Bekijk volle/desktop versie : Ben Jij Emotioneel ?? effe hier Testen



Pagina's : [1] 2

07-01-2003, 21:30
Ben jij emotioneel?
Bij het minste of geringste moet je al een traantje wegpinken. Tranen met tuiten als er iets verdrietigs gebeurd is. Of juist helemaal niet. Word je er niet warm of koud van als er iets gebeurt waarbij je hele omgeving het te kwaad krijgt?
Kortom: Ben jij emotioneel of juist een koele kikker? De redactie van Girls Only.nl ontwikkelde speciaal voor haar bezoekers deze test. Aan het einde van de test krijg je een uitgebreide uitslag.

Druk dus snel op de start-knop om erachter te komen of jij emotioneel bent of niet.




http://www.girlsonly.nl/frontpage.php?d=test_4

07-01-2003, 21:34


jij test ons graag hé

07-01-2003, 21:36
Je hebt 84 punten van de 100
70 - 100 punten
Jij barst al in tranen uit als er een grasspriet elders in de wereld uit de aarde wordt getrokken. Je moet je elke dag voorzien van minstens drie pakken tissues om de waterlanders weg te deppen.
Waarschijnlijk zijn je ogen nu ook niet volledig droog bij het zien van je superhoge score.
Kom kom, niet zo wenen. Je mag best wat harder worden in deze, soms zo wrede wereld. Misschien moet je eens in je achterhoofd houden dat dingen niet altijd alleen maar goed kunnen gaan, maar dat ze soms gebeuren zoals ze gebeuren.

GirlsOnly: Positief punt is, dat je durft te laten zien wat je voelt. Dat is goed, maar werk er aan om je emoties toch wat meer onder controle te krijgen.



07-01-2003, 21:36

Citaat:
Origineel gepost door Amira_s
Yep ik ben emotioneel, maar ik heb het wel onder controle, zegt de test..
me to

07-01-2003, 21:36


Jah. Heel erg.

Mijn bijnaam is Emo Druggie

07-01-2003, 21:37
Je hebt 67 punten van de 100
35 - 70 punten
Jij kan op bepaalde momenten best wel emotioneel zijn, maar je hebt je emoties keurig onder controle. Dat is goed. Je kan simpelweg niet altijd maar huilen, lachen of andere hevige emoties blootstellen.
Als iemand problemen heeft, kan hij of zij bij jou terecht en je zal er ook goed raad mee weten.

GirlsOnly: Houden zo, je hebt je emoties prachtig in balans!



nou dit is mijn uitslag

07-01-2003, 21:37
35 - 70 punten
Jij kan op bepaalde momenten best wel emotioneel zijn, maar je hebt je emoties keurig onder controle. Dat is goed. Je kan simpelweg niet altijd maar huilen, lachen of andere hevige emoties blootstellen.
Als iemand problemen heeft, kan hij of zij bij jou terecht en je zal er ook goed raad mee weten.

GirlsOnly: Houden zo, je hebt je emoties prachtig in balans!



07-01-2003, 21:39
de test klopt niet!
70 - 100 punten
Jij barst al in tranen uit als er een grasspriet elders in de wereld uit de aarde wordt getrokken. Je moet je elke dag voorzien van minstens drie pakken tissues om de waterlanders weg te deppen.
Waarschijnlijk zijn je ogen nu ook niet volledig droog bij het zien van je superhoge score.
Kom kom, niet zo wenen. Je mag best wat harder worden in deze, soms zo wrede wereld. Misschien moet je eens in je achterhoofd houden dat dingen niet altijd alleen maar goed kunnen gaan, maar dat ze soms gebeuren zoals ze gebeuren.

GirlsOnly: Positief punt is, dat je durft te laten zien wat je voelt. Dat is goed, maar werk er aan om je emoties toch wat meer onder controle te krijgen.




DAT BEN IK NIET

07-01-2003, 21:39
Je hebt 70 punten van de 100
35 - 70 punten
Jij kan op bepaalde momenten best wel emotioneel zijn, maar je hebt je emoties keurig onder controle. Dat is goed. Je kan simpelweg niet altijd maar huilen, lachen of andere hevige emoties blootstellen.
Als iemand problemen heeft, kan hij of zij bij jou terecht en je zal er ook goed raad mee weten.

GirlsOnly: Houden zo, je hebt je emoties prachtig in balans!

mijn uitslag.....

07-01-2003, 21:41
Ik heb precies hetzelfde als Delila16

Myne klopt wel..

07-01-2003, 21:43

Citaat:
Origineel gepost door suggerbabe
jij test ons graag hé
Ik heb alles graag..wat ons een beter zicht geeft over ons zelf..


Suggerbabe..geloof me..er is veel om te ontdekken over ons zelf..

07-01-2003, 21:46
Je hebt 31 punten van de 100
0 - 35 punten
Emoties heb jij amper gevoeld in je leven tot nu toe. Als iemand iets verschrikkelijks heeft meegemaakt kan diegene beter maar bij jou uit de buurt te blijven, aangezien je er toch geen snars van zult begrijpen.
We vragen ons dan ook af of je de test wel naar waarheid hebt beantwoord, want een koele kikker als jij start meestal ook niet met een dergelijke test.

07-01-2003, 21:48



Citaat:
Origineel gepost door angel21
Je hebt 84 punten van de 100
70 - 100 punten
Jij barst al in tranen uit als er een grasspriet elders in de wereld uit de aarde wordt getrokken. Je moet je elke dag voorzien van minstens drie pakken tissues om de waterlanders weg te deppen.
Waarschijnlijk zijn je ogen nu ook niet volledig droog bij het zien van je superhoge score.
Kom kom, niet zo wenen. Je mag best wat harder worden in deze, soms zo wrede wereld. Misschien moet je eens in je achterhoofd houden dat dingen niet altijd alleen maar goed kunnen gaan, maar dat ze soms gebeuren zoals ze gebeuren.

GirlsOnly: Positief punt is, dat je durft te laten zien wat je voelt. Dat is goed, maar werk er aan om je emoties toch wat meer onder controle te krijgen.


Nou nou Angel..de test is maar een een momentopname hoor..

Dus, het kan zeker varieren tussen verschillende omstandigheden..

Maar...Emotioneel zijn wij ALLEMAAL..en..de ene wat meer dan de andere

07-01-2003, 21:52
Je hebt 63 punten van de 100
35 - 70 punten
Jij kan op bepaalde momenten best wel emotioneel zijn, maar je hebt je emoties keurig onder controle. Dat is goed. Je kan simpelweg niet altijd maar huilen, lachen of andere hevige emoties blootstellen.
Als iemand problemen heeft, kan hij of zij bij jou terecht en je zal er ook goed raad mee weten.

GirlsOnly: Houden zo, je hebt je emoties prachtig in balans!




kiss

07-01-2003, 22:16
kheb hetzelfde als yasmine85

bisous xxx

Pagina's : [1] 2