Bekijk volle/desktop versie : hoe gedraag jij je



07-01-2003, 21:41
hoe gedraag jij je tegenover iemand waarvoor je speciale gevoelens hebt? en hoe gedraag je je als je een relatie hebt?

ga je veel praten word je stiller ga je veel lachen ga je diegene minder bellen ga je diegene meer bellen ontwijken of juist meer aandacht geven
zeggen of zwijgen etc......................................

07-01-2003, 21:42


ik heb geen idee...maar dat kun je moeilijk op voorhand weten..tot als je er staat zal ik maar zeggen

07-01-2003, 21:44
By mij is da heeeeel erg ik ben bang dat die persoon t ziet DuZssZss ga ik m ontwijken niet meer tegen praten beetje kapsones hier en daar...

Echt erg zodra ik op iemand ben daarom haaaaaat ik da liefde....ik kom ook altijd da verkeerde tegen vandaar da ik altijd zo reageer.


07-01-2003, 21:44
schijnheilig gedragen

07-01-2003, 21:49



Citaat:
Origineel gepost door sherine
hoe gedraag jij je tegenover iemand waarvoor je speciale gevoelens hebt? en hoe gedraag je je als je een relatie hebt?

ga je veel praten word je stiller ga je veel lachen ga je diegene minder bellen ga je diegene meer bellen ontwijken of juist meer aandacht geven
zeggen of zwijgen etc......................................
Praten? Ha!

Waarom praten als je leukere dingen met je tweetjes kan doen!

07-01-2003, 21:51
dan ga ik
HARD TO GET
spelen

HIHIHHI

:ZWAAI:

07-01-2003, 21:52

Citaat:
Origineel gepost door Drugsdealer
Praten? Ha!

Waarom praten als je leukere dingen met je tweetjes kan doen!
praat je ook zo met jou liptop om leuke dingen samen te doen

07-01-2003, 21:53
hahahahahahaha thanx samorra en anderen hahaha mensen worden echt zo vreemd en verschillend
het is altijd zo je moet jezelf blijven das het beste maar volgens mij blijf je dat nooit met die gekke hormoontjes

07-01-2003, 22:02
hwuhauahauhauhahaah it`s good to be back