Bekijk volle/desktop versie : Criminelen let op!!



Pagina's : [1] 2 3

07-01-2003, 21:55
Vele mensen zien mij als gek. Misschien klopt dat ook. En zoals de verstandige onder jullie weten kan een waarschuwing van een gek nooit gek zijn.

Ik zag iemand een topic openen over criminaliteit in kanaleneiland gedaalt. Ik zag ook veel positieve reacties. Maar ik heb hier en daar contacten zitten. Ik geloofde het zelf niet. Alle nederlanders zijn bijna uit kanaleneiland vertrokken. Er blijft dus niks over om te stelen voor de kruimel dieven. Maar ik ben toen zelf met vrienden op onderzoek gegaan van wat ik hoorde. Ik hoorde dat er allemaal marokkaanse infiltranten in kanaleneiland liepen die info verzamelde voor iba3ash.
Er zijn hierdoor vele mensen opgepakt en de meeste hebben een voorwaardelijke straf. Ze kunnen niks meer doen. Overal op straat rijden undercover auto's. Ze houden meerdere malen per dag straten in de gaten. Maar gelukkig zijn de meeste mensen van die wijk verstandig en doen weinig op straat. Hierdoor zijn iba3ash bijna werkloos geworden, er valt niks meer op te pakken. Overheid is hierdoor gek geworden, want er is pas voor miljoenen verbouwd voor een nieuwe politiebureau in de wijk, om zhema indruk te maken. Je wordt de laatste tijd moeilijk toegelaten als marokkaan om aangifte te doen voor iets. Ze vertellen je om het probleem zelf op te lossen. Uit bende onderzoek is gebleken dat 80 % van de agenten marokkanen niet vertrouwt.(je weet weet wat ik bedoel) vinden jullie het dan gek dat marokkanen in de top staan. Wij maken meer kans om aangehouden te worden, dus daarom zij wij overbevolkt in de gevangenissen. Ik ken vage nederlanders die meer doen dan marokkanen. Alleen houd een agent nogmaals liever een marokkaan aan.

Mensen neem een voorbeeld van kanaleneiland en laat je niet verassen.

07-01-2003, 22:01


Bedankt voor die nutteloze informatie.

Handyman for President!

07-01-2003, 22:04
WHAHAAHAHA

MIJN WOONPLAATS IS FAMOUS

he handyman relax,

als je word opgepakt voor de delicten die er in kanaleneiland worden gepleegd, zit je toch niet zo lang


grapje hoor


maarre..
ben je ook kanaleneilander

07-01-2003, 22:08

Citaat:
Origineel gepost door butterfly1983
Ben je er ook weer
He gekkie, ik probeerde je nog te bereiken wallah. Ik hoorde dat het daarzo in limburg onder was gelopen. Ik hoop dat alles goed met je gaat!! Ene beste wense nog...

Hoe heb je zoiets kunnen overleven?? Ik denk door die vlinders, die hebben jou naar een veilig hoge plek vervoerd. Vandaar butterfly!!
Je bent inderdaad goed voorbereid op alles. Net als mijn fan mariah trouwens....

07-01-2003, 22:12



Citaat:
Origineel gepost door delila16
WHAHAAHAHA

MIJN WOONPLAATS IS FAMOUS

he handyman relax,

als je word opgepakt voor de delicten die er in kanaleneiland worden gepleegd, zit je toch niet zo lang


grapje hoor


maarre..
ben je ook kanaleneilander
ik woon in utrecht, dus maak geen onderscheid in wijken. Je moet gewoon overal goed opletten.....ik heb toevallig kanaleneiland uitgekozen omdat die wijk extreem in de gaten gehouden worden, door allerlei nieuwe technieken.

07-01-2003, 22:14

Citaat:
Origineel gepost door Handyman
ik woon in utrecht, dus maak geen onderscheid in wijken. Je moet gewoon overal goed opletten.....ik heb toevallig kanaleneiland uitgekozen omdat die wijk extreem in de gaten gehouden worden, door allerlei nieuwe technieken.
it's just kanaleneiland
geen actie-filmpje



en wat bedoel je met dus maak geen onderscheid in wijken?

Verklaar je nader?


07-01-2003, 22:17

Citaat:
Origineel gepost door AngeliNora
BlaBlaBla
he dank je wel voor je verhelderende bijdrage

relax

07-01-2003, 22:22

Citaat:
Origineel gepost door delila16
he dank je wel voor je verhelderende bijdrage

relax
Die blablabla zei ze omdat ze jaloers is op jou denk ik?? Want zij was mijn ex. Ze wilde niet afvallen, ik hou van mariah type's. Dus heb ik haar gedumpt via msn heel zwak van mij maar ik kon niet anders!! Ik had het er zwaar mee!!

07-01-2003, 22:28

Citaat:
Origineel gepost door Handyman
Die blablabla zei ze omdat ze jaloers is op jou denk ik?? Want zij was mijn ex. Ze wilde niet afvallen, ik hou van mariah type's. Dus heb ik haar gedumpt via msn heel zwak van mij maar ik kon niet anders!! Ik had het er zwaar mee!!
HAHAHAHAHA you wish meneertje.Ik heb niks met jou gehad of wou iets met je,dus kom hier niet domme dingen zeggen hoor.Wantuh zo komt het nog geloofwaardig over...Mariah types wat kan jij liegen zeg......................slijmende balhaar!!!!!JALOERS OM JOU??????????????????????????????????????????????? ??? GET A LIVE PLEASE....... en blabla was omdat het een saaie topic is.

07-01-2003, 22:29

Citaat:
Origineel gepost door Handyman
Die blablabla zei ze omdat ze jaloers is op jou denk ik?? Want zij was mijn ex. Ze wilde niet afvallen, ik hou van mariah type's. Dus heb ik haar gedumpt via msn heel zwak van mij maar ik kon niet anders!! Ik had het er zwaar mee!!
SOO..

Wat is hier allemaal gaande?
LIEFDECRISIS


I'LL BETTER STAY OUT



07-01-2003, 22:30
Hey dalila hij lult wallah.........................hij is wahd liegebeest dat is immers zijn nickname op msn.

07-01-2003, 22:32

Citaat:
Origineel gepost door AngeliNora
Hey dalila hij lult wallah.........................hij is wahd liegebeest dat is immers zijn nickname op msn.


wel een grappige actie van hem
je reageerde heel verhit


beslama

07-01-2003, 22:35


Ja omdat ik niet tegen mensen kan die liegen....En dit gewoon een rotsteeek is dat ie het HIER plaatst,daar hou ik niet van.Hoe zou jij reageren als het WAAR was zou ik er niet op ingaan,maar goed DROP IT.

07-01-2003, 22:39

Citaat:
Origineel gepost door AngeliNora
Ja omdat ik niet tegen mensen kan die liegen....En dit gewoon een rotsteeek is dat ie het HIER plaatst,daar hou ik niet van.Hoe zou jij reageren als het WAAR was zou ik er niet op ingaan,maar goed DROP IT.
exactly----> drop it


07-01-2003, 22:41

Citaat:
Origineel gepost door delila16


wel een grappige actie van hem
je reageerde heel verhit


beslama
Alleen ik weet hoe ik haar op die temperatuur kan brengen daarom mag ik haar ook. Ik mag al mijn exen. Ik wist gewoon dat zei hierop zou reageren vandaar dat ik hem bij de topic liefde en relaties plaatsen, want ze heeft mij gedreigt om al mijn topics te verpesten. Ze dwingt me om naar de oranjeboomstraat te komen om vieze dingen te spelen........ik hoop dat je mij gelooft..........maar ik maakte haar alleen via msn geil!!! en beloofde haar iedere dag langs te komen.......maar ik verzinde telkens een smoes ..........ik gaf haar nog een hind door mezelf liegebeest te noemen op msn. Maar ze was zo dom dat ze overal in trapte.

Geintje mensen naor angel is een toffe meid. Ik loop maar te dollen. Het is maar internet.....

Pagina's : [1] 2 3