Bekijk volle/desktop versie : Gevangene ontsnapt in Breda



13-10-2011, 16:11
BREDA


Het Openbaar Ministerie (OM) verspreidt donderdag een opsporingsbericht met de naam en foto van de gevangene die vorige week tijdens een bezoek aan het Amphia ziekenhuis in Breda wist te ontsnappen aan zijn begeleiders.

Het gaat om de 28-jarige Shahin Gheiybe uit Rosmalen die tot 13 jaar cel is veroordeeld voor een dubbele moordpoging in Den Bosch.


De man is donderdagavond voor het laatst gezien in Breda. Het OM waarschuwt om de man niet zelf te benaderen.
De man zat vast in de penitentiaire inrichting Breda omdat hij in 2009 twee personen neerschoot tijdens een mislukte zakendeal. De slachtoffers zouden van hem voor 175.000 euro een partij computeronderdelen kopen. Toen de deal bijna rond was, schoot hij hen in de buik en ging er met het geld vandoor.

http://www.nu.nl/binnenland/2640761/gevangene-ontsnapt-in-breda.html

13-10-2011, 16:21


ontsnappen is legaal.
iedere gevangene mag ontsnappen staat in de wet.

13-10-2011, 16:22
Eindelijk ontsnapt er ook 's ene bij jullie, bij ons is dat dagelijkse kost

13-10-2011, 16:23

Citaat door Saida_21:
Eindelijk ontsnapt er ook 's ene bij jullie, bij ons is dat dagelijkse kost
hahahhhah ja maar jullie zijn nog leuker hebben geen regering dat vind ik pas stoer!

13-10-2011, 16:26



Citaat door Bokitoo_:
hahahhhah ja maar jullie zijn nog leuker hebben geen regering dat vind ik pas stoer!
Binnenkort wel

Nee serieus, hier ontsnappen bijna dagelijks gevangenen.
Het ontsnappen op zich is niet strafbaar, je krijgt daar geen extra straf voor, alleen als je dingen uitspookt gedurende de tijd dat je op vrije voeten bent...

13-10-2011, 16:29

Citaat door Saida_21:
Binnenkort wel

Nee serieus, hier ontsnappen bijna dagelijks gevangenen.
Het ontsnappen op zich is niet strafbaar, je krijgt daar geen extra straf voor, alleen als je dingen uitspookt gedurende de tijd dat je op vrije voeten bent...
wedden dat wanneer jullie weer een regering hebben het berg afwaarts zal gaan? denk dat jullie gewoon het zo moeten houden! werkt prima

13-10-2011, 16:37
ontsnappen is in NL wel strafbaar heb ik begrepen.