Bekijk volle/desktop versie : Als mijn vrouw later zwanger is.



Pagina's : [1] 2 3

13-10-2011, 21:27
Ga ik elke avond haar boobs leegzuigen, weet je hoe rustgevend dat is.

Lichten dimmen, samen op de bank, dekentje.

13-10-2011, 21:29


Als ze zwanger is kan je in principe de moedermelk er niet uit zuigen En dat noemt zich kakarot.

13-10-2011, 21:30
Alvast smakelijk.

13-10-2011, 21:31
En dit moet een echtgenoot voorstellen? Een vader? Een voorbeeld? Ga van jullie vaders leren, a ieghyar ga. Zij hebben nimmer zo respectloos gesproken over hun vrouwen, of ze nou al gehuwd zijn of nog niet. Zij wordt je echtgenote, de moeder van jouw kinderen. Hoe durf je zulke smerige dingen over haar te zeggen op een openbaar forum.

13-10-2011, 21:35



Citaat door Lella_Najat:
Als ze zwanger is kan je in principe de moedermelk er niet uit zuigen En dat noemt zich kakarot.
Wat heeft de naam Kakarot hiermee van doen? En je eerste bewering is een onjuiste.

13-10-2011, 21:40

Citaat door Gezeur:
En dit moet een echtgenoot voorstellen? Een vader? Een voorbeeld? Ga van jullie vaders leren, a ieghyar ga. Zij hebben nimmer zo respectloos gesproken over hun vrouwen, of ze nou al gehuwd zijn of nog niet. Zij wordt je echtgenote, de moeder van jouw kinderen. Hoe durf je zulke smerige dingen over haar te zeggen op een openbaar forum.
Dat het smerig is, is ten eerste jouw futiele mening. Ten tweede, je hyperventilerende toon is geheel misplaatst. Jij hebt niets te "jullie-en" en te 'ieghyar-en", want wat wij als mannen of ik als individu leuk vind of graag doe, sta jij als persoon totaal buiten om zo arrogant op te reageren. Dat komt hier een beetje op een stoeltje staan en met het trillende vingertje in de lucht wijzen, 'O ik zal hem/hen eens even toespreken'.

Als je echt zo in die positie was: ga alsjeblieft wat nuttigs doen. In de keuken. Je moeder helpen. Thee zetten. Afwassen. Strijken. Om maar tot dezelfde stijl te vervallen als jij.

Gezeur indeed, en dan heb ik nog niet eens al het onjuiste uit je bericht aangepakt.

13-10-2011, 21:41

Citaat door Esperanza.:


Hmm?




Citaat door Sihaaam-:
Alvast smakelijk.
Dank je wel. Ik heb gehoord dat het zoet is.

13-10-2011, 21:44
Jij man? Haha, ga tasjes stelen ofzo, iets dat meer van jouw gading is. Een man denkt er niet eens aan zulke dingen uit te voeren, laat staan het mede te delen aan anderen. Een heer heeft respect voor vrouwen en voor die van hem in het bijzonder. Jij blijft bijzonder in gebreke.


En misschien wordt er in huize kakarot in de avonden nog gekookt en gedweild en gewerkt, maar de vrouwen in onze huizen hebben ook vrije tijd.

13-10-2011, 21:53

Citaat door Gezeur:
Jij man? Haha, ga tasjes stelen ofzo, iets dat meer van jouw gading is. Een man denkt er niet eens aan zulke dingen uit te voeren, laat staan het mede te delen aan anderen. Een heer heeft respect voor vrouwen en voor die van hem in het bijzonder. Jij blijft bijzonder in gebreke.


En misschien wordt er in huize kakarot in de avonden nog gekookt en gedweild en gewerkt, maar de vrouwen in onze huizen hebben ook vrije tijd.
Oke, roodkapje, het enige wat jij met dit en met het vorig bericht bewijst is dat jij "de man" totaal niet kent en nooit gekend hebt, en maar interessant wil doen als een dertien-in-een-dozijn ratelkip zoals dit forum die rijk is, als was je een ontwikkelde vrouw die de heren kent en weet hoe zij denken en horen te zijn. Nou, sprookjesdromer, je realiteitszin ben je ergens in die 15 tot 18 jaren dat je op deze planeet vertoeft, kwijtgeraakt, want mannen houden wel degelijk van dit soort zaken en hebben wel degelijk zo nu en dan wat jij noemt "vieze" gedachten.

Maar ach, whadda you know. Het komt een beetje over mannen en over "onze vaders" spreken alsof ze erbij was geweest en alsof ze weet dat al onze vaders altijd respectvol waren. Newsflash: nee, dat waren ze niet, maar dat is ook niet nodig, alleen in jouw onzinfantasiewereldje. In het echte leven is het simpel: men like boobs and men like bad things.

Yallah ga slapen. Kind. Meisje. Pak je knuffel.

13-10-2011, 22:00

Citaat door Kakarot:
Oke, roodkapje, het enige wat jij met dit en met het vorig bericht bewijst is dat jij "de man" totaal niet kent en nooit gekend hebt, en maar interessant wil doen als een dertien-in-een-dozijn ratelkip zoals dit forum die rijk is, als was je een ontwikkelde vrouw die de heren kent en weet hoe zij denken en horen te zijn. Nou, sprookjesdromer, je realiteitszin ben je ergens in die 15 tot 18 jaren dat je op deze planeet vertoeft, kwijtgeraakt, want mannen houden wel degelijk van dit soort zaken en hebben wel degelijk zo nu en dan wat jij noemt "vieze" gedachten.

Maar ach, whadda you know. Het komt een beetje over mannen en over "onze vaders" spreken alsof ze erbij was geweest en alsof ze weet dat al onze vaders altijd respectvol waren. Newsflash: nee, dat waren ze niet, maar dat is ook niet nodig, alleen in jouw onzinfantasiewereldje. In het echte leven is het simpel: men like boobs and men like bad things.

Yallah ga slapen. Kind. Meisje. Pak je knuffel.
Je voelt je gekrenkt in je mannelijkheid, dat begrijp ik. Maar een heer heeft nu eenmaal respect voor het lichaam van zijn echtgenote, speciaal wanneer ze zwanger is. Dat jij dat niet hebt, is jouw probleem en daar moet je zelf aan werken. Geef daar niet andere mannen, of het man-zijn, de schuld van. Dit geblaat van jou is niet bepaald overtuigend.

Verder een hoop persoonlijke aanval.. Niet bepaald indrukwekkend.

13-10-2011, 22:06
Misschien kan ze het wel waarderen. Dat je zwanger bent betekend natuurlijk niet dat je steriel bent.

13-10-2011, 22:08

Citaat door Gezeur:
Je voelt je gekrenkt in je mannelijkheid, dat begrijp ik. Maar een heer heeft nu eenmaal respect voor het lichaam van zijn echtgenote, speciaal wanneer ze zwanger is. Dat jij dat niet hebt, is jouw probleem en daar moet je zelf aan werken. Geef daar niet andere mannen, of het man-zijn, de schuld van. Dit geblaat van jou is niet bepaald overtuigend.

Verder een hoop persoonlijke aanval.. Niet bepaald indrukwekkend.
Typisch onder-de-indruk ontwijkend gedrag en bewoordingen. Ik neem het je niet kwalijk. Zolang je de les maar hebt geleerd en zo te zien heb je dat. Mannen = way out of your league.

Slaap zacht. Kind.

13-10-2011, 22:16



Citaat door Just_Hannah:
-Het is de waarheid. Waarom zijn Marokkanen zo goed in het onder stoelen schuiven van dit soort zaken? Iets respecteren, niet uitspreken is wat anders dan het als geheel te ontkennen.
Heb ik iets gemist? ZIjn we beesten geworden? Moeten we, nu we in Europa wonen, opeens alles bespreekbaar maken? Mijns inziens is dít niet netjes en zeker niet respectvol jegens vrouwen. Dit mag van mij zeker verzwegen worden, het is ronduit schaamteloos om dit soort dingen mede te delen!

Er zullen vast vrouwen zijn die kicken op dit soort gasten, zij zullen er dan ook vast mee eindigen. Maar houd het binnen vier muren, we zijn nog altijd mensen en we dienen respect voor de ander te hebben.


@ Kakarot; ik ben onder de indruk van mannen ja, niet van gasten als jij. Leer respect te hebben voor de vrouw die jouw toekomstige wordt.

13-10-2011, 22:19

Citaat door Gezeur:
Heb ik iets gemist? ZIjn we beesten geworden? Moeten we, nu we in Europa wonen, opeens alles bespreekbaar maken? Mijns inziens is dít niet netjes en zeker niet respectvol jegens vrouwen. Dit mag van mij zeker verzwegen worden, het is ronduit schaamteloos om dit soort dingen mede te delen!

Er zullen vast vrouwen zijn die kicken op dit soort gasten, zij zullen er dan ook vast mee eindigen. Maar houd het binnen vier muren, we zijn nog altijd mensen en we dienen respect voor de ander te hebben.


@ Kakarot; ik ben onder de indruk van mannen ja, niet van gasten als jij. Leer respect te hebben voor de vrouw die jouw toekomstige wordt.
Je doet je naam eer aan.

13-10-2011, 22:20

Citaat door Gezeur:
Heb ik iets gemist? ZIjn we beesten geworden? Moeten we, nu we in Europa wonen, opeens alles bespreekbaar maken? Mijns inziens is dít niet netjes en zeker niet respectvol jegens vrouwen. Dit mag van mij zeker verzwegen worden, het is ronduit schaamteloos om dit soort dingen mede te delen!

Er zullen vast vrouwen zijn die kicken op dit soort gasten, zij zullen er dan ook vast mee eindigen. Maar houd het binnen vier muren, we zijn nog altijd mensen en we dienen respect voor de ander te hebben.


@ Kakarot; ik ben onder de indruk van mannen ja, niet van gasten als jij. Leer respect te hebben voor de vrouw die jouw toekomstige wordt.
Kijk dit gevalletje dan de tv-non uithangen die vooral vindt dat alles wat haar zogenaamd (!) te vies is, vooral niet uitgesproken moet worden. Dit heeft niets met Europa of respect of wat dan ook te maken, dus hou die schijnmanoeuvre voor je. Respect en zaken uitspreken zijn twee verschillende dingen. Een zwijger kan onrespectvol handelen en omgekeerd.

En voor dat laatste: mijn respect en waardering voor mijn echtgenote is zoals ik zei; samen op de bank onder een dekentje, van elkaars lichaam aan het genieten, hoe dat ook moge geschiede. Dat jij dat vies en respectloos vindt: big fail en teken van bekrompenheid.

Pagina's : [1] 2 3