje geleden geprobeert een paar maanden lang, had toen geen haaruitval maar ook niet meer haar of zo, nu ik gestopt ben heb ik terug haaruitval. daarom wou ik nu die lkatraan proberen..heb jij geen goede ervaringen met lkatran dan?

14-10-2011, 23:18
jawel katran is heel goed hoor heb goede ervaringen ermeedus probeer het dan maar

Pagina's : [1] 2 3